guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je niet ongelofelijk uit je kont pruttelen als je zoveel havermout met een grote hoeveelheid water drinkt? Word dat wel goed verteerd? Kheb het eens met melk gedaan, het kwam eruit zoals het er in ging...

Heeft het dan wel zin? Ik ben bang dat m'n voeding niet goed word opgenomen als het er bijna hetzelfde uit komt, maar of dit echt zo is weet ik niet.
haha, voeding kan niet ruk zijn, what works does the job...je bent een beest!
hehe maar ik ben het met g-men eens.. je voeding is totaal ruk
ontopic: ik eet een kleine 200gram havermout op een dag... verdeeld over 2 maaltijden
nouja, als iemand een jaar lang cut met low carbs dan zal zijn spierweefsel behoorlijk insulinegevoelig zijn en de meeste voedingsstoffen dus direct naar de spier gaan, verder zorgt zoveel havermout dus voor een geleidelijke afgifte van insuline, maar leptine (belangrijk hormoon voor vetverbranding) stijgt ook als je insuline stijgt en dus is het zodoende mogelijk dat je droger word en meer massa gaint, omdat je spieren het (nog) goed opnemen, waarschijnlijk zal het wel een keer stabiliseren en de spieren minder opnemen, maar dat zal nog wel ffies duren.ik zeg fotos..
maar ff serieus als je zoveel carbs kan eten maar toch scherp blijft ben je off ecto puur sang of een super talent.. aangezien je zegt bijna 100kg te wegen denk ik een talent..
nouja, als iemand een jaar lang cut met low carbs dan zal zijn spierweefsel behoorlijk insulinegevoelig zijn en de meeste voedingsstoffen dus direct naar de spier gaan, verder zorgt zoveel havermout dus voor een geleidelijke afgifte van insuline, maar leptine (belangrijk hormoon voor vetverbranding) stijgt ook als je insuline stijgt en dus is het zodoende mogelijk dat je droger word en meer massa gaint, omdat je spieren het (nog) goed opnemen, waarschijnlijk zal het wel een keer stabiliseren en de spieren minder opnemen, maar dat zal nog wel ffies duren.
Zolang ik van die rebound gebruik kan maken, zal ik er 100% van profiteren.zou je toch moeten weten na het lezen van al die berardi artikelenthanx voor je uitleg riggard. Ik wist de theorie erachter niet maar nu is het al een stuk duidelijker.Zolang ik van die rebound gebruik kan maken, zal ik er 100% van profiteren.

meestal iets van 200 a 250 gram op niet trainingsdagen en 600gr op trainingsdagen.zou je toch moeten weten na het lezen van al die berardi artikelen
hehe, maar je spieren insulinegevoelig houden is eigenlijk waar het allemaal om draait als je wel spiermassa maar geen vet wilt gainen.
maar zelf merk ik ook wel dat ik carbs nodig heb om droog te blijven, alleen niet zoveel als jijmeestal iets van 200 a 250 gram op niet trainingsdagen en 600gr op trainingsdagen.

nouja, als iemand een jaar lang cut met low carbs dan zal zijn spierweefsel behoorlijk insulinegevoelig zijn en de meeste voedingsstoffen dus direct naar de spier gaan, verder zorgt zoveel havermout dus voor een geleidelijke afgifte van insuline, maar leptine (belangrijk hormoon voor vetverbranding) stijgt ook als je insuline stijgt en dus is het zodoende mogelijk dat je droger word en meer massa gaint, omdat je spieren het (nog) goed opnemen, waarschijnlijk zal het wel een keer stabiliseren en de spieren minder opnemen, maar dat zal nog wel ffies duren.