MuscleMeat

Hoeveel minuten na het trainen neem jij je Post Workout Shake?

Peiling Peiling Binnen hoeveel minuten zit jij aan je shake na de training?

• Direct

Stemmen: 30 14,6%
  • Binnen 5 minuten

Stemmen: 29 14,1%
  • Binnen 10 minuten

Stemmen: 22 10,7%
  • Binnen 15 minuten

Stemmen: 28 13,7%
  • Binnen 20 minuten

Stemmen: 15 7,3%
  • Binnen 25 minuten

Stemmen: 16 7,8%
  • Binnen 30 minuten

Stemmen: 21 10,2%
  • Binnen 35 minuten

Stemmen: 4 2,0%
  • Binnen 40 minuten

Stemmen: 2 1,0%
  • Binnen 45 minuten

Stemmen: 7 3,4%
  • Binnen 50 minuten

• Binnen 55 minuten

Stemmen: 0 0,0%
  • Binnen een uur

Stemmen: 5 2,4%
  • Binnnen anderhalf uur

• Binnen 2 uur

• Langer dan 2 uur

Stemmen: 5 2,4%
  • Weet niet

• Verschillend

• Drink geen shake

Stemmen: 12 5,9%
  • Wat gaat jou dat aan?

Stemmen: 3 1,5%

• Totaal stemmers
    205

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ben wel eens benieuwd binnen hoeveel minuten jullie aan de shake zitten.
Bedoel dus niet in hoeveel minuten je hem opdrinkt :D
Gewoon de tijd die tussen het neerleggen van het ijzer en het raken van de lippen op de beker zit.

hmmm direct na de krachttraining doe ik cooling down van 8 minuten, dan snel douchen, aankleden en naar huis (gym is naast me huis)....ik denk dus ongeveer een 20 tot 30 minuten na het neerleggen van het ijzer dat ik aan de PWO shake begin.
Eerst nam ik altijd alles mee naar de gym om daar een shake te maken, maar nu maak ik me niet meer zo druk om die 15 minuten dat het langer duurt. Misschien niet super optimaal, maar wel goed genoeg!

Na het trainen douchen en naar huis. Duurt alles bij elkaar een half uurtje. Soms langer. Ga er niet spastisch voor lopen haasten. Als het er naar uitziet dat het langer gaat duren dan een uur voor ik thuis ben, neem ik in de gym wel ff een shake.

ik neem geen post-workoutshake.

Meestal 10 minuten na mijn training, en als ik lopend naar de gym ga zo'n 15 tot 20 minuten.
Ik heb niet echt het idee dat het beter is om je shake direct na je training te nemen, als het maar niet langer dan zo'n 20 a 30 minuten na mijn training is maak ik mij nergens druk om :cool:

meestal na 20 minuten ongeveer, ff aankleden naar huis fietsen en shaken maar

Ikke na een minuut of 10....

Na het trainen ff pimpen voor de spiegel, snel een douche om het zweet af te spoelen, en dan m`n shake maken.

Eerst ff uitpuffen in de kleedkamer, ondertussen m'n shakie shaken, rustig opdrinken, en dan onder de douche/sauna.

Dus binnen 5 minuten wel

pak mijn tas, loop naar de kleedkamer, trek mijn T-shirt uit en pak mijn dextrose-drankje... 1 a 2 minuten tops.

Frenkpie zei:
Waarom neem je een maaltijd en geen Postworkout?
Ben je niet van mening dat je snelle KH's en snelle eiwitten nodig hebt na een zware training?

ik geloof niet meer in die post-workout hype. merk eerlijk gezegd geen verschil. en voel me beter bij geen xtreme insulinepieken.

Dani zei:
Dacht dat ik de enige no-dex was. :) Hier een whey-only, ff daarna lekker eten.

normaal meteen een maaltijd na mn training. nu als toevoeging in mn kuur een shake xtra na de training zonder dextrose.( puur als extra eiwitten)
verder neem ik sochtends en savonds voor het slapengaan nog een wheyshake.

doe het nu al bijna een jaar op deze manier. en ik moet zeggen(ligt natuurlijk ook aan de rest van het dieet) ik ben nog nooit zo goed vooruitgegaan.

Laatst bewerkt:
binnen de 5 minuten (train thuis, helpt ook alweer hee :))

Direct erna

Ik direct na de training. Vroeger maakte ik de shake al klaar thuis maar dat doe ik nu pas na de training. Sommige gasten zitten wel een beetje vreemd te kijken als ik mijn boterhamzakkie met whey en dextrose in mijn shakebeker doe en er volgens water bij gooi en de shake maak :)

Wat zal het wezen..., 20/25 minuutjes...

Terug
Naar boven