Fitness Seller

Hoeveel schatten jullie mijn bf..

16 of 17%

Ik zou nu gaan cutten als ik jouw was en daarna clean bulken je begint dik te worden.

Lol @ de gasten die 18-20% zeggen... Hebben waarschijnlijk nog nooit hun BF laten meten.

16-18 lijkt me de beste schatting
Van een enkele foto is het trouwens altijd moeilijk te schatten.

Cutten tot 10-12% en dan weer opbouwen tot een procentje of 15% en herhalen.

18-19

Hé, waarom wil je eigenlijk dat we schatten wat je bf is? Denk je dat je weer te dik aan het worden bent bijvoorbeeld? Ik denk zelf overigens 15-16% ook. Wat je nu moet doen is een beetje aan jezelf. Wil je vooral niet meer dik worden, dan zou je aan cutten kunnen denken. Maar echt te dik is het niet hè.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou nu gaan cutten als ik jouw was en daarna clean bulken je begint dik te worden.

Ben zelf al dunner geworden ipv dikker hoor ;)

Hé, waarom wil je eigenlijk dat we schatten wat je bf is? Denk je dat je weer te dik aan het worden bent bijvoorbeeld? Ik denk zelf overigens 15-16% ook. Wat je nu moet doen is een beetje aan jezelf. Wil je vooral niet meer dik worden, dan zou je aan cutten kunnen denken. Maar echt te dik is het niet hè.

Vind me juist niet dikker worden, maar was gwn eens om jullie mening te weten. Bij deze weet ik het :cool:

in 4 weken 10kg eraan:|?

• Topic Starter Topic Starter
spiergeheugen misschien ja, maar 10kg damn:|

17,34595696% om precies te zijn.

19 procent. precies goed gegokt.

nee want jij liegt altijd. ( jk jk))

Denk toch wel 18%. Toen ik 17% was had ik ook zo;n buik maar nog niet de vettige tietjes.

Maar het is heel moeilijk te zeggen want je armen zien er vrij droog uit en we weten niet hoe je rug en benen eruit zien. Dus meten = weten.

Sowieso zou ik droogtrainen tot iig geen tietjes meer hebt en enigszins je abs wat ziet voor je weer verder gaat bulken.

Terug
Naar boven