Fitness Seller

Horror/Thriller

Texas chainsaw massacre ! Ziek hoe die inteelt randdebiel, ze aan die vleeshaken rijgt. Niet om aan te zien.

Ben ook geen van horror fan. Maar die film heb ik wel afgekeken.
En Freddie uiteraard vroeger, jeugd sentiment. Maar die zijn niet echt heel eng.

Laatst bewerkt:
- Aliën
- Ringu (= de originele Ring)
- The Shining

Suspence horror dus, gore doet me niet veel.

Laatst bewerkt:
the ring toen die net uitkwam was toen ook nog best jong , die vond ik toen echt eng :P

Vind horror films over het algemeen lachwekkend. Ik kijk graag naar bv Child's Play, meer omdat het grappig is dan omdat ik er van in mijn broek schijt.
Nu de goeie meer diepgaandere horrorfilm kan ik wel smaken, maar daar moet ik weer niet van in mijn broek schijten. The Myst komt in mij op als één van de betere horrorfilms.
Edit: de remake van dawn of the death was ook geweldig!

Laatst bewerkt:
zitten goede films tussen boys, spotnet is volop aan het downloaden :roflol:

Mirrors; zaten wel een paar schrikmomentjes in

Ik heb nu niet meer dat ik films eng vind. Maar toen ik 14 was en the exorcist voor het eerst zag midden in de nacht sliep ik wel wat minder.

Ben nog steeds bang van The Ring, terwijl ik m toendertijd niet eens zo eng vond :o

Kijk tegenwoordig gewoon geen horrors meer.

Oh chainsaw massacre en saw en dat soort films met gruwelijke moorden vind ik trouwens weer niet eng.

Raar dat niemand Scream heeft genoemd. Ik vond die vroeger mega eng, maar is misschien ook omdat het waarschijnlijk de eerste horror film is die ik gezien heb.

Verder kan ik niet zo goed tegen schrikmomenten, gore boeit me niet zo veel.

• Topic Starter Topic Starter
Raar dat niemand Scream heeft genoemd. Ik vond die vroeger mega eng, maar is misschien ook omdat het waarschijnlijk de eerste horror film is die ik gezien heb.

Verder kan ik niet zo goed tegen schrikmomenten, gore boeit me niet zo veel.

Scream is een beetje een Thriller met een humoristische twist, dingen moeten wel serieus zijn willen mensen er echt bang van worden.

Schrikmomenten doen t em meestal hard bij mensen :D

Rec 1+2 -> de spanning bleef erin

Black House -> freaky Koreaanse film

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heeft niemand IT nog genoemd :p

Terug
Naar boven