Jeraszi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 43kg
Ik weet niet wat vlees kost in Nederland maar hier ben je gauw 10 of zelfs meer kwijt per kilo in een slagerij.
In slachthuis gemiddeld 6 tal euro. Afhankelijk welk vlees je wil. Nee ik eet geen 10 kg vlees. Eet 3 of 4 maal / dag rijst met kip of steak en groenten.
Eet ook regelmatig zalmfilet en kabeljauw. Dat tikt ook aardig aan hoor. Je bent snel 100eur armer.
Kip is zo rond de 5-6,50 euro per kilo hier. Gehakt iets van 6-7 euro per kilo. Ik eet niet zo gevarierd vlees. En ik woon nu tijdelijk op mezelf. Dus weet niet alle prijzen van vlees en dergelijke. slechts van wat ik vaak eet. Maar 10 euro/kilo zit je wel aan de duurdere kant van het vlees in nederland. Tenzij je biologisch/scharrel vlees koopt.
Van vis heb ik geen idee. Maar niet goedkoop in de supermarkt denk ik. Als je naar de markt gaat ofzo kan je het waarschijnlijk wel voor een aardig prijsje krijgen in nederland.
Als ik het geld had.. dan at ik gewoon voor 200-300+ euro per maand. Maar dat gaat lastig als ik aan het sparen ben
Verbaast mij wel hoeveel duurder belgie is.. Aangezien nederland al behoorlijk duur is in vergelijking met Duitsland.