Fitness Seller

Hoeveel zijn jullie kwijt aan voeding per maand ?

All inclusive in Turkije.
The horror
Ben überhaupt niet van all inclusive....
Liever kleine dorpjes, lokale tentjes, lekker rustig. Vooral t echte Oost Turkije is zoveel mooier. (Tegen de Armeense grens en bij de zwarte zee). Prachtig om de over de Tiger uit te kijken op Armenie.

Ben überhaupt niet van all inclusive....
Liever kleine dorpjes, lokale tentjes, lekker rustig. Vooral t echte Oost Turkije is zoveel mooier. (Tegen de Armeense grens en bij de zwarte zee). Prachtig om de over de Tiger uit te kijken op Armenie.
Liever midden in duitsland in 'n kroeg.:bierbang:

in Thailand gaan zitten heb gehoord dat het daar echt geen drol kost hehe
Valt wel mee ligt er echt aan wat je eet en of je zelf kookt of niet. Maar het vlees is wel goedkoper. Rund moet je hier niet eten. Zijn wel goedkope all in buffets enzo.

Zelf ben ik niet veel kwijt aan eten omdat ik nu cut. Plus ik eet graag havermout.

Ik heb echt geen idee meer hoeveel ik kwijt ben aan eten per maand. De prijzen in de supermarkten gaan zowat elke week omhoog! :mad:

400 haal ik alleen aan vlees/vis/kip per maand.

Uhmm .. eet je alleen vlees.

Geen idee hoe je 400 kwijt kan zijn aan vlees.
Alles biologisch?

Als je alleen maar wagyu biefstuk, scharrel/bio kip en goede lekkere verse vis (zalm, zwaardvis, tonijn etc) haalt kom je wel een heel eind. :o
En niet te vergeten... coquille, oesters, gamba's etc zijn ook prijzig als je er een beetje portie van wil hebben...

Voeding
Rond de 400 euro per maand.
Kip, Rundvlees, rijst, aardappelen, groente, mais, bonen, chocopops, proteine, cheatmeals

AAS
Rond de 150 per maand.
400,- aan voeding, shitload willen betalen voor sups, dure kleding willen dragen, dure auto willen rijden, stappen, op vakantie gaan etc. maar dan is 150 per maand te duur...

Ik ben ongeveer ook 400 kwijt denk ik.

€200 ongeveer. Koop wel bijna alleen 'met sticker', aanbiedingen en grootverpakkingen. Zo drink ik nu elke dag een vegashake, was goede aanbieding en goedkoopste eiwit gr/€ verhouding.
Resten invriezen ipv weggooien.
In mijn voedingsschema houd ik ook rekening met resten opmaken. Bijvoorbeeld stel er is nog een worst over van het avondeten, dan eet ik die de dag erna ipv de kip die in het schema staat en laat wat rijst weg. Scheelt uiteindelijk best wat €€€

400 euro aan kip/vlees/vis is zo gehaald als je de magere stukken koopt, favoriete vis: zalm, garnalen etc.

Terug
Naar boven