MuscleMeat

Hoezo AS op fake/echt onderscheiden a.d.v. pics?

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
dat zijn UG lab spullen, dat komt ook uit een HP deskjet printer gerold.

het ging hier toch voornamelijk om HG gear ?
UG, HG? Het zegt mij geen zier.

Maar die UG lab zooi is toch evengoed te verpatsen of niet dan?

wat dat betreft heb je gelijk. Ik werk zelf in de grafische branche en weet ook dat je die etiketten makkelijk 100% na kan maken. Ik denk alleen dat de meeste daar de moeite niet voor doen of het niet kunnen.

daarom weten de kenners vaak wel of het echt is of niet. Maar het hangt niet alleen van het etiket af bij Human grade produkten. De ampullen zijn vaak dikker, kleiner of iets dergelijks waardoor je kan zien dat ze niet echt zijn.

Ook zit er een gekleurde ring op die soms te laag zit of niet de goeie dikte heeft. Deze dingen tellen allemaal mee in het geheel.

Dus antwoord op je vraag:

nee, je kan idd nooit 100% zeker weten of iets fake is of niet aan de hand van plaatjes alleen.

Maar je kan wel een hele goede indicatie ervan krijgen door degene er naar te laten kijken die er al veel in hun handen hebben gehad en weten waar ze op moeten letten.

Het is zo dat je goed gemaakte fake's alleen kan onderscheiden met een origineel er naast dan zie je minimale verschillen. In het doosje, bijsluiter, ampul etiket, kleur van de inhoud, geur..

Voor een leek is dat allemaal niet te zien..

Mooi dat er nog mensen zijn die dat onderscheid wel kunnen maken :woot:

Wat voor knakkers maken die fake producten eigenlijk? Van die gasten die heel de dag bezig zijn met het faken van die zooi, of hoe moet ik dat zien?

mensen die geld willen verdienen. net als iedereen die dingen doen die volgens de wetgeving niet mogen ;)

hoezo? verveel je je zo erg? :)

Bench is volgens mij ontslagen bij z'n krantenwijk en zoekt hij nu een andere inkomstenbron.

MrJ zei:
Bench is volgens mij ontslagen bij z'n krantenwijk en zoekt hij nu een andere inkomstenbron.
:roflol: Nee ik vind het gewoon interessant. En idd, ik heb geen reet te doen al de hele week :P

Het gevaar is rëeel dat er fakes van (UG) labs zijn. Daarom is het zo belangrijk dat je inkoopt bij een vertrouwd adres en dat je supplier een gerespecteerd persoon is met goede contacten en niet iemand die naast AAS ook nog effetjes 'bruin en wit' doet.

Nou bench tijger we gaan dan maar eens kijken hoe handig jij bent. Ik zal je eerdaags een leeg doosje sustanon van organon karachi sturen inclusief handleiding. Sus komt tenslotte in een doosje van 3 amp's. Dan ga jij ff 10 doosjes voor ons namaken oke :D

Ik verheug me al op de papiersoort die wordt gebruikt van de bijsluiter :D

als je beetje goed fake shit kan make , dan is er wel aardig wat knake te verdiene met die humatrope/norditropin hgh...:D

IK weet dat er heel veel fake uit rusland en polen komt. Ze maken daar mss maar enkele tientallen eurocenten winst op een vial maar gaat met gigantische aantallen. De 1 maakt de doosje een ander maakt alleen bijsluiters of etiketten en een ander koopt dat weer en maakt zelf de vials. Het is een hele markt opzich. Die shit gaat de hele wereld over.

UG labs zijn klein en alleen in een klein gebied te verhandelen en daarom veel minder interresant om na ta maken. British Dragon is daar een uitzondering op.

Ook zal iemand die fake UG verkoopt in het groot snel door de mand vallen....

Juriaan zei:
Nou bench tijger we gaan dan maar eens kijken hoe handig jij bent. Ik zal je eerdaags een leeg doosje sustanon van organon karachi sturen inclusief handleiding. Sus komt tenslotte in een doosje van 3 amp's. Dan ga jij ff 10 doosjes voor ons namaken oke :D
Doosjes wordt wel ingewikkeld zeker als er een apothekersticker opzit.

Wat DBC al zegt vooral de bijsluiter wordt lachen.

papier soortje voor de bijsluiter heeft een beetje graficus zo gevonden hoor ;)

hardgainers zei:
UG labs zijn klein en alleen in een klein gebied te verhandelen en daarom veel minder interresant om na ta maken. British Dragon is daar een uitzondering op.

Ook zal iemand die fake UG verkoopt in het groot snel door de mand vallen....

my thoughts exactly..

younggod zei:
papier soortje voor de bijsluiter heeft een beetje graficus zo gevonden hoor ;)

Ik denk dat we hier bench zijn compagnong gevonden hebben. Younggod regelt het papier, bench drukt het. De meestervervalsers zitten hier op DBB. wie had dat ooit kunnen denken? Over de hele wereld wordt al jaren HG steroiden gefaked, sommige met kleine andere met grote afwijkingen. Maar wij hebben het HET magische duo!

Hier een plaatje wat bench doet als hij niet op dbb zit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juriaan zei:
Ik denk dat we hier bench zijn compagnong gevonden hebben. Younggod regelt het papier, bench drukt het. De meestervervalsers zitten hier op DBB. wie had dat ooit kunnen denken? Over de hele wereld wordt al jaren HG steroiden gefaked, sommige met kleine andere met grote afwijkingen. Maar wij hebben het HET magische duo!

Hier een plaatje wat bench doet als hij niet op dbb zit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Terug
Naar boven