AndroidHealthClinic

Nederlandse cafés straks rookvrij

Wel relaxt dat rookverbod.

Had eerder moeten gebeuren.

Eindelijk!

Was getekend,

Een gestopte roker.:)

Waarom rook je toch sigaretten? Heb je toch niks aan?

Dat geldt dan zeker ook voor grote Party's? Nou dat wordt weer kaugom en lollies. Lang leve een kapot gehemelte en kapotte wangen ........:D

Hulde! Eindelijk een verbod. Oprotten met die zooi :D

Ik zelf heb niet zoveel moeite met rokers. Zolang mensen in mijn huis niet roken vind ik alles best. Ook in cafe's en dergelijke heb ik er geen last van, maar eerlijk gezegd zou ik het wel lekker vinden als m'n kleren nog fris ruiken na het stappen, ipv die nasty sigarettengeur.

hoe eerder hoe beter!!!

heerlijk

en hierna graag een verbod op kleine k*t kindere in restaurants!!!!

Precies goede zaak alles rookvrij!!
Dat jij dat ''sukkeltje'' was die erbij wilde horen door middel van door
te gaan roken (rokerspose's) heel erg jouw probleembje.
Doe hem is uit je mond,kijk is om je heen misschien vinden mensen je zonder sigaretje ook wel stoer?

Vervanging tandenstoker ofzo?:D

Coffeeshops rookvrij maken vind ik een nogal onlogische actie LOL, maar opzich is een rookvrij cafe wel relaxt, dan kan ik wanneer ik ooit stop ook minder in de verlijding komen.

Wat een gejank zeg, laat iedereen lekker zijn peukie roken.

coffe shop je mag niet buiten blowen en dan ook niet binnen in de shop zelf hahha.

ik zelf vind het geen probleem tijden het uit gaan niet roken rook zelf toch neit :P maar heb wel medelijden met die rokerss

Overigens kan ik niet geloven dat er op grote feesten geen sigaret meer gerookt gaat worden.

In de Jaarsbeurs of de RAI, iedereen veegt z'n reet af met een rookverbod dan.

Overigens heb ik op NS stations net zoveel last van rook als vroeger, tenzij ik ze vraag om te vertrekken. Dan blijf ik bezig en echt positief reageren ze meestal ook niet.

ik vind een peukie toch echt wel lekker bij een biertje in de kroeg , niet dat ik zit tebalen . het is niet anders

Ik ben een echte gezelligheidsroker

Vind dit persoonlijk een erg goede ontwikkeling. Maar weet wel dat ik volgend jaar erg veel gezeik krijg met klanten die drank op hebben en hun sigaret niet uit willen doen. Maar op avonden dat er gevochten word is de fooi meestal een stuk beter dus dan denk ik daar maar aan :D

Inderdaad als je uit bent geweest en je komt thuis kun je je gaan douchen en je kleding de was in ...

Ik vind roken echt ranzig in die grote partycenters, waar ze een stuk of 10 verschillende zalen hebben (RMB-zaal, disco, skihutachtig iets enzovoort in 1 gebouw) honderden en honderden mensen in relatief kleine hokken. Van buitenaf zou je denken dat dat centrum in brand staat .. uit alle naden en kieren van zulke gebouwen komt rook naar buiten..

Verder is roken in auto's ook echt ranzig..

Zelf nooit gerookt en ben blij dat die rommel word verboden..

Overigens kan ik niet geloven dat er op grote feesten geen sigaret meer gerookt gaat worden.

In de Jaarsbeurs of de RAI, iedereen veegt z'n reet af met een rookverbod dan.

Ja denk ik ook.

ik vind een peukie toch echt wel lekker bij een biertje in de kroeg , niet dat ik zit tebalen . het is niet anders

Ik ben een echte gezelligheidsroker

Ik ook. :( Daarom baal ik er dus wel van. Als ik uitga vind ik het leuk/lekker om te roken. Als ik drink heb ik gewoon zin in een peuk. Hoort er gewoon bij voor mij. Kan dan een heel pakje achter elkaar wegpaffen. Verder in het dagelijks leven rook ik eigenlijk nooit. Of heel af en toe, gewoon omdat ik er soms zin in heb.

Niet meer roken in coffeeshops is bullsh*t, hoop dat dat er niet door komt! Niet dat ik nou een fervent blower ben ofzo, maar come on, niet meer roken in coffeeshops!? Daar ga je heen OM te roken, en als je echt anti-roken bent kom je sowieso niet in coffeeshops!

• Topic Starter Topic Starter
belgië heeft toch al een rookverbod voor de horeca?
niet dat iemand zich daar aan houd ofzo ???

café's vallen hier buiten die regeling, hoewel ze op alle andere vlakken dan weer wel gelijkgesteld willen worden aan de restaurants... :rolleyes:

Terug
Naar boven