Fitness Seller

Hoeveel (kilo)gram kwark/platte kaas eten jullie voor het slapen gaan?

250 gr + wat melk en muesli

500 gram .. ongeveer uur voordat ik ga slapen dus rond 10 uur / half 11 of zo eet ik dat

500 gram ongeveer uur half uur voor het slapen

Ik neem geen Carbs voor het slapen gaan, dus 0gr.
Alleen Casiene

In de Belgische aldi heeft de platte kaas ook iets van een 11 gram eiwit per 100 gram. Maar de smaak schijnt afschuwelijk te zijn als ik mijn oudste zoon mag geloven.

idd die smaak is afschuwelijk .
dat zijn die 500 gr platte kaas potten van de aldi ??

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

250 gr kwark , whey shake nu zal ik een pro 80 gebruiken .
noten .

wauw ... net geen 2 jaar na de laatste post in dit topic ...

;):)

Laatst bewerkt:
belly%20faced.gif

In de Belgische aldi heeft de platte kaas ook iets van een 11 gram eiwit per 100 gram. Maar de smaak schijnt afschuwelijk te zijn als ik mijn oudste zoon mag geloven.

Klopt, het lijkt wel smakeloos plamuursel dat je naar binnen aan het lepelen bent, daarom doe ik er altijd een klein schepje suiker bij. De pot een uurtje op voorhand uit de ijskast halen helpt ook. Dan is hij niet zo vast.
Voedingswaarde is wel prima; E 11,1/100gr V < 1/100gr

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

wauw ... net geen 2 jaar na de laatste post in dit topic ...

Het is nooit te laat om te leren :D

als sowieso wordt geadviseerd om 50gram protein per maaltijd te hebben, waarom zou je dan daar op zitten of al helemaal daaronder, als je een periode van 8-10 uur tegemoet gaat waarin je geen protein meer eet??

50 gram per maaltijd, 6 maaltijden per dag is 300 gram per dag als alleen al advies bedoel je hier? Is dat niet wat veel voor een gemiddeld persoon?

Edit:
Oh nice het gaat hier om een post van 2 jaar terug, fijn dat ik dat nu al zie!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Een tip voor de voor-slapen-kwarketers: laat je kwark uitlekken in een zeef, zo zijn alle koolhydraten eruit en heb je puur mager eiwit. Eventueel wat zoetstof en onverzadigd vet erbij, klaar.

Je mist dan ook een hoop eiwitten neem ik aan? Kan je misschien beter een caseïne -shake pakken als je jezelf zorgen maakt over de KH's, toch?

"Als je whey mixed met kwark, worden dat ook langzame eiwitten."
Bro-Science?

almhof 500 gram met schepje glutamine smaak punch en wat zoetstof

ik heb eens ergens gelezen dat 500gr teveel zou zijn en de overbodige eiwitten zouden omgezet worden naar uiteindelijk vet. Weet iemand hier mee over?

gewoon teveel kcal eten wordt omgezet naar vet dus als 500 gram jouw teveel kcal geeft wordt het vet ja

twee en half kilo kwark

Terug
Naar boven