Fitness Seller

Hoeveel (kilo)gram kwark/platte kaas eten jullie voor het slapen gaan?

0,0

Je mist dan ook een hoop eiwitten neem ik aan? Kan je misschien beter een caseïne -shake pakken als je jezelf zorgen maakt over de KH's, toch?
Een hoop? Nee een beetje whey eiwit.

En voeding moet je boven shakes plaatsen waar het kan.

Een tip voor de voor-slapen-kwarketers: laat je kwark uitlekken in een zeef, zo zijn alle koolhydraten eruit en heb je puur mager eiwit. Eventueel wat zoetstof en onverzadigd vet erbij, klaar.

Huh? Interesting, nog nooit gehoord dit...
Hoe kan het dan dat die koolh allemaal in de vloeistof zitten?

Btw ipv zoetstof zou ik dan een klein beetje smaak/whey erbij doen, wordt het net lekkere yoghurt, en zit de uitgelekte whey er weer in, en krijg je iets minder ´troep´ binnen (via die whey krijg je wrs ook wat zoetstof binnen, maar wel minder)

2 gram proteinen per kg lichaamsgewicht is de richtlijn bij krachttraining. Al wat je meer eet dient nergens toe, is enkel onnodige belasting voor je nieren.

2 van deze voor het slapen
000382210_002_130184_200.jpg
en rond 14:30 @ work ook 1.

s2wuvd.png

Laatst bewerkt:
Huh? Interesting, nog nooit gehoord dit...
Hoe kan het dan dat die koolh allemaal in de vloeistof zitten?

Btw ipv zoetstof zou ik dan een klein beetje smaak/whey erbij doen, wordt het net lekkere yoghurt, en zit de uitgelekte whey er weer in, en krijg je iets minder ´troep´ binnen (via die whey krijg je wrs ook wat zoetstof binnen, maar wel minder)
Technische uitleg ff niet bij de hand, maar zo is het wel.

Zoetstof = geen suiker maar kunstmatige smaak. Hetzelfde wat in whey zit dus.

Whey bij de kwark doen heb ik in de receptensectie ook al aanbevolen ('hoe maak je kwark lekker?'), is idd prima.

Heel onorigineel: 500gr

300gr ongeveer geshaked met wat water
werkt supermakkelijk en supersnel weg

Laatst bewerkt:
500g

Wat doe ik zuinig met een halve bak kwark.. a250 gram..:P
vanavond vreet ik dan ook maar een hele bak weg.:)

500 gram natuurlijk, met 1 handje noten;)

Ik eet... 0gr:cool:

Ik vreet gewoon 250gr kip, biefstuk of tartaar weg bij mn avondeten. Ook langzame vertering en veeeeeel lekkerder:cool:

halve metrische milliton

500 gr. met een scheutje druivensiroop. en eventueel lekkere stukjes banaan. :)

500gr. Om de dag met brinta. Andere puur.

Terug
Naar boven