MuscleMeat

Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan voeding en drank?

Ik weet niet wat vlees kost in Nederland maar hier ben je gauw 10 of zelfs meer kwijt per kilo in een slagerij.
In slachthuis gemiddeld 6 tal euro. Afhankelijk welk vlees je wil. Nee ik eet geen 10 kg vlees. Eet 3 of 4 maal / dag rijst met kip of steak en groenten.
Eet ook regelmatig zalmfilet en kabeljauw. Dat tikt ook aardig aan hoor. Je bent snel 100eur armer.

Kip is zo rond de 5-6,50 euro per kilo hier. Gehakt iets van 6-7 euro per kilo. Ik eet niet zo gevarierd vlees. En ik woon nu tijdelijk op mezelf. Dus weet niet alle prijzen van vlees en dergelijke. slechts van wat ik vaak eet. Maar 10 euro/kilo zit je wel aan de duurdere kant van het vlees in nederland. Tenzij je biologisch/scharrel vlees koopt.

Van vis heb ik geen idee. Maar niet goedkoop in de supermarkt denk ik. Als je naar de markt gaat ofzo kan je het waarschijnlijk wel voor een aardig prijsje krijgen in nederland.

Als ik het geld had.. dan at ik gewoon voor 200-300+ euro per maand. Maar dat gaat lastig als ik aan het sparen ben :D Verbaast mij wel hoeveel duurder belgie is.. Aangezien nederland al behoorlijk duur is in vergelijking met Duitsland.

toevallig ben ik het nu aan het uitrekenen wat ik in de 4weken kwijt ben.
dan zit ik zonder supps op de 200 euro. supps zal voor mij ook iets van 50 euro zijn.

al met al zit ik op de 250 euro. haal wel alles bij de Lidl of Aldi. daar waar de Kip en Kalkoen erg goedkoop is!

dit is in de cut!!

Ik zou het niet weten, 1kg kipfilet en entrecote, 2 makrelen, 5 blikken tonijn gaan er wel door in de week

Ben net bezig om zoveel mogelijk door mijn ouders te laten betalen.. dus eet geen whey meer. Ben nu alleen geld kwijt aan pinda's en olijfolie, dat is denk ik per maand 20 euro :D

profiteren van ouders kapot lachen,eens maar langs gaan en me gedragen als een aalmoes.

Sowieso ligt het er ook aan hoeveel je eet natuurlijk. Als je aan het cutten bent op 2000 kcal of aan het bulken op 4000 kcal maakt een hoop uit in hoeveel je kwijt bent

Ik weet niet wat vlees kost in Nederland maar hier ben je gauw 10 of zelfs meer kwijt per kilo in een slagerij.
In slachthuis gemiddeld 6 tal euro. Afhankelijk welk vlees je wil. Nee ik eet geen 10 kg vlees. Eet 3 of 4 maal / dag rijst met kip of steak en groenten.
Eet ook regelmatig zalmfilet en kabeljauw. Dat tikt ook aardig aan hoor. Je bent snel 100eur armer.

Koop kip in promo en vries het in.
Kippenfillet kost in belgië vaak €10/kg in de supermarkt, maar er zijn zat slagers + aanbiedingen in supermarkt waar je kip maar €5/kg betaalt. Vorige week toevallig nog in Lidl, vers verpakt dag zelf.

ongeveer 15 euro per dag.

supps die ik per maand koop is ong. 80-100 euro per maand (gebruik alleen whey,creatine,omega3 en soms multivitamine).
Ik woon nog bij me ouders thuis dus hoef met niet echt zorgen te maken om iedere keer eten te kopen, soms als ik echt zin heb in iets wat me ouders niet echt dagelijks halen tijdens boodschappen dan haal ik dat. ong. 120 euro permaand dan.

supps die ik per maand koop is ong. 80-100 euro per maand (gebruik alleen whey,creatine,omega3 en soms multivitamine).
Ik woon nog bij me ouders thuis dus hoef met niet echt zorgen te maken om iedere keer eten te kopen, soms als ik echt zin heb in iets wat me ouders niet echt dagelijks halen tijdens boodschappen dan haal ik dat. ong. 120 euro permaand dan.

gast, meer dan 1000 euro per jaar aan supps? Zuip je 5 shakes per dag ofzo?

Nee? ik neem gewoon 2 shakes op trainingsdagen en 1tje op rustdagen ?

dus gemiddeld bij 3 trainingen per week is dat ongeveer 1,4 keer 30 gram per dag, is 15 kg per jaar, is 210 euro ofzo. Plus 3 potten creatine per jaar, plus vitaminen en visolie, nouja even ruim genomen 100 euro erbij, dan kom je op 310 euro. Waar heb je de rest dan aan uit gegeven? :D

(niet om te bashen overigens, maar het verbaast me)

dus gemiddeld bij 3 trainingen per week is dat ongeveer 1,4 keer 30 gram per dag, is 15 kg per jaar, is 210 euro ofzo. Plus 3 potten creatine per jaar, plus vitaminen en visolie, nouja even ruim genomen 100 euro erbij, dan kom je op 310 euro. Waar heb je de rest dan aan uit gegeven? :D

Welke crea gebruik je?

Oops het spijt me lol, ik heb erbij gerekend wat ik maandelijks aan de gym geef XD het word dus : 50 euro per maand aan supps ongeveer.

Profiteer van m'n ouders, supps kosten me denk ik zo'n 25eu per maand gemiddeld. Vroeger kocht ik zelf nog wel is wat als ik het nodig had, nu meestal niet. Is altijd veel in huis. Als ik optel hoeveel ik dan werkelijk weg eet en drink, ik gok zo'n 150eu per maand? Komt uit op zo'n 5 euro per dag dus.

Aan drank toch wel meer dan 100euro per maand.

Terug
Naar boven