Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enige mensen die hier over klagen zijn rokers, die blijkbaar nooit aan andere personen die ervoor kiezen om niet te roken denken
aan de andere kant vind ik het stom van de regering om zich zo anti tabak etc voor te doen, moesten ze er echt tegen zijn kunnen ze het toch evengoed verbieden ?$? ^^

Dan kan je beter alcohol verbieden, zal een hoop geweld, ongelukken, en moorden besparen namelijk.

Ik ga ook niet de straat op tegen het rookverbod dus begrijp niet helemaal wat je nu eigenlijk wil zeggen.. ben overigens ook niet tegen de verhogingen van de benzineprijzen, voedselprijzen en het verhogen van belastingen by the way..
nee hoor.. ik geloof in superieure mensen en mensen die nou eenmaal minder zijn.. vind ook dat het meestal te bepalen is naar koopkracht.. mensen die minder te besteden hebben zijn nou eenmaal inferieur.. kan er ook niks aan doen.
Wat ik wil zeggen? Dat de logica in je principes op stront slaan. Je loopt te beweren dat je je geen dingen laat opleggen. En dat je daarom tegen het rokersverbod bent. Maar vervolgens ben je niet tegen de verhoging van accijnzen en belastingen. Maarja, benzine en aardappelen kun je dan ook niet roken hè.

Eerder tegenovergesteld
Drooglegging in de jaren 20 (?) heeft veel meer problemen gegeven dan toen het legaal was. Alcohol viel in de handen van mafia's = bad situation. Alcohol en tabak zijn zwaar ingeburgerd in ons maatschappij, dat verbieden haast onmogelijk is. (van sigaretten durf ik niet met zekerheid zeggen, maar ban op alcohol = niet realistisch).
Alcohol verbieden omdat er figuren zijn die er niet mee kunnen omgaan is onzinnig.
...ik drink niet dus zal wel bevooroordeeld zijn. 
Klopt: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6474053.stm
Het behoeft echt geen betoog om te weten dat tabak/alcohol vele malen schadelijker is dan pakweg mescaline, lsd of Ghb. Natuurlijk alles met mate, alhoewel dat het bij tabak geen sinecure is
Ik ken maar weinig mensen die in de 'gezelligheidrokers' profiel passen.
voor wie te lui is om cyans link te bekijkenGLOSSARY
Benzodiazepines: Wide-ranging class of prescription tranquilisers
Buprenorphine: Opioid drug used in treatment of opiate addiction
4-MTA: Amphetamine derivative sold as 'flatliners' and ecstasy
Methylphenidate: Amphetamine-like drug used to treat ADHD
Alkyl nitrites: Stimulant often called amyl nitrites or 'poppers'
op dit zinnetje wil ik even ingaan
cocaïne is toch ook verboden? van heroïne begrijp ik dat het extreem verslavend is maar er zijn genoeg weekend snuivers die het prima redden
Dit geldt al helemaal voor steroïds...legaliseren en begeleiden ipv in de illegaliteit drukken zodat er nep troep gaat circuleren en er ongelukken gebeuren.
maar das mijn bekrompen visie hè...ik drink niet dus zal wel bevooroordeeld zijn.
Jij zegt net trouwens in je ge-editte post dat rokers 1 van de meest on-interessante mensen zijn als ze hun sigaretjes niet meer hebben. Zelfde geldt voor alcohol toch wel? Gezellig-heids drinkers en al die losers die zich moed indrinken omdat ze anders niet met een meisje durven te praten bijvoorbeeld. Hoe bedoel je, middelenmisbruik
Opiaten zijn een ander verhaal dan alcohol en 'we' hebben nu eenmaal vastgesteld dat alcohol niet verboden hoeft te worden. Gebruik van opiaten op grote schaal zou nog grotere problemen met zich meebrengen dan het gebruik van alcohol. Opiaten hebben bij lage doseringen al een werking die negatief kan doorslaan terwijl bij alcohol bij gematigd gebruik geen problemen optreden.
Een roep om alcohol te verbieden zal tot weinig leiden en dat komt echt niet omdat de wettenmakers zelf grote innemers zijn. Ik zie Hirsch Ballin er bijvoorbeeld niet voor aan dat hij zich iedere avond een delirium zuipt.