Fitness Seller

Roken in de horeca?

martie zei:
Vind het eerlijk gezegt wel meevallen, tenslotte worden dronken mensen altijd uit cafe's en disco gezet.

Rokers worden depressief als hun sigaretten opzijn, die gaan dan ook mensen lastig vallen.

Heb het trouwens niet op alcohol maar kan het toch beter hebben dan sigaretten.

jij vraagt om negatieve karma :o

martie zei:
Wat zou dat triest zijn van rokers, dat ze niet meer naar een cafe gaan omdat ze er niet mogen roken. Kijk, zie je nou wat sigaretten voor een slechte invloed op mensen hebben vandaar zo'n verbod bro.

Nee, dat is triest voor uitbaters, alcoholproducenten (economie/werkgelegenheid)en uiteindelijk ook voor de niet-roker die nu minder gelegenheid krijgt om van zn rookvrije ruimte's te genieten omdat er meerdere plaatsen zullen moeten sluiten.

Rokende mensen brengen voor de staat trouwens bakken geld op :thumbup:

Ik ben voor een verbod.

• Topic Starter Topic Starter
guardian zei:
@Zelda; Ik ben eerder te vinden voor rookvrije ruimte's te voorzien in horecazaken. Alles afschaffen gaat imo nooit werken.

In landen die het al hebben ingevoerd schijnt het prima te werken, maar ik ben het wel met je eens dat een volledig verbod op zich wel een beetje een (te) draconische maatregel is. Maar de situatie die er nu is, waarin de rokers het voor het zeggen hebben en niet rokers zich er bij neer moeten leggen vind ik in ieder geval niet optimaal.

pff stelletje zeikers, wie gaat er nu op café om z'n gezondheid te boosten?

martie zei:
Om deze stelling hier te posten en er over te discusseren vind ik egt fout :D Op een bodybuild site, hoeveel mensen roken hier? 2%?
Dat zou je nog aardig tegenvallen. Ben nu 3x op een BB-wedstrijd geweest en er werd tegen de klippen op gerookt, buiten dan gelukkig. Juist en vooral westrijd-bb-ers roken. Het zorgt voor een iets snellere stofwisseling en kennelijk stoort het of de spieropbouw niet, of het AS-geweld doet dat effect volledig teniet.

martie zei:
Om deze stelling hier te posten en er over te discusseren vind ik egt fout Op een bodybuild site, hoeveel mensen roken hier? 2%?

Jij denkt zeker ook niet dat iemand hier drugs gebruikt? :D haha

Bodybuilding is an sich een ernstige hobby... (Mensen die écht BB doen bedoel ik dan, met de nodige (lees 4 ) kuurtjes per jaar.

koetje en roxxe lijken mij in het echte leven aangename mensen, het zijn dan ook rokers, toeval?

Mee eens.

Buiten het feit dat je na een avondje stappen gigantisch naar de rook stinkt, vind ik het helemaal vreselijk in restaurants. Wil je net gaan eten gaat die mong**l aan het tafeltje naast je een shaggie rollen ofzo. :mad:

MrJ zei:
Mee eens.

Buiten het feit dat je na een avondje stappen gigantisch naar de rook stinkt, vind ik het helemaal vreselijk in restaurants. Wil je net gaan eten gaat die mong**l aan het tafeltje naast je een shaggie rollen ofzo. :mad:
Als ie hem alleen rolt, is het nog niet zo erg.:D

Denk dat hier in NL de omzet en bezettingsgraad op feesten en bij 't uitgaan echt ver inzakt bij een rookverbod. Om mij heen zitten veel rokers, en die doen echt alles op aan peuken te komen en waar dan ook te roken.

Prima, maar laat mij dan ook m'n lijn kunnen leggen, en niet gebruik hoeven te maken van een sleutel. Daar belast ik verder nl niemand mee.

Terug
Naar boven