- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Tot je oud bent....... dan gaan ze je zo hard mogelijk korten.Daarom zijn we ook zo'n gewild land bij immigranten.. T is hier het paradijs voor luie mensen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot je oud bent....... dan gaan ze je zo hard mogelijk korten.Daarom zijn we ook zo'n gewild land bij immigranten.. T is hier het paradijs voor luie mensen.
Denk dat België op dat gebied nog een trapje hoger staatDaarom zijn we ook zo'n gewild land bij immigranten.. T is hier het paradijs voor luie mensen.
Tot je oud bent....... dan gaan ze je zo hard mogelijk korten.
Denk dat België op dat gebied nog een trapje hoger staat

WalloniëJa ik vind het sowieso belachelijk dat je naar de rechter moet stappen in ons land om onder jouw pensioenbijdrage uit te kunnen komen.
Al het geld vloeit toch reeds naar Brussel?![]()

Je kan het ook anders bekijken, als je om wat voor reden dan ook 12k bruto omlaag gaat hoef je maar 1k netto in te leveren.Zie mijn afbeelding begin pagina 6. Die komt volgens mij ook van tweakers vandaan. Laat een goed beeld zien dat 12k verhoging bruto (21k naar 33k) je er netto nog geen 1k op vooruit gaat.
Een bijstandsuitkering voor een alleenstaande is 668 eu p/m he.
Je hoeft niet te reageren

18 jaar...

Er zijn hier getallen van. Dat valt vies tegen. Er zijn relatief weinig mensen die een ton of meer verdienen, ik dacht minder dan 2 procent. En 110k of meer is nog veel minder.Exact en bijna in elk bedrijf vanaf 50 medewerkers zitten wel 1 of meerdere personen die die 250K aantikken. Dat schiet heus op als we die 1 of 2% extra gaan belasten en zij voelen er niet zo heel veel van (vinden wij minderverdieners)
Dus als iemand bewust spaart en niet/minder op vakantie gaat en weinig uitgeeft zodat ie later kan rentenieren moet ik dus volgens jou meer belasting betalen?belasting op vermogen is veel eerlijker. Verdienen doe je nog iets voor. Rentenieren moeten we voorkomen
In aanvulling hierop: zoek eens op Google "het onbestaan van het middeninkomen". In een topic op Tweakers heeft iemand uitgerekend per €1000 per jaar wat je netto nog overhoudt na toeslagen etc. Het verschil tussen 30k en 40k per jaar is netto nauwelijks aanwezig. Schandalig imo, want voor die 10k per jaar krijg je wss wel meer stress/verantwoordelijkheid en moet je wss ook langere dagen maken.
Lagere inkomens worden m.i. veel teveel gematst en de middenklasse mag ervoor opdraaien.
In aanvulling hierop: zoek eens op Google "het onbestaan van het middeninkomen". In een topic op Tweakers heeft iemand uitgerekend per €1000 per jaar wat je netto nog overhoudt na toeslagen etc. Het verschil tussen 30k en 40k per jaar is netto nauwelijks aanwezig. Schandalig imo, want voor die 10k per jaar krijg je wss wel meer stress/verantwoordelijkheid en moet je wss ook langere dagen maken.
Lagere inkomens worden m.i. veel teveel gematst en de middenklasse mag ervoor opdraaien.

Ik werk GVD gewoon.Ik heb net online mijn salarisstrook ingedien. Dit jaar heb ik tot nu toe €27578.78 loonheffing betaald.
Dat zijn ruim 2 bijstanduitkeringen. Graag gedaan @ThuggishRuggish