el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
als havo het middelbaar onderwijs is in nederland dan vind ik toch ook dat je dat diploma moet halen. Toen ik nog bij GE power protection werkte mocht 1 iemand van de 30 mouleurs vast worden en degenen die geen middelbaar diploma hadden kregen dit als minpunt te horen bij de evaluatie op hun solliciatiegesprek. (jawel sollicitatiegesprek voor een arbeidersfunctie terwijl je daar zelf als arbeider al x-aantal jaar werkt) En het gaat hier dus puur om een arbeiderspost waarvoor je absoluut geen diploma nodig hebt. Normaal gezien worden arbeiders vanzelfs vast na x aantal tijd, vaak met tussenstap een IBO-contract, maar ik wil toch maar zeggen dat er soms wel degelijk naar een diploma gekeken wordt. En zeker in deze crisistijd. De economische crisis is echt HET excuus en DE tijd om je weer te gaan herscholen. Ondertussen ben je niet werkloos en investeer je in je toekomst. Je moet gewoon absoluut een diploma kunnen voorleggen, maakt niet uit wat. En ik vind het maar ergens logisch ook. Stel dat jij instaat voor de aanwerving van personeel in een bedrijf en er komt iemand solliciteren zonder diploma dan heb je toch ook dat vooroordeel van "het zal wel een luiaard zijn of iemand die na x-tijd al weer weg is" en ook al klopt dat vooroordeel dan ben je toch beter af met een A2 diploma want dan kan je nog sneller zeggen dat de job je niet lag ofzo maar dat je het wel een leuke ervaring vond.. als je dat zegt zonder een diploma zullen ze er weinig van geloven en meer geneigd zijn te zeggen "jaja.. typisch excuus weeral"
En het is echt nog niet te laat. Ik ben zelf terug naar school gegaan toen ik 21 was (en nog steeds ben).
Ondertussen zoek je nog een jobje voor wat extra cash en dan heb je tijdens dat je terug naar school gaat nog een appeltje voor de dorst. En uiteraard neem je ook een echte appel mee naar school omdat je gewoon hardcore bent en altijd trouw je gezonde appel eet tijdens de pauze..
en nu ga ik naar school tot kwart voor 6 pff
but at the end, it's all worth it!
En het is echt nog niet te laat. Ik ben zelf terug naar school gegaan toen ik 21 was (en nog steeds ben).
Ondertussen zoek je nog een jobje voor wat extra cash en dan heb je tijdens dat je terug naar school gaat nog een appeltje voor de dorst. En uiteraard neem je ook een echte appel mee naar school omdat je gewoon hardcore bent en altijd trouw je gezonde appel eet tijdens de pauze..
en nu ga ik naar school tot kwart voor 6 pff
but at the end, it's all worth it!