Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is het stoer om veel havermout te eten of hebben jullie geen benul van verschillende carb bronnen... 'S ochtends 100 gram brinta, namiddag 50gram havermout icm met wat magere kwark.
@boforli: hoezo is havermout gezonder dan rijst?.. ik ben van mening dat het variëren van kh bron het beste is. Brinta, havermout, zilvervliesrijst, pasta, volkorenbrood en peulvruchten zijn imo de beste
grtz![]()
Effe een vraagje. Ik heb hier een voedingsschema gekregen van een kerel waarbij je de dag begint met 250g Havermout. Mijn vraag is: zijn dit 250g enkel puur de vlokken of is dit de melk bijgerekend (de uiteindelijke pap dus) ? (is een voedingsschema uit M&F sept 2009)
het is echt zo. Ik krijg bij mn ontbijt al zo'n 1400 kcal binnen.
Ik doe het in een skakebeker. 1e keer half vol. + 1 schep weipoeder en dan de rest water. En dan zuipen en af en toe water bijdoen omdat het te dik wordt. En dan weer de shakebeker vullen en dan nog een keer. Mn maag heeft het dan echt zwaar om alles te verwerken![]()

@smoothmold
wtf, eet jij nu een hele kg havermout op 1dag op? Ben je een paard ofzo? Ik zal iets van een 200g eten, soms meer maar dan nog. Ik hoop dat je dat wegwerkt met genoeg water of er komt van dat schijten niet veel meer in huis