Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoeveel spendeer jij ongeveer per jaar aan op stap gaan?
Ik denk wel meer dan 3000, volgens mij geef ik m'n geld gewoon weg als ik op stap ben..
Snap soms echt niet hoe mensen met 20-40eu kunnen stappen, een beetje zuipen en je zit er al over...dan eet je er nog een beetje bij en ergens een keer entree nou dan zit je daar toch al ruim boven.
Ik denk wel meer dan 3000, volgens mij geef ik m'n geld gewoon weg als ik op stap ben..
Snap soms echt niet hoe mensen met 20-40eu kunnen stappen, een beetje zuipen en je zit er al over...dan eet je er nog een beetje bij en ergens een keer entree nou dan zit je daar toch al ruim boven.
Ik snap het ook niet. Toen ik 16 was, was ik met 30e helemaal lam. Tegenwoordig zit ik heel snel aan de 70e voor een beetje avondje. Misschien had het te maken met de flessen wodka en whisky die we van tevoren puur uit longdrinkglazen zaten op te drinken.
Moeilijk te zeggen. Ieder jaar sowieso wel 1 en meestal 2 meerdaagse festivals a 300-500 euro per stuk. Nog een stuk of 5 nachtfeesten a 100 euro per stuk. Dan daarnaast nog losse showtjes en concerten. En natuurlijk dan nog gewone avondjes stappen. Al met al is dat dus wel veel geld, meer dan 3000.
Vind het vreemd dat de grootste groep nog altijd bij >300 euro zit. Hoe onderhouden jullie je sociaal leven dan? Als je iets doet met je kameraden, dat kost toch altijd geld? Of gaan jullie altijd gezellig naar de film of uit eten ofzo?
Vind het vreemd dat de grootste groep nog altijd bij >300 euro zit. Hoe onderhouden jullie je sociaal leven dan? Als je iets doet met je kameraden, dat kost toch altijd geld? Of gaan jullie altijd gezellig naar de film of uit eten ofzo?