MuscleMeat

Hoeveel gram havermout eet jij per dag?

Is het stoer om veel havermout te eten of hebben jullie geen benul van verschillende carb bronnen... 'S ochtends 100 gram brinta, namiddag 50gram havermout icm met wat magere kwark.

@boforli: hoezo is havermout gezonder dan rijst?.. ik ben van mening dat het variëren van kh bron het beste is. Brinta, havermout, zilvervliesrijst, pasta, volkorenbrood en peulvruchten zijn imo de beste

grtz ;)

je eet dus bijna 1 pak alleen al voor je ontbijt ?:roflol:

als ik 600 gram havermout per dag at was ik inmiddels ontploft op de wc denk ik

Is het stoer om veel havermout te eten of hebben jullie geen benul van verschillende carb bronnen... 'S ochtends 100 gram brinta, namiddag 50gram havermout icm met wat magere kwark.

@boforli: hoezo is havermout gezonder dan rijst?.. ik ben van mening dat het variëren van kh bron het beste is. Brinta, havermout, zilvervliesrijst, pasta, volkorenbrood en peulvruchten zijn imo de beste

grtz ;)

tja,mss niet perse gezonder maar zoals ik al zei heb je er toch meer voordelen aan en van dat varieeren heb ik al vaker gehoord ,maar die wat de hele dag rijst met kip eten varieren ook niet dus dat is maar eender dan he .... Maar doe mij toch maar de havermout.En zowiezo et ik nog n gewone maaltijd met pasta en 1 of 2 maaltijden met brood er nog bij

Effe een vraagje. Ik heb hier een voedingsschema gekregen van een kerel waarbij je de dag begint met 250g Havermout. Mijn vraag is: zijn dit 250g enkel puur de vlokken of is dit de melk bijgerekend (de uiteindelijke pap dus) ? (is een voedingsschema uit M&F sept 2009)

ontbijt: 100 gram ongeveer
smiddags soms 80 gram
en savonds voor het slapen gaan 30-40gram

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Effe een vraagje. Ik heb hier een voedingsschema gekregen van een kerel waarbij je de dag begint met 250g Havermout. Mijn vraag is: zijn dit 250g enkel puur de vlokken of is dit de melk bijgerekend (de uiteindelijke pap dus) ? (is een voedingsschema uit M&F sept 2009)

enkel puur vlokken. hoe moet je anders de verhouding weten?

enkel bij ontbijt 130gr op dit moment

altijd een shakie met 100gr geblenderde havermout met melk.

Maar.. hoeveel schijt jij op een dag? Ik ga blubberen als ik bijv iets oversla en een x 200 gr neem. Laat staan 600.

In een cut meestal 80 gr per dag. Tijdens een bulk 200 gr.

@smoothmold
wtf, eet jij nu een hele kg havermout op 1dag op? Ben je een paard ofzo? Ik zal iets van een 200g eten, soms meer maar dan nog. Ik hoop dat je dat wegwerkt met genoeg water of er komt van dat schijten niet veel meer in huis

40g door de wheyshake :(

het is echt zo. Ik krijg bij mn ontbijt al zo'n 1400 kcal binnen. :p
Ik doe het in een skakebeker. 1e keer half vol. + 1 schep weipoeder en dan de rest water. En dan zuipen en af en toe water bijdoen omdat het te dik wordt. En dan weer de shakebeker vullen en dan nog een keer. Mn maag heeft het dan echt zwaar om alles te verwerken :p

Man hoe krijg je zoveel vand ie ranzige shit naar binnen:eek:
ik doe al soms een kwartier over 100g

75gram ochtend that will do

In havermout zitten natuurlijk ook eiwitten :D Ik neem op trainingsdagen 250+gr na de training met melk. Ik eet het dus nog wel..

150 gram bij het ontbijt

morgens 150 gram en na me training nog eens 150 gram

@smoothmold
wtf, eet jij nu een hele kg havermout op 1dag op? Ben je een paard ofzo? Ik zal iets van een 200g eten, soms meer maar dan nog. Ik hoop dat je dat wegwerkt met genoeg water of er komt van dat schijten niet veel meer in huis

:D

OT: dunno hoeveel gram, bij ontbijt stuk of 8 eetlepels met melk, soms schiet ik uit en dan staat die lepel rechtop in een bak cement:D

En waar ik havermout eerst saai/smakeloos vond, mis ik het nu als ik het een paar dagen niet heb gegeten!

Ik eet iedere ochtend+avond een kom van Yoghurt en brinta, ong. zoveel dat het lekker hard is :P

Terug
Naar boven