AndroidHealthClinic

Hoeveel (kilo)gram kwark/platte kaas eten jullie voor het slapen gaan?

jij praat 3-dubbel poep

1. zodra jij whey mixt met kwark krijg je 1 groot mengsel van trage eiwitten.
2. kwark = caseine eiwitten, dus traag.
3. je kan bijna nooit voor HEEL de nacht genoeg eiwitten nemen, tenzij je maar 6-7 uur slaapt. 8+ uur ga je niet redden imo

Is het echt zo dat zodra je een whey combineert met kwark, dat alles langzaam eiwit wordt? Want ik doe het 's ochtends altijd, maar wist niet dat de whey dan langzaam opgenomen werd. Dan maar niet meer zo doen i guess..

Meestal 250gram.

Is het echt zo dat zodra je een whey combineert met kwark, dat alles langzaam eiwit wordt? Want ik doe het 's ochtends altijd, maar wist niet dat de whey dan langzaam opgenomen werd. Dan maar niet meer zo doen i guess..

correct :P

in de ochtend liever Whey met water shake

Ah oke goed om te weten, dan doe ik dat dus voortaan niet meer :) Tnx for the tip!! Maar dan heb ik nog een vraag, wat als je er brinta bij gooit! Want ik wil 's ochtends brinta+water+whey doen, maakt dat dan uit of gaat dat dan wel weer goed samen?

overdag 1 tot 2 potjes van 500gr

voor het slapen 1 potje van 500gr

Ah oke goed om te weten, dan doe ik dat dus voortaan niet meer :) Tnx for the tip!! Maar dan heb ik nog een vraag, wat als je er brinta bij gooit! Want ik wil 's ochtends brinta+water+whey doen, maakt dat dan uit of gaat dat dan wel weer goed samen?

naja, alles wat jij erbij gooit vertraagd de opname..

je kan wel shake nemen, en half uur later pas die brinta. (bv meteen als ej opstaat whey shake en na het douchen, aankleden etc, dan brinta)

OKe cool, probleem is ik ren uit me bed en gooi 3 spetters op me bek :) en dan ga ik weg! Maar tnx ik zal het wel ff goed fixen dan, want morgen begint me bulkschemaatje :zuip:

Ik at altijd een bak kwark voor het slapen gaan, heerlijk en makkelijk weg te eten. Totdat ik er elke keer zien van werd, weinig eetlust, constant buikpijn en misselijkheid en 2 keer in de week overgeven. Weet bijna zeker dat het door de kwark komt, iemand met een logische verklaring?

Lactose. je zal niet helemaal intollerant zijn, maar iedereen heeft een grens van hoeveel melkproducten ze kunnen nemen. Ik kan ook best een paar liter op maar niet te veel en niet veel in 1 x. Je lichaam kon waarschijnlijk de lactose niet aan vermoed ik

500g kwark wat goed is bij mij voor 40g eiwitten. Imo voldoende.

300 gram, ga binnekort wel over op 500 gram

als sowieso wordt geadviseerd om 50gram protein per maaltijd te hebben, waarom zou je dan daar op zitten of al helemaal daaronder, als je een periode van 8-10 uur tegemoet gaat waarin je geen protein meer eet??

500 gram
magere franse kwark

500 gram vetvrije kwark.

500(kilo)gram ;)

0 gram
ik krijg die smurrie echt niet naar binnen
ik eet dan maar fruitpap samen met caseine shake voor slapen gaan

300 gram en een glas vruchtensap in de shakebeker, mengt prima tot een soort yogidrink shake maar dan niet zo zoet natuurlijk. Een kilo zou ik echt niet trekken, na een week zou het mijn neus uitkomen en dan nooit meer kwark lusten.

500 gram kwark vlak voor het slapen 22:30 uur
wat tonijn om 20:00 / 21:00 uur

Terug
Naar boven