MuscleMeat

hoeveel kilo zou ik moeten kunnen bankdrukken?

wie minimum geen 150kg bankt is een jongetje, ongeacht wat je doelen zijn (aesthetics, BB, powerlifting, voetbal)

Ik kon in het begin toen ik in de sportschool kwam ( 16 jaar ) nog niet eens met 2,5 kilo aan elke kant bankdrukken :(

90kg op 72,5kg 1,69m en 11% bf ik hou niet .van bp

ach iedereen begint ergens :p had in het begin al moeite met de ez-bar 10x te curle

Had ik nou gewonnen met gokken ?

Hoi,

ik weeg 74 kilo, en ben 169 cm zie foto. Hoeveel zou ik moeten kunnen bankdrukken volgens jullie schatting???

Dat is onmogelijk te zeggen, zeker niet zonder wat extra gegeven zoals ervaring, manier van trainen, aanleg, enz.

8x64, hoogstens 1x70 1RM dan. Maarja boeien, andere oefeningen gaan wel goed.

zelfde hier. benchpress word je goed in als je het vaker doet. Je zal meer kunnen bankdrukken als je die oefening vaak doet dan als je die zelden doet, ervan uitgaande dat je massa in beide gevallen precies evenveel is. Ik doe bijna nooit benchpress, ik pak ook maar iets meer dan novice

misschien tijd om 2x per week te gaan bankdrukken dan en 5x5 doen. 8x64 is echt mega weinig voor jouw BW. Ik zie gasten die alleen maar voor de lol een beetje sporten dat nog drukken. (dus zonder met voeding oid bezig te zijn)

Heb ik een hele tijd gedaan, techniek heb ik ook een tijdje op gelet maar het is gewoon niet echt mijn oefening denk ik ;) Inderdaad zijn er ecto's in mijn gym die hetzelfde drukken, maargoed mijn chest groeit prima door andere oefeningen dus ik vind het niet echt een probleem.. ben tenslotte een bodybuilder, kracht is leuk maar komt wel op #2.

Wat was die sig ook alweer: het gaat er niet om dat je 100 kilo benched maar dat je er uit ziet alsof je het kan.

Ikzelf ben geen goede referentie door schouderissues, maar met schouderissues rond de 80. Zit meer in maar probeer me te beperken tot lager gewicht dumbbell presses aangezien ik het niet nog eens wil verkloten.

Wat was die sig ook alweer: het gaat er niet om dat je 100 kilo benched maar dat je er uit ziet alsof je het kan.

Ikzelf ben geen goede referentie door schouderissues, maar met schouderissues rond de 80. Zit meer in maar probeer me te beperken tot lager gewicht dumbbell presses aangezien ik het niet nog eens wil verkloten.

Jup alleen dan met een iets hoger gewicht ;) En terecht hoor, schouderproblemen zijn echt klote en kunnen érg lang duren.

Terug
Naar boven