E El Comandante Massive Warrior Lid sinds 7 mei 2003 Berichten 20.935 Waardering 13 4 feb 2006 #101 'Leden van bodybuilding-forum dat strijdt tegen vervalsingen beginnen eigen fake-handel'. Het gaat steeds meer achteruit op dit forum, wat ik je brom!
'Leden van bodybuilding-forum dat strijdt tegen vervalsingen beginnen eigen fake-handel'. Het gaat steeds meer achteruit op dit forum, wat ik je brom!
WINSTROLST Advanced Bodybuilder Lid sinds 2 aug 2005 Berichten 887 Waardering 2 4 feb 2006 #102 Eerste is dit een zinloze discussie.... En tweede kan ik me mensen bedenken waar je liever geen fake aan verkoopt. En derde koop gewoon farmaceutische producten dan loop je al honderd keer minder risico op vervalsingen
Eerste is dit een zinloze discussie.... En tweede kan ik me mensen bedenken waar je liever geen fake aan verkoopt. En derde koop gewoon farmaceutische producten dan loop je al honderd keer minder risico op vervalsingen
Juriaan Freaky Bodybuilder Lid sinds 10 okt 2002 Berichten 5.222 Waardering 0 4 feb 2006 #103 WINSTROLST zei: Eerste is dit een zinloze discussie.... En tweede kan ik me mensen bedenken waar je liever geen fake aan verkoopt. En derde koop gewoon farmaceutische producten dan loop je al honderd keer minder risico op vervalsingen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Precies, vooral human grade primo zou ik voor gaan
WINSTROLST zei: Eerste is dit een zinloze discussie.... En tweede kan ik me mensen bedenken waar je liever geen fake aan verkoopt. En derde koop gewoon farmaceutische producten dan loop je al honderd keer minder risico op vervalsingen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Precies, vooral human grade primo zou ik voor gaan
E El Comandante Massive Warrior Lid sinds 7 mei 2003 Berichten 20.935 Waardering 13 4 feb 2006 #104 Juriaan zei: Precies, vooral human grade primo zou ik voor gaan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik weet nog wel iemand die in Spanje 2000 amps Schering Primo heeft staan WINTROLST, hebben? KOOPJE! Human grade man!
Juriaan zei: Precies, vooral human grade primo zou ik voor gaan Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik weet nog wel iemand die in Spanje 2000 amps Schering Primo heeft staan WINTROLST, hebben? KOOPJE! Human grade man!
muscleboy Advanced Bodybuilder Lid sinds 8 aug 2004 Berichten 1.005 Waardering 1 5 feb 2006 #105 Gewoon afschieten moeten ze doen , die namakers...:shoot:
WINSTROLST Advanced Bodybuilder Lid sinds 2 aug 2005 Berichten 887 Waardering 2 5 feb 2006 #106 Ik doe nooit primo
WINSTROLST Advanced Bodybuilder Lid sinds 2 aug 2005 Berichten 887 Waardering 2 5 feb 2006 #107 Nog nooit gedaan in iedergeval,,,,, maarja als ik kijk wat GG voor etiketjes maakt .............