ZwartWit
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo mensen,
over een kleine 2,3 maand zit eindelijk mijn lidmaatschap bij Fit for Free erop en is het dus tijd voor een nieuwe sportschool of (waar mijn voorkeur naar uit gaat) een eigen trainruimte.
Ik heb een kleine 2 jaar, 3 dagen per week getraint bij fit for free. Hier heb ik vooral het laatste half jaar veel geleerd van een ander lid die al zijn hele leven trainde.
Nu wil ik niet meer trainen bij fit for free omdat het toch niet echt lekker (meer) traind. Een aantal punten:
- Het word allemaal te oud (materiaal)
- Weinig los spul
- Na 6 uur te druk (voor 6 uur heb ik geen tijd, alleen met vakanties)
- Train alleen dus liever thuis
- Het is elke keer een heel stuk fietsen, waarvan ik de route minimaal 1x per dag af leg omdat ik er in de buurt op school zit.
Dit is hoopelijk na 3 maanden voorgoed verleden tijd.
Echte proffesionele begeleiding bij het squaten en deadliften heb ik nog nooit gehad, maar doe het wel doormiddel van filmpjes via internet.
Maargoed, nu even over mijn eventuele toekomstige homegym, wat moet er in komen te staan en misschien nog wel belangrijker WAAR moet het komen te staan.
Het lijstje waar ik aan zit te denken is het volgende:
Squatrack
Bankje (eventueel incl leg extension en leg press)
Olympische halterstang/barbell
2 handhalters
120kg aan gewichten (later uitbreiden)Lat pullyAls ruimte wil ik mijn oude slaapkamer gebruiken met de afmetingen van 3x2.5meter. Dit is echter wel een houten verdiepingsvloer (probleem?)
Het budget is €700,-
Wat zouden jullie mij aanraden, een homegym of een nieuwe sportschool?
Alvast bedankt mensen
EDIT:
Als het een sportschool word, word het de volgende:
http://www.fitinnsport.nl/
Dit is vooral Panatta apparatuur...
Ook kins gym is een optie maar die is wel wat duurder..
over een kleine 2,3 maand zit eindelijk mijn lidmaatschap bij Fit for Free erop en is het dus tijd voor een nieuwe sportschool of (waar mijn voorkeur naar uit gaat) een eigen trainruimte.
Ik heb een kleine 2 jaar, 3 dagen per week getraint bij fit for free. Hier heb ik vooral het laatste half jaar veel geleerd van een ander lid die al zijn hele leven trainde.
Nu wil ik niet meer trainen bij fit for free omdat het toch niet echt lekker (meer) traind. Een aantal punten:
- Het word allemaal te oud (materiaal)
- Weinig los spul
- Na 6 uur te druk (voor 6 uur heb ik geen tijd, alleen met vakanties)
- Train alleen dus liever thuis
- Het is elke keer een heel stuk fietsen, waarvan ik de route minimaal 1x per dag af leg omdat ik er in de buurt op school zit.
Dit is hoopelijk na 3 maanden voorgoed verleden tijd.
Echte proffesionele begeleiding bij het squaten en deadliften heb ik nog nooit gehad, maar doe het wel doormiddel van filmpjes via internet.
Maargoed, nu even over mijn eventuele toekomstige homegym, wat moet er in komen te staan en misschien nog wel belangrijker WAAR moet het komen te staan.
Het lijstje waar ik aan zit te denken is het volgende:
Squatrack
Bankje (eventueel incl leg extension en leg press)
Olympische halterstang/barbell
2 handhalters
120kg aan gewichten (later uitbreiden)Lat pullyAls ruimte wil ik mijn oude slaapkamer gebruiken met de afmetingen van 3x2.5meter. Dit is echter wel een houten verdiepingsvloer (probleem?)
Het budget is €700,-
Wat zouden jullie mij aanraden, een homegym of een nieuwe sportschool?
Alvast bedankt mensen

EDIT:
Als het een sportschool word, word het de volgende:
http://www.fitinnsport.nl/
Dit is vooral Panatta apparatuur...
Ook kins gym is een optie maar die is wel wat duurder..
Laatst bewerkt: