AndroidHealthClinic

Roken in de horeca?

Frenkpie zei:
voor en alleen vanwege het feit dat je kleren /haren enz minder stinken naar die ranzige lucht :barf:

Dat vind ik nog het ranzigst. Gisteren bij mijn vrienden geweest waarvan er 2 van roken. Na thuiskomst gelijk de kleren in de was.

algemeen verbod op roken overal!

boforli zei:
Men maakt zoveel heisa rond het roken ....Waarom stoppen ze niet gewoon de produktie ervan??!

omdat in turkye een pakje 70eurocent kost en hier kost het 4.70€ :D

zou een beetje slecht zijn voor de economie .

en probeer dat maar eens stop te leggen , alle rokers draaien door en je hebt veel meer gevangenissen nodig

Ben niet-roker. Ons huis is rook-vrij en op ons huwelijk hebben we ook een rookverbod ingesteld. Mensen kennen ons al 15 jaar zo dus zijn eraan gewend.

In een cafe boeit het me niet: dat hoort nu eenmaal bij de cafe-sfeer. Mijn biertje zal er niet minder om smaken. Als ik er heen ga dan weet ik dat ik naderhand mijn kleren moet wassen.

Maar als ik een een restaurant een lekkere hap wil nemen van mijn carpaccio en er komt op dat moment een wolk sigarenrook langs, dan is mijn "genieten-van" verpest en kan ik zo'n vent wel op zijn muil slaan.

Nederland is trouwens een achterlijk land op dit gebied: in Canada en the US kon ik 15 jaar geleden in ieder restaurant al kiezen uit "smoking or non-smoking".

Als je het al niet kan hebben dat iemand anders de vrijheid heeft om een sigaretje op te steken ben je imo gewoon een zielige nicht. Je gaat echt niet dood van een beetje rook. Kan je daar niet mee leven, blijf dan verdomme ook uit de kroeg!

Ik ben zelf een niet roker btw

guardian zei:
Als je het al niet kan hebben dat iemand anders de vrijheid heeft om een sigaretje op te steken ben je imo gewoon een zielige nicht. Je gaat echt niet dood van een beetje rook. Kan je daar niet mee leven, blijf dan verdomme ook uit de kroeg!

Er is hier maar 1 nicht, dat ben jij met je onnozele k*t opmerking vuile derde beenman!

• Topic Starter Topic Starter
guardian zei:

Tsja, laat al die astma patienten maar lekker thuisblijven idd!

Aparte ruimtes lijken mij het beste, iedereen tevreden lijkt me.

martie zei:
Er is hier maar 1 nicht, dat ben jij met je onnozele k*t opmerking vuile derde beenman!

:roflol: dan stel ik voor dat je een nieuw concept begint , de zuurstofkamer :rolleyes: .

tegenwoordig gaan ze de vogels nog verbieden om te schijten omdat dat ok ongezond is . roken is niet gezond maar drinken ook niet

volledig mee eens, verbod kan niet snel genoeg komen ....

koetje zei:
:roflol: dan stel ik voor dat je een nieuw concept begint , de zuurstofkamer :rolleyes: .

tegenwoordig gaan ze de vogels nog verbieden om te schijten omdat dat ok ongezond is . roken is niet gezond maar drinken ook niet

Damn right koebeest!

koetje zei:

verschil tussen alcohol en roken is, dat als 1 persoon alcohol drinkt, dat niet meteen iedereen alcohol drinkt. Rookt er iemand en je staat er naast kan je jezelf ook gerust een roker noemen. (meeroken)

martie zei:
verschil tussen alcohol en roken is, dat als 1 persoon alcohol drinkt, dat niet meteen iedereen alcohol drinkt. Rookt er iemand en je staat er naast kan je jezelf ook gerust een roker noemen. (meeroken)

En rokers zullen eerder thuisblijven wanneer ze op café niet meer mogen roken. Veel uitbaters zullen het hierdoor moeilijk krijgen.

Minder klanten gaat imo ook ten koste van de gezelligheid.

martie zei:
drinken heeft zowieso zwaardere gevolgen , mensen worden dronken , vallen andere mensen lastig , veroorzaken ongevallen .

dat doen rokers niet , zij genieten alleen maar van de sfeer , hun drankje en hun peukje

guardian zei:
En rokers zullen eerder thuisblijven wanneer ze op café niet meer mogen roken. Veel uitbaters zullen het hierdoor moeilijk krijgen.

Minder klanten gaat imo ook ten koste van de gezelligheid.

Wat zou dat triest zijn van rokers, dat ze niet meer naar een cafe gaan omdat ze er niet mogen roken. Kijk, zie je nou wat sigaretten voor een slechte invloed op mensen hebben vandaar zo'n verbod bro.

koetje zei:
drinken heeft zowieso zwaardere gevolgen , mensen worden dronken , vallen andere mensen lastig , veroorzaken ongevallen .

dat doen rokers niet , zij genieten alleen maar van de sfeer , hun drankje en hun peukje

Vind het eerlijk gezegt wel meevallen, tenslotte worden dronken mensen altijd uit cafe's en disco gezet.

Rokers worden depressief als hun sigaretten opzijn, die gaan dan ook mensen lastig vallen.

Heb het trouwens niet op alcohol maar kan het toch beter hebben dan sigaretten.

Terug
Naar boven