MuscleMeat

Nederlandse cafés straks rookvrij

nee net andersom :D

voel je jezelf soms niet wat zielig om zo afhankelijk te zijn van zo iets doms als een sigaret :P

Ik citeer mezelf:

Ik ook. :( Daarom baal ik er dus wel van. Als ik uitga vind ik het leuk/lekker om te roken. Als ik drink heb ik gewoon zin in een peuk. Hoort er gewoon bij voor mij. Kan dan een heel pakje achter elkaar wegpaffen. Verder in het dagelijks leven rook ik eigenlijk nooit. Of heel af en toe, gewoon omdat ik er soms zin in heb.

Ik ben een zogenoemde 'gezelligheidsroker' (stom woord) en dus niet 'afhankelijk' van sigaretten maar als ik uitga en drink vind ik het wel LEUK om te roken. :) Dan heb ik er gewoon zin in. Hoort er voor mij bij ofzo.

Mensen die er echt afhankelijk van zijn, vind ik idd redelijk zielig. Gelukkig ben ik zelf nergens afhankelijk van.

Int cafe stoor ik mijzelf er niet aan, hoort er een beetje bij vind ik.
Ik rook zelf niet maar ben er niet tegen in een cafe.

• Topic Starter Topic Starter
Ik citeer mezelf:

Ik ben een zogenoemde 'gezelligheidsroker' (stom woord) en dus niet 'afhankelijk' van sigaretten maar als ik uitga en drink vind ik het wel LEUK om te roken. :) Dan heb ik er gewoon zin in. Hoort er voor mij bij ofzo.

Mensen die er echt afhankelijk van zijn, vind ik idd redelijk zielig. Gelukkig ben ik zelf nergens afhankelijk van.

owk :kiss:

Weer een goede reden voor de horeca om de prijzen omhoog te knallen. Minder aanloop dus moeten de prijzen wel omhoog.

Ik betaal graag ietsje meer als in ruil daarvoor die smerige stank wegblijft.

Nog meer? De service is ook al zwaar k*t in Nederland. Lomp personeel in veel tenten.

Rookverbod vind ik verder prima, maar de gevolgen gaan er zeker zijn. Minder aanloop moet ergens gecompenseerd worden.

Nog meer? De service is ook al zwaar k*t in Nederland. Lomp personeel in veel tenten.

Rookverbod vind ik verder prima, maar de gevolgen gaan er zeker zijn. Minder aanloop moet ergens gecompenseerd worden.

Prijs omhoog ---> Vraag daalt....dus misschien gaan er dan nog minder lui uit(eten)...

Dit treft vooral clubs en cafes, niet de restaurants. In veel restaurants geldt al een partieel of volledig rookverbod, heb je meestal alleen een stukje waar je wel kan roken.

Vraag zal misschien nog verder dalen als de prijzen omhoog gaan, maar als je een keer wat wil drinken in een cafe wordt het wel een dure bedoening.

Yeps. Ik drink toch niet veel, die keren dat ik uitga :)

Trouwens wat je zegt over dat personeel is niet mijn ervaring, tenminste hier in Maastricht en Limboland in het algemeen. Bovendien, je bestelt alleen je drankjes en verder heb je d'r niet veel mee te maken. Oké, de portiers dan verder, maar dat is maar 2 keer per tent.

Tja ik woon in de Randstad. In Limburg was ik over het algemeen wel tevreden over bedienend personeel. Hier is het echt huilen met de pet op meestal.

Tja ik woon in de Randstad. In Limburg was ik over het algemeen wel tevreden over bedienend personeel. Hier is het echt huilen met de pet op meestal.

Bij ons worden petjes geweigerd, dus dat is ook al een probleem minder om je druk over te maken :D

Gevolgen zullen er idd komen, net als in Amerika destijds gingen er ook bedrijven failliet door die regeling.

Volgende artikel word dat er in 2008 meer werklozen worden voorspeld, waaronder voornamelijk horecapersoneel ;)

Terug
Naar boven