IIcon
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Gewoon eens om te tonen hoe ik er nu bij sta gewoon, juist getrokken
http://i52.tinypic.com/29gc588.jpg
Vandaag m'n 4de week trainen geëindigd.
Ben begonnen op 78 kilo, sta nu op 88.
was redelijk mager, was het meeste van m'n spieren verloren door m'n operatie ( 3 maanden niet kunnen trainen, slechte voeding etc.. ) Had hiervoor zeer weinig massa.. een kleine 5 kilo gewonnen in 6 maanden. Waarop ik op een 82kg stond. Khad ook niets van borst, was volledig plat. Nu zie ik toch al de lijnen erdoor komen ( zie je niet zo duidelijk op de foto ) en ze wat volume krijgen.
M'n lats zijn ook lichtjes tevoorschijn aan het komen.
Armen staan nu op 37, kwam van 34
Borst stond op 108 vandaag, kom van 101
Vroeger heb ik bijna 100kg gewogen ( vet ).
At altijd ongezond, elke dag chips, snoep. Noem maar op.. Dan gestopt van de ene dag op de ander met het ongezonde. en kwam op een 75kg te staan.
Dusja, heb nog altijd een babyvet laagje of hoe noemen ze dit. Maar daaronder zit er toch iets. Het verschil met 4 weken geleden kan ik niet tonen want heb geen foto genomen toen van m'n lichaam. Maar ben wel al voller. Benieuwd hoe ik er volgend jaar ga uitzien [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zit nu elke dag rond de 4000Kcal, train 6/7
Wat vinden jullie hiervan ?
http://i52.tinypic.com/29gc588.jpg
Vandaag m'n 4de week trainen geëindigd.
Ben begonnen op 78 kilo, sta nu op 88.
was redelijk mager, was het meeste van m'n spieren verloren door m'n operatie ( 3 maanden niet kunnen trainen, slechte voeding etc.. ) Had hiervoor zeer weinig massa.. een kleine 5 kilo gewonnen in 6 maanden. Waarop ik op een 82kg stond. Khad ook niets van borst, was volledig plat. Nu zie ik toch al de lijnen erdoor komen ( zie je niet zo duidelijk op de foto ) en ze wat volume krijgen.
M'n lats zijn ook lichtjes tevoorschijn aan het komen.
Armen staan nu op 37, kwam van 34
Borst stond op 108 vandaag, kom van 101
Vroeger heb ik bijna 100kg gewogen ( vet ).
At altijd ongezond, elke dag chips, snoep. Noem maar op.. Dan gestopt van de ene dag op de ander met het ongezonde. en kwam op een 75kg te staan.
Dusja, heb nog altijd een babyvet laagje of hoe noemen ze dit. Maar daaronder zit er toch iets. Het verschil met 4 weken geleden kan ik niet tonen want heb geen foto genomen toen van m'n lichaam. Maar ben wel al voller. Benieuwd hoe ik er volgend jaar ga uitzien [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zit nu elke dag rond de 4000Kcal, train 6/7
Wat vinden jullie hiervan ?

dus hij is aan het smelten