Fitness Seller

Horror/Thriller

Haha helemaal mee eens, Maar onaangenaam was die wel. Overigens of het een k*t film is of niet een goede film voor Tom Six anders had ik zijn naam nooit geweten en velen met mij. Zelfs southpark heeft er nu een parodie over gemaakt. En het ergste is er komt nog een deel II.

Op comedycentral is die episode van south park nu bezig :)

ik kan tegen elke film

alleen niet van die real life operaties waar je helemaal kan zien dat ze vet zitten te zagen :mad:

een oude maar goeie film ; Psycho

Stephen King's IT, toch gewoon het engste wat er bestaat dit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The shining
What lies beneath
Orphan
Unborn
The uninvited
Hostel

Ben gek op goede horror over het paranormale en afslachtingen .Mis alleen een lekkere zak chips erbij!

Geweldig was IT. Was zo ongeveer 10 jaar. 2 dagen niet kunnen slapen daarna. Een hekel aan clowns
daar aan overgehouden, nu nog steeds eigenlijk. :roflol:

Chucky was ook erg eng,ik was 19 en ik had een pop die leek erop nadat ik de haren er af had geknipt ,die ging dus niet meer mee naar bed ...

• Topic Starter Topic Starter
The shining
What lies beneath
Orphan
Unborn
The uninvited
Hostel

Ben gek op goede horror over het paranormale en afslachtingen .Mis alleen een lekkere zak chips erbij!

Haha nee joh, dat gekraak verstoort de schrikmomenten :p

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Chucky was ook erg eng,ik was 19 en ik had een pop die leek erop nadat ik de haren er af had geknipt ,die ging dus niet meer mee naar bed ...

Ik vond em wel meevallen, toen gewoon de geest van een mens er in bleek te zitten vond ik het niet eng meer... Voor mensen ben ik niet bang :p

IT was geen mens ;)

Iemand die de ziekste scenes uit human centipede online weet te vinden ergens?
Wilde eerst niet kijken omdat het wss alleen ziek is voor internet virgins maar sinds iedereen om me heen erover zeikt moet ik het gezien hebben :)

Iemand die de ziekste scenes uit human centipede online weet te vinden ergens?
Wilde eerst niet kijken omdat het wss alleen ziek is voor internet virgins maar sinds iedereen om me heen erover zeikt moet ik het gezien hebben :)
Verspil er je tijd niet aan, het ziet er vooral vies uit, maar veel horror gehalte heeft het imo niet.

Ik had hem al eens eerder genoemd, maar zie hem hier nergens voorbij komen, dus tich even deze tip voor de liefhebbers:

Ik vond hem erg sterk.

Ben nog steeds bang van The Ring, terwijl ik m toendertijd niet eens zo eng vond :o

Kijk tegenwoordig gewoon geen horrors meer.

Vond de hele film saai. Maar dat meisje wat uit de put komt, is zelf eng in Scary Movie.:o

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 18:57 ----------

The Others, Blair Witch Project, Ghost Ship, What Lies Beneath vond ik vroeger wel eng. En vergeet er nu een heel stel. Films als Scream vind ik eerder lachwekkend dan eng.

The night of the living dead (1990 versie) scheet ik als kind van in mijn broek :). Net als Dawn of the dead (parodie Shaun of the dead is echt geweldig). Eigenlijk al die oude zombiefilms van George Romero zijn wel ok. Verder vond ik de Poltergeist trilogie wel tof. Pet sematary is ook wel leuk om met je meisje te kijken :p Stephen King ftw. Slasher/gore boeien me niet echt. Dingen zoals Saw en Blair witch en Paranormal activity (in de bios gezien :() val ik van in slaap, net als die Japanse shit; elke japanse horror gaat over rare dode kinderen die wraak willen nemen en om het een horror te maken heb je 1 of 2 schrikmomenten.
Wat minder eng maar wel tof: The people under the stairs.
Voor zombiefans zoals ik kan The Walking Dead wel aanraden, serie over zombies :). Alleen jammer dat t zo lang wachten is op seizoen 2 :(

Terug
Naar boven