AndroidHealthClinic

Hoeveel gram havermout eet jij per dag?

100gr havermout + 40gr whey isolaat

150gram

puuufff, 600 gram, dan stijg je op als een ballon ofniet?
nee 125 gram en ik ontplof!
beest.

Geen havermout, wel brinta. Eet het niet elke dag maar indien wel, +-100gr met 500ml halfvolle melk, soms een beetje minder, maar dan met een schep whey erdoor.

500 gram op een dag 250 droog + 200 gram kip en 4 eitjes on de ochtend :) de rest over de dag verdeelt :)

sochtends altijd 80 gram soms in de middag nog een 50 maar meer moet het niet worden.

ontbijt 100gram, hoeveel melk voegen jullie daarbij toe?

Er zit 50 gram verwerkt in mijn pannenkoeken. Daarnaast eet ik nog 30 of 50 gram brinta.
edit: tegenwoordig eet ik 140 gram brinta en op trainingsdagen 145 gram. de 50gram havermout in pannenkoeken geldt nog steeds :)

Laatst bewerkt:
500 gr. haferflocken per dag.

150 bij het ontbijt.

ik maak gewoon een bord pap met water(mag een melk) en een beetje honing.
geen idee hoeveel gram dat is eik

geen idee hoeveel wel veel teveel :p

had zo havermout kijhard onderschat doe een kom vol melk omdat bij ontbijgranen ik makkelijk 2 komen op kan (eet ik nu niemeer)

en toen ma havermout bij doen tot het een pap werd niet te gelove dat ik dat ook nog heb opgegeten :eek:

sinds ik genoeg heb van aardappels, rijst en andere bronen van koolhydraten heb ik de good old havermout weer opgepakt.. Train weer als een beest( nu die buik wegwerken en lovehandles nog :o ) hopelijk helpt de havermout daarbij ivm geen hoge insuline piek.

nog een tip... waarom gooi je de havermout gewoon niet in een blender???water erbij wat fruit en je heb je koolhydraten bron binnen 1 minuut binnen.

ik zit nu op denk ene half pak per dag dus 250 gram.. maar dit zal wel meer worden aangezien ik er meer van wil gaan eten :D en dit mn voornamelijkste kh bron gaat worden!

250g droog per dag :) das al

200-220 gram bij mijn ontbijt met 400 ml melk.
Ik dacht eerst altijd dat ik 100 gram nam maar ik heb het is gewogen en kwam op dikke 200 gram uit

Ik zit nu op een schamele 50g als ontbijt :( Zit in de cut. Op onderhoud eet ik 100g, bulk 150g - allemaal alleen in de ochtend.

Ik kan erg goed eten, maar een heel pak havermout bij het ontbijt, pff... Respect als je het naar binnen krijgt. Of het raadzaam is is een tweede, maar als jij je er goed bij voelt en goed spier aanzet zonder bomvet te worden, prima toch.

ik denk dat ik ook zo rond de 50-60 zit

Lintworm?

Terug
Naar boven