Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bakje magere kwark. Soms nog een shake voor de snelle eiwitten. Binnekort eens kijken voor caseine eiwitten.
500 Grammetjes !!!
Morgen of overmorgen krijg ik m'n pro 80 (11,5kg) binnen die ik vandaag heb besteld !! En dan maar lekker zo een shake'je er ook inkappen !!!
Ook altijd handig voor tijdens de dag... zin in iets zoet !?... Dan maar shake'je pro80
Hmm... ik zie dat iedereen ongeveer 500gram kwark eet voor t slapen gaan, ik denk dat ik dan ook maar 500g ga eten in plaats van die 1000.
![]()
, hierover zijn verschillende meningen.Zelfs 500gr kwark (= ca. 60 gr. eiwit) direkt voor het slapen is al bijna te veel voor een doorsnee naturel BB'er, hierover zijn verschillende meningen.
(konigs ofzo)weet niet welke kwark jij hebt (die van de aldi fozo?) maar mijn kwark is 40gr per 500gr(konigs ofzo)
ik haal ze in aldi-duitsland, die heeft 11 of 12 gram per 100gr en 0,3% vet.
Angaben für 100 g
Brennwert 293 kJ
Kalorien 70 kcal
Fett 0,3 g
Kohlenhydrate 4,8 g
Protein 12 g
Ballaststoffe 0 g
deze :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of woon je aan de grens ofzoNice, mijne komt van aldi belgië, ook zo'n 11,.. g eiwitten
Rij je dan iedere keer naar duitsland achter een lading kwarkOf woon je aan de grens ofzo