Fitness Seller

Geweigerd bij het CWI vanwege lang haar? Hoeveel beveiligers ken jij met lang haar?

als havo het middelbaar onderwijs is in nederland dan vind ik toch ook dat je dat diploma moet halen. Toen ik nog bij GE power protection werkte mocht 1 iemand van de 30 mouleurs vast worden en degenen die geen middelbaar diploma hadden kregen dit als minpunt te horen bij de evaluatie op hun solliciatiegesprek. (jawel sollicitatiegesprek voor een arbeidersfunctie terwijl je daar zelf als arbeider al x-aantal jaar werkt) En het gaat hier dus puur om een arbeiderspost waarvoor je absoluut geen diploma nodig hebt. Normaal gezien worden arbeiders vanzelfs vast na x aantal tijd, vaak met tussenstap een IBO-contract, maar ik wil toch maar zeggen dat er soms wel degelijk naar een diploma gekeken wordt. En zeker in deze crisistijd. De economische crisis is echt HET excuus en DE tijd om je weer te gaan herscholen. Ondertussen ben je niet werkloos en investeer je in je toekomst. Je moet gewoon absoluut een diploma kunnen voorleggen, maakt niet uit wat. En ik vind het maar ergens logisch ook. Stel dat jij instaat voor de aanwerving van personeel in een bedrijf en er komt iemand solliciteren zonder diploma dan heb je toch ook dat vooroordeel van "het zal wel een luiaard zijn of iemand die na x-tijd al weer weg is" en ook al klopt dat vooroordeel dan ben je toch beter af met een A2 diploma want dan kan je nog sneller zeggen dat de job je niet lag ofzo maar dat je het wel een leuke ervaring vond.. als je dat zegt zonder een diploma zullen ze er weinig van geloven en meer geneigd zijn te zeggen "jaja.. typisch excuus weeral"
En het is echt nog niet te laat. Ik ben zelf terug naar school gegaan toen ik 21 was (en nog steeds ben).
Ondertussen zoek je nog een jobje voor wat extra cash en dan heb je tijdens dat je terug naar school gaat nog een appeltje voor de dorst. En uiteraard neem je ook een echte appel mee naar school omdat je gewoon hardcore bent en altijd trouw je gezonde appel eet tijdens de pauze..
en nu ga ik naar school tot kwart voor 6 pff
but at the end, it's all worth it!

Iets korter zou ook leuk kunnen staan..vroeger had ik zwart geverfd haar was ik ook niet representatief voor een baan volgens het cwi..dus ik weet wat je bedoeld, ik vind het wel naar racisme neigen.

probeer anders voor buschauffeur of agent.
Schijnt nog goed te verdienen!
in de arbeiderssector zal het serieus tegenvallen in deze tijd
of een opleiding in machine/onderhoud operator of een deftig arbeidersberoep zoals electricien, schilder-behanger, lasser kan je nu ook wel overwegen.. ondertussen wordt je opgeleid en kan de economie al wat herstellen en dan heb je een mooi baantje als er al weer terug meer kans is op werk.
Ik ben echt blij dat ik een maandje voor de crisis uitbrak terug ben beginnen studeren :D
al moet ik wel eens beginnen mijn vakken bij te houden :')
owja vrachtwagenbestuurder verdient ook massa's maar in deze tijd is de kans klein dat je ergens aangenomen wordt en hele dagen zelfstandig langs de baan rijden moet wel bij je passen dan
agent kan hij vergeten, aangezien hij een blanke nederlander is. als hij marokkaan was dan zou hier per direct worden aangenomen al komen zijn haren tot aan de grond.

Als je op dit moment (gepast) werk wil vinden is het raadzaam om te voldoen aan kledingsvoorschriften of wensen aan het uiterlijk. Zoals we allemaal weten zitten 'we midden in een crisis' (copyright Natasja Froger).

OHW NEE.... de CRISIS.
Die zou je bijna vergeten!

*rent naar telefoon om kappersafspreek te maken.

:D

Wat walg ik toch van mensen zoals als jij die zichzelf zo "speciaal" voelen omdat ze hebben gestudeerd.

Zielig figuur.

Als jou held aan de macht komt zul je met lage kwalificaties toch heel wat meer aanpassingsgedrag moeten vertonen dan alleen even een relax uurtje bij de kapper.

• Topic Starter Topic Starter
Mededeling: Ik heb mijn haar zojuist afgeschoren tot een paar millimeter :roflol: En ik vind het nog goed staan ook. Ben nu net een soldaat :cool:

Pics?

Terug
Naar boven