AndroidHealthClinic

Horeca rookvrij

smithsYama

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
De hele horeca wordt per 1 juli 2008 rookvrij. Horecawerknemers krijgen zo dezelfde bescherming als andere werknemers.

De maatregel geldt voor alle horecagelegenheden, ook voor de hele sportsector. Dit heeft de ministerraad besloten op voorstel van minister Klink.

De horeca kan wel afgesloten rookruimtes creëren. Hier mag het personeel niet bedienen. De sportsector moet volgens het kabinet voor iedereen toegankelijk zijn en een gezonde omgeving bieden voor sporters, bezoekers en de jeugd.

In coffeeshops mag nog wel gerookt worden. Alleen de verkoop moet in een rookvrije ruimte plaatsvinden.

Ik vind het eigelijk heel goed aangezien ik zelf niet rook, maar ik wil de mening van anderen die wel roken weten.

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel lekker, ergens eten terwijl ik niet gestoord wordt door sigaretten en sigaren van anderen... ik bedoel voor dat geld dat ik er voor betaal mag ik toch wel een rookvrije ruimte verwachten.

Ondanks ik het allemaal niet fijn vindt en storend vind ik het net iets te ver gaan. In cafe's ok. Maar op feesten als in de Jaarbeurs ofzo, nee.

geen probleem, rook zelf niet. De rook in uitgaansgelegenheden is meestal erg vervelend.

ik ben er eigelijk blij om omdat ik zelf niet rook en nu zal mijn eten 2x beter smaken nu dat er geen sigaretten rook meer hangt denk ik
vind het dan wel erg voor de mensen die wel roken zoals helft van mijn familie maarja

k*t.. want nu hebben ze weer een andere reden nodig om de staatspot te vullen..

Ik vind het belachelijk, waar is deze k*t regering mee bezig, laat ze zich lekker bezig houden met die k*t multiculti bullshit en criminaliteit ipv dat gezeik over dat roken, nu mogen ze weer geen reclame maken voor de supersmoker, ga iets nuttigs doen, van mij mag Wilders echt aan de macht.

vind ik ook.. lees de spits! staat een afbeelding in van een koran met een pistool erin, en zon groep allochtonen gaan in strijd tegen het 'filmpje' van wilders ! leuk?

luister.. nu denken we we hebben er baat bij.. maar wat als ze straks de melk duurder maken? het vlees omhoog gooien? benzine prijzen meer accijns..

Ze moeten ergens aan verdienen

Ik vind het belachelijk, waar is deze k*t regering mee bezig, laat ze zich lekker bezig houden met die k*t multiculti bullshit en criminaliteit ipv dat gezeik over dat roken, nu mogen ze weer geen reclame maken voor de supersmoker, ga iets nuttigs doen, van mij mag Wilders echt aan de macht.

Ik heb heel lang gedacht dat die supersmoker een of andere soort van 1 April grap was.. ik kon maar niet geloven dat dit serieus bedoeld werd (of ik ben er alsnog ingestonken).

Minder roken = meer zuipen = meer omzet voor de kroegen

Minder Roken = Alcohollisten Zijn Buiten = Buitenlanders Binnen = Minder Inkomst Kroegen = Meer Beukeuringen Worden Uitgeschreven = Inkomsten Voor De Staat = Een Nieuw Hoedje Voor De Koningin!

^^ jaja spelfouten te lui om te bewerken!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook gerookt maar ik heb het nooit lekker gevonden om in een gesloten ruimte te roken.

Het lijkt me wel moeilijk te realiseren vooral in de kroegen en discotheken waar bijna iedereen rookt. Er zouden meer mensen zijn die dan buiten staan te roken dan binnen.

Dan staan ze daar in de vrieskoude hun sigaretje te roken :roflol: :roflol: ik vind het wel grappig. Meer plaats binnen voor de niet-rokers.
Tja, je moet tegenwoordig al karakter hebben om te roken

Ik heb heel lang gedacht dat die supersmoker een of andere soort van 1 April grap was.. ik kon maar niet geloven dat dit serieus bedoeld werd (of ik ben er alsnog ingestonken).

Haha had ik dus ook... Heb trouwens nog nooit iemand met zo'n ding gezien.

Eindelijk rookverbord :thumbs:

Beter dat niet roken....

Stinken mijn kleren ook niet meer naar Asbak als ik terug kom van het stappen.!
Alhoewel ik wel vindt dat een sigaretje bij het stappen hoort en dat zeg ik als niet roker..!

Voor de Rokers, vindt ik het wel heel lullig... Je wordt een beetje in een Hokje geplaatst..:(

Beter dat niet roken....

Stinken mijn kleren ook niet meer naar Asbak als ik terug kom van het stappen.!
Alhoewel ik wel vindt dat een sigaretje bij het stappen hoort en dat zeg ik als niet roker..!

Voor de Rokers, vindt ik het wel heel lullig... Je wordt een beetje in een Hokje geplaatst..:(

Haha het kankerhokje

Ik vind het wel relax, en mocht je ooit ff willen roken ga je gewoon ff buiten staan!

Prima, mooi dat er nog wel aparte rookruimtes worden toegestaan, zo worden rokers niet onnodig hard gestraft en niet meer dan normaal dat je in coffeeshops ook mag blijven roken. Van die grote feesten is jammer maar begrijpelijk, hoewel de handhaving daar wel problematisch wordt denk ik. Voor de rest prima initiatief, zo blijft het voor mij mogelijk om van de sigaret af te blijven, dat is juist in de kroeg vaak het lastigst.

Terug
Naar boven