AndroidHealthClinic

Hoeveel (kilo)gram kwark/platte kaas eten jullie voor het slapen gaan?

Meestal rond 200 gram vis of vlees, heb ik dat niet.. dan neem ik mamimaal 300 gram kwark vlak voor het slapen

@TIM123: 1 kilo?! Amai...
Ikzelf meestal 250gr met wat noten erbij :meal:

QUOTE=christG;2497653]@TIM123: 1 kilo?! Amai...
Ikzelf meestal 250gr met wat noten erbij :meal:[/QUOTE]

noten zijn :thumb: en lekker , Walnoten eet ik de laatste 2 maanden ongev. 1 uur voor het slapen gaan en houd ze gescheiden van eiwitten en kohlenhydraten

Ps. 1 kilo kwark voor het slapen = :eyes::eyes::finger:[

250 gram kwark, met heel klein beetje whey voor de smaak en 15 gram amandelen/

500 Grammetjes !!!
Morgen of overmorgen krijg ik m'n pro 80 (11,5kg) binnen die ik vandaag heb besteld !! En dan maar lekker zo een shake'je er ook inkappen !!!
Ook altijd handig voor tijdens de dag... zin in iets zoet !?... Dan maar shake'je pro80

Of het logisch is weet ik niet maar je darmen en lever hebben nogal te werken om de aminozuren af te breken, daar hebben sommige mensen dus last van. evt wat brinta of beter nog nutrix er door mengen voor insulineverhoging en langere afgifte. D

500 Grammetjes !!!
Morgen of overmorgen krijg ik m'n pro 80 (11,5kg) binnen die ik vandaag heb besteld !! En dan maar lekker zo een shake'je er ook inkappen !!!
Ook altijd handig voor tijdens de dag... zin in iets zoet !?... Dan maar shake'je pro80

Golden Tip 500gr whey + 2 Pro80 sheppen!! geeft ook wat meer smaak aan de kwark imo

500 gram kwark met 1 glas multivitamine en een appel/peer:D

• Topic Starter Topic Starter
Hmm:rolleyes:... ik zie dat iedereen ongeveer 500gram kwark eet voor t slapen gaan, ik denk dat ik dan ook maar 500g ga eten in plaats van die 1000. ;)

250 gram kwark , 100 gr magere vruchtenyoghurt , schep brinta omstreeks 20.30 u.

22 u. voor het slapen gaan : isostack met magere melk

Hmm:rolleyes:... ik zie dat iedereen ongeveer 500gram kwark eet voor t slapen gaan, ik denk dat ik dan ook maar 500g ga eten in plaats van die 1000. ;)

Zelfs 500gr kwark (= ca. 60 gr. eiwit) direkt voor het slapen is al bijna te veel voor een doorsnee naturel BB'er ;) , hierover zijn verschillende meningen.

250 gram met stukjes appel in geroerd

meer dan genoeg voor het slapengaan voor mij

Zelfs 500gr kwark (= ca. 60 gr. eiwit) direkt voor het slapen is al bijna te veel voor een doorsnee naturel BB'er ;) , hierover zijn verschillende meningen.

weet niet welke kwark jij hebt (die van de aldi fozo?) maar mijn kwark is 40gr per 500gr :( (konigs ofzo)

weet niet welke kwark jij hebt (die van de aldi fozo?) maar mijn kwark is 40gr per 500gr :( (konigs ofzo)

ik haal ze in aldi-duitsland, die heeft 11 of 12 gram per 100gr en 0,3% vet.

Angaben für 100 g
Brennwert 293 kJ
Kalorien 70 kcal
Fett 0,3 g
Kohlenhydrate 4,8 g
Protein 12 g
Ballaststoffe 0 g

deze :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

500 gram magere kwark

Aldi België ...hebben ze deze ook (allé toch in Veurne en De Panne)

Die van de gb is ook niet slecht....9 gr. per 100 gram...is niet zo droog van smaak.

Daarom doe ik altijd magere yohourt bij de kwark van den aldi.

ik haal ze in aldi-duitsland, die heeft 11 of 12 gram per 100gr en 0,3% vet.

Angaben für 100 g
Brennwert 293 kJ
Kalorien 70 kcal
Fett 0,3 g
Kohlenhydrate 4,8 g
Protein 12 g
Ballaststoffe 0 g

deze :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, mijne komt van aldi belgië, ook zo'n 11,.. g eiwitten

Rij je dan iedere keer naar duitsland achter een lading kwark ??? Of woon je aan de grens ofzo

250 gr.

Terug
Naar boven