Fitness Seller

Hoi, ik ben nieuw

myrna84

Novice
Waardering
0
Hoi iedereen,

Mijn naam is Alicia. Ik doe sinds een paar maanden aan krachttraining. Hiervoor deet ik wel al aan cardio-fitness en kickboksen.
Ik heb gelijk een vraagje over mijn trainingsschema.

Is dit schema ok? of zijn er dingen die anders kunnen? ik hoor het graag van jullie.

- Ik jog 's ochtends voor het ontbijt 30 min. 4 keer per week, dezelfde dagen als dat ik fitness. (ma/di/do/vr)
Bij fitness begin ik met warming-up 10 min roeien
Dan ga ik krachttraining doen

Dag 1 en 3: (Alles doe ik 12/10/8/6 herhalingen of moet anders vermeld staan)
- Rug:
Close grip pulldown (met driehoek-stang)
Front pulldown
Rowing
Lateral raise
- Benen:
Leg press luchtdruk
Lying leg curl luchtdruk
Leg extension
lunges
- Biceps:
Dumbbell curl
concentration curl
barbell curl (3 x 7. Eerst 7x onder dan 7 keer boven en dan 7 keer hele beweging)
Cable curl (met stang, reversed)
- Buik:
Thera crunch 3x 15
Fietsen en indraaien met ellebogen 3x 1 minuut
Benen liften 3x 1 minuut
Sit up op een bankje, indraaien naar links/ indraaien naar rechts en normale sit up dit 30 x
- Dan eindig ik met 60 min cardio. Meestal 30 min fietsen en 30 min crosstrainer

Dag 2/4 Weer warming up van 10 min op roeimachine
- Borst
Bankdrukken
Incline fly
incline dumbbell press
machine chest press
- Triceps
lying triceps push down (kromme stang)
triceps push down (met stang)
Plate extension (schijf van 10kg)
dippen 4x 12 hh
- Schouders
front press (smith machine)
shoulder press small
dumbbell front raise (one dumbbell)
cable side raise
- Buik:
Thera crunch 3x 15
Fietsen en indraaien met ellebogen 3x 1 minuut
Benen liften 3x 1 minuut
Sit up op een bankje, indraaien naar links/ indraaien naar rechts en normale sit up dit 30 x
- 60 minuten cardio

Meestal ben ik 165 min tot 180 min aan het trainen.

Is dit een goed schema of is het teveel of kan ik dingen anders doen??
Ik hoor alle adviezen heel graag!

Sportieve groetjes,

Alicia