AndroidHealthClinic

Hoeveel leden heeft jou sportschool?

500 leden ofzo bij ons...

• Topic Starter Topic Starter
Zo wat een snelle reacties!
Hoegroot zijn de sportscholen van 1500 leden wel niet?

Kom hetzelfde namelijk tegen. Wanneer ik train zijn het misschien 40-50 mensen die je elke keer weer ziet. Terwijl de sportschool wel nettjes rond weet te komen. Als je kijkt naar wat alle apparaten kosten, vooral de loopbanden vind ik het knap dat ze het dan redden. Al zullen er inderdaad een hoop slapende leden zijn.

;) :thumbs:

dirks powergym

100-200leden

• Topic Starter Topic Starter
Hey top bedankt! :thumbs:

Hoeveel m2 zijn deze sportscholen?

En wat moet je betalen voor onbeperkt fitness?

Slechts 1 lid, ik train thuis :D

2 leden, ikzelf en een vriend van me, bij mij thuis dus.

Denk hier zo een 100.
waarvan 50 % duursport doet,40 % superdude training en een kleine 10 % BB of kracht training.

betaal 30 per maand.

toch eens tijd om een andere gym te zoeken.

Ben je van de belanstingdienst ofzo?

teveel, daarom nu even een homegym :P

2200 bodyaction schagen.

Zoals de titel al aangeeft, hoeveel leden heeft jou (fitness)sportschool?
Doen deze leden dan aan krachtsport of duursport?

En waar train je?

Wij moeten voor school een kleine onderneming opstarten en zaten te denken aan een sportschool omdat dit al meer dan 5 jaar mijn hobby is.
Leden kunnen lid worden voor een kleine 20 euro per maand.

Om een reëel beeld op papier te krijgen over de omzet moeten wij een gemiddelde weten.

Sportschool zal tussen de 60 en 120 m2 worden.

Alvast bedankt!

JouWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.

Soms vraag ik me echt af waar sommige mensen hier op school hebben gezeten :rolleyes:

Soms vraag ik me echt af waar sommige mensen hier op school hebben gezeten :rolleyes:
sommige mensen boeit het gewoon niet zo bar veel ;)

ik kan zelf ook aardig vautvrij schrijven (meer dan 4 fouten in een stuk voor m'n studie = een 1), maar wanneer ik hier post ga ik me echt niet druk maken om spelling oid.

Soms vraag ik me echt af waarom sommige mensen hier op school hebben gezeten :rolleyes:

Om terwijl we de stoel warm houden naar de stringetjes die net boven de broekjes van de meisjes voor ons uitsteken te kijken. Met het overkoepelende doel om papa en mama happy te houden zodat ze over je kunnen opscheppen tegenover hun kennissen kring:P

sommige mensen boeit het gewoon niet zo bar veel ;)

ik kan zelf ook aardig vautvrij schrijven (meer dan 4 fouten in een stuk voor m'n studie = een 1), maar wanneer ik hier post ga ik me echt niet druk maken om spelling oid.

Je kan spellen of niet, daar hoef je niet echt bij na te denken denk ik.

Bodyshape 550 - 600 leden

Oxygen in Nazareth (Oost-Vlaanderen)
Leden: denk makkelijk 500 (vooral spinners)

Terug
Naar boven