XXL Nutrition

Hoeveel spendeer jij ongeveer per jaar aan op stap gaan?

Peiling Peiling Hoeveel spendeer jij ongeveer per jaar aan op stap gaan?

• Totaal stemmers
    98
  • Peiling gesloten .

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Titel is duidelijk. Hoeveel euro ben jij kwijt op jaarbasis aan te feesten? Dat houdt o.a. in: inkom bij een discotheek/fuif/concert/festival/.., geld voor drank/drugs, ..
Zeg ook even of je student bent of niet.

Laatst bewerkt:
0-300.

0-300,kom wel veel dichter bij de 0 dan bij de 300

Pff.. zou geen idee hebben eigenlijk, denk niet zo heel veel ben als ik uitga maar iets van 20-30 euro kwijt en op festivals 100..

Ik denk met een grove berekening iets van 1000 euro en ben student ;)

Niet zo veel, hier in de stad kan ik vaak wel gratis bier krijgen. En concerten enzo wordt steeds minder, dus met -300 moet het wel lukken denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf 1500-1800 gestemd. Doorheen de 25 weken dat ik in Leuven zit is het ongeveer 40 euro per week (ga normaal 2 keer per week weg). Tijdens de grote vakantie was nu makkelijk 60/70 per week. Dus pak dan nog eens 500 euro. En dan af en toe iets speciaals en je komt daar makkelijk aan! Vind het zelf ook best veel geld voor een student, maar wat ge je er anders mee doen. ;)

Ik heb zelf 1500-1800 gestemd. Doorheen de 25 weken dat ik in Leuven zit is het ongeveer 40 euro per week (ga normaal 2 keer per week weg). Tijdens de grote vakantie was nu makkelijk 60/70 per week. Dus pak dan nog eens 500 euro. En dan af en toe iets speciaals en je komt daar makkelijk aan! Vind het zelf ook best veel geld voor een student, maar wat ge je er anders mee doen. ;)

h**ren :dunno:

4 festivals (gemiddeld) á 100 euro
10x kroeg hangen á 20 euro.

600 euro dus ofzo.

Ow ja, ben sinds deze zomer student af, maar deze bedragen waren nog wel uit mijn studententijd.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, ik heb 900-1200 gestemd, maar na herberekening lijk ik daarniet meer aan te komen :P.

gemm per week 20 euro en dan +-5 keer per jaar een groot feestje van 100 euro extra

Zo'n 1500 ofzo dus.

Zo das wel een boel 900/1200 exclusief vakanties.
En hier ben ik van een gemiddelde uitgave bedrag uit gegaan, soms waren er grotere feesten.

Ben student, en heb een bijbaantje. Financieel gezien heb ik alles onder controle.

rond de 2300 kben student en kga ieder weekend 2* op stap :D

Vind het eigenlijk hier allemaal wel goed meevallen.

Ik ken anders veel gasten die met 100euro/week niet toekomen.

40 euro per week.
Dus 2160 euro :eek:.

Terug
Naar boven