MuscleMeat

Hoeveel KG naturel per jaar aanzetten aan spiermassa?

DumphuiZ

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Hoeveel kg aan pure spiermassa zou je als naturel zijnde per jaar ongeveer kunnen aanzetten? De meeste sites beweren tussen de 2 en 4 kg per jaar...dit is opzich best wel depriverend :).

Ik denk persoonlijk dat je met de juiste instelling toch wel zo'n 6kg moet kunnen winnen (zonder creatine gebruik), wat denken jullie?

het eerste jaar moet je die 6 zeker kunnen halen, stukken meer zelfs. Maar daarna zal het moeilijker en moeilijker worden...

keep on pumping :)

Hangt eerst en vooral af van de genen, de een zet sneller massa aan dan de andere.

Gewoon goed eten, goed rusten en goed trainen ...

10 Kilo is wel haalbaar, maar weereens hangt af van persoon tot persoon.

Greetz

10tot15 is wel te doen. maar dan zul je heel strikt moeten leven. iets wat je niet snel doet het eerste jaar dat je traint. maar het is mogelijk. vraag anders admin maar.....

Busy with it :D
zo'n 3 maanden geleden was ik 70, nu bijna 77...

DumphuiZ zei:
Hoeveel kg aan pure spiermassa zou je als naturel zijnde per jaar ongeveer kunnen aanzetten? De meeste sites beweren tussen de 2 en 4 kg per jaar...dit is opzich best wel depriverend :).

Ik denk persoonlijk dat je met de juiste instelling toch wel zo'n 6kg moet kunnen winnen (zonder creatine gebruik), wat denken jullie?

Het eerste jaar kan je wel rekenen op 8 - 15 kilo

17 kilo eerste jaar, waarvan 4 maanden superstrict. 2e Jaar aim: 10kg of meer. Moet zat lukken

ben zelf ook zo een 14-15 kg puur aangekomen, maar ook 11 kg vet :(

zo en 27-28 kg dus

Volgende bulk dat zal ongv 12 maanden duren, wil ik rond 10 kg aankomen.

t*ring hee. 11kg vet op 15kg spiermassa... heb je dat er weer afgecut...vind het wel errug veel

ligt aan vanalles:

-genen
-dieetschema
-trainingschema
-frequentie van training etc.
-hoe strict je dieet.
-hoe je traint(reps/sets/snelheid reps)
-je lichaamlijke activiteiten naast gewichttraining

alles heeft invloed, de een wat meer dan de andere.
dus nogal moeilijk te bepalen...

mijn gewicht heeft nogal geschommelt in t eerste jaar, omdat ik soms bijna geen en soms veel cardio deed naast krachttraining, en slecht at.

sinds ik op dbb kom (10 maanden geleden), en serieus ben gaan eten/trainen ben ik 10 kg aangekomen, en nog steeds behoorlijk droog.

Ben dit jaar +- 10kilo aangekomen, niet slecht voor een ecto. :)

Maar is dat pure spiermassa of gewoon het gewich in kilo dat je aan bent gekomen?

Ik denk dat 10 kilo misschien wel haalbaar is maar meer ook echt niet. Ok je eerste jaar maybe, maar daarna geloof ik het niet. Je kan wel meer aan komen, veel meer zelfs, maar dat zijn echt niet allemaal spieren! Je maag word stukken groter in de bulk, dat scheelt toch al wel wat. Bovendien pak je stiekem meer vet als je denkt, vet kan toch ook IN je lichaam komen (rondom ingewanden en zo)?

Als je niet kuurt iig!

Hee Kay zei:
Maar is dat pure spiermassa of gewoon het gewich in kilo dat je aan bent gekomen?

Spiermassa, vet percentage is nogsteeds hetzelfde. Maar die zal nu wel gaan veranderen aangezien ik ben begonnen met bulken. :D

kiWIET zei:
Spiermassa, vet percentage is nogsteeds hetzelfde. Maar die zal nu wel gaan veranderen aangezien ik ben begonnen met bulken. :D
als je zwaarder wordt en vet% blijft hetzelfde kom je wel degelijk vetmassa aan

Terug
Naar boven