AndroidHealthClinic

Hoeveel KG naturel per jaar aanzetten aan spiermassa?

klinkt onlogisch ... verklaar u nader zoutzak :)

nou, do the math

als jouw vetpercentage 10% is en je weegt 100 kilo
dan heb je dus 10 kilo vet
weeg je later 120 kilo en je vet percentage is hetzelfde gebleven
dan heb je 12 kilo vet

owww, ja logisch ! thnx

owkeej dan ben ik dus 1 kilo vet aangekomen en 9kilo spier, ben ik nog steeds tevreden mee. :)

het kwartje is gevallen ;) thx jay

Na een halfje serieus te dieeten ben ik in totaal 8 kilo aangekomen, en zelfs naar beneden gegaan met mijn vetpercentage.
Ik heb welleswaar contant gedieet met een junk dag per week.

jopie

Na een halfje serieus te dieeten ben ik in totaal 8 kilo aangekomen, en zelfs naar beneden gegaan met mijn vetpercentage.
Ik heb welleswaar contant gedieet met een junk dag per week.

Heb alleen vitaminen en soms een beetje proteine als sups gebruikt

jopie

is idd t wel waard om tweemaal te vermelden:D
:thumb:, way to go man..was een goed voedingsschema dus:)

dandyman zei:
is idd t wel waard om tweemaal te vermelden:D
:thumb:, way to go man..was een goed voedingsschema dus:)

Tja foutje

euh ..... mijn voedingsschemabegon met een zielige 2700 kcal , heb ik vervolgens 14 weken gedaan, toen kon ik het niet meer vol houden.
Toen ben ik elke week gaan veranderen. 300-400-500-400-300 enz. koolydraten per dag een week lang (dus die hoeveelheid een weekje).
Daarna heb ik een tijdje rond de 3600kcal gezeten, en nu doe ik 3000kcal 2 dagen en dan 1 dag 4200kcal.

Jopie

ik was 68kg 12% BF dit was 5 maanden geleden.. nu: 75KG 10% BF..
dus 7Kg in een half jaartje..

Ben toch wel trots op.. Alhoewel, ik ben nooit tevreden over mezelf..

jopiepoekie zei:
ja van 68 naar 75 is 7 kilo, maar je bent ook nog eens naar bedenden gegaan met je vet dus dat ben je ook nog een aan gekomen.

68 op 12%, dus 2% zou 1,6 kg zijn
dat is op 10%, 66,4 kg
dus je bent van 66,4 naar 75 gegaan, dus ongeveer 8,6 kg aangekomen.

Dude netjess

Jopie

Thnxx Jopiepoekie

jopiepoekie zei:
ja van 68 naar 75 is 7 kilo, maar je bent ook nog eens naar bedenden gegaan met je vet dus dat ben je ook nog een aan gekomen.

dat is op 10%, 66,4 kg

Dude netjess

Jopie
hehe, is dezelfde fout die eerder hier is gemaakt :D

totaal aangekomen spiermassa= 7,66 kg

jay, explain it again plz ;) :p

FreDSKI zei:
ik was 68kg 12% BF dit was 5 maanden geleden.. nu: 75KG 10% BF..
dus 7Kg in een half jaartje..

Ben toch wel trots op.. Alhoewel, ik ben nooit tevreden over mezelf..

dat is op 10%, 66,4 kg

Dude netjess

Jopie

toen ik zo'n 6 maanden geleden serieus ben begonnen met trainen icm een goed voedingsschema ben ik van 73.5 naar 81.5 kg gegaan (vandaag gewogen)... dus 8 kg in totaal en m'n bf is niet echt veranderd... was eerst ongeveer 10% en nu nog steeds. ik hoop volgende zomervakantie de 90 te halen met hetzelfde bf...

ben zelf in een half jaar van 72 naar 87 gegaan. Wel een beetje vetter geworden maar niet veel. Was erg ondervoed en mager. Nu is mijn mijlpaal trainen tot 93 kilo en dan droog trainen naar 90 voor de zomer, misschien wel niet haalbaar, maar het gaat me toch lukken!! Jaar daarop wil ik 95 kilo droog wegen. Toch merk ik dat ik nu haast niet meer aankom zit nu al een maand op 86 a 87 kilo.

• Topic Starter Topic Starter
nice_man zei:
ben zelf in een half jaar van 72 naar 87 gegaan. Wel een beetje vetter geworden maar niet veel. Was erg ondervoed en mager. Nu is mijn mijlpaal trainen tot 93 kilo en dan droog trainen naar 90 voor de zomer, misschien wel niet haalbaar, maar het gaat me toch lukken!! Jaar daarop wil ik 95 kilo droog wegen. Toch merk ik dat ik nu haast niet meer aankom zit nu al een maand op 86 a 87 kilo.

Probeer als het kan wat meer eiwitten naar binnen te werken en zonodig nog harder trainen :D

Terug
Naar boven