AndroidHealthClinic

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter
Hèhè beetje bi dan :-p

Heb je echt zo erg last van de prop gehad? Misschien dat ik dan gewoon geluk heb :-)

Nee geen geluk maat het hangt gewoon van de UG lab af die je neemt de een heeft een hogere alcohol gehalte dan de andere en de een gebruikt die olie en de andere weer iets anders.
als je die bekende 2letter rode UG lab propionate hebt dan zit je flink in de nesten uit mijn ervaring
Maar de nieuwe lekkere blauwe UG lab geeft bij mijn nooit pijnlijke spuitplekken. Ik zit zelfs op winnie depot waterbasis en het doet niks pijn buiten gewoon volgende dag soms beetje stijver als anders maar dat heb je bij elke substantie

Thanks trunks! Weer wat opgestoken vandaag :-)

Even ter informatie... Als jullie niks van mij horen betekent het niet dat ik gestopt ben ofzo, maar dat ik gewoon heel druk bezig ben met mijn fysiek te krijgen zoals het toen was en hopelijk iets beter nog!!! Het is nog lang niet afgelopen ik ben geen opgever en ik blijf doorgaan tot ik mijn doel bereikt heb laat dat duidelijk zijn ;)
Zodra ik zie dat ik terug goed bezig ben zal ik direct een update picture eropzetten!!! Hou wel rekening ermee dat ik 2weken met mijn rugblessure out was en dat ik terug aan't werken ben aan hoe ik toen stond. ik heb al 5trainingen terug achter de rug en straks in de middag ga terug knallen in de gym als een raastige gestoorde mofo :D

haha je bent wel beetje gek in je hoofd hea :P

al update pics :D ?

Nu voor't moment 300gram havermouth in mijn shake das al. s'morgens en voor en na mijn training voor de rest groentjes met kipfillet heel de dag door. En ik sta echt nog niet eens als voor mijn rugblessure ik ben nog altijd niet al het vocht enzo kwijt... Ik vind dat het niet snel genoeg gaat en het demotiveerd mij eerlijk gezegd. Ik blijf volhouden nu en ik zit lager dan anders in mijn carbs dus ik ben benieuwt wat het mij gaat brengen de komende dagen. Ik doe slow steady cardio 30min na elke training
Ik was zo lekker goed bezig en nu door laatste week met mijn blessure af en toe uit verveling te cheaten ben ik terug ZOOO achteruit gegaan, ongelovelijk hoe hard dedicated je moet zijn voor gewoon abs te krijgen

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Fijn gevoel he haha :p

hoe krijg je die rommel weg man pfff 300gr ik heb al moeite met 150gr

hoe krijg je die rommel weg man pfff 300gr ik heb al moeite met 150gr

Simpel toch??? s'morgens 100gram voor en na de training 100gram ;)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

haha je bent wel beetje gek in je hoofd hea :P

wie niet op DBB in de AAS-sectie :p

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

:d

Hey Sexytrunks! Goed om te horen dat het stilaan beter gaat met je rug! Was je nou eigenlijk al met die methyl tren begonnen? Ben benieuwd hoe je die bevalt, wil die waarschijnlijk ook gaan plakken aan het einde van mijn cycle.

Hey Sexytrunks! Goed om te horen dat het stilaan beter gaat met je rug! Was je nou eigenlijk al met die methyl tren begonnen? Ben benieuwd hoe je die bevalt, wil die waarschijnlijk ook gaan plakken aan het einde van mijn cycle.

Nee nog niet aan begonnen maat... Methyl tren is mijn laatste troef als niks meer helpt :D

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Misschien even havervlokken proberen toch?
Gaat makkelijk hoor!!
Sorry voor de inbraak Trunks.

Nee maat is helemaal niks, iedereen is vrij om te doen en te zeggen wat die wil in deze logje... openbare logje LOL :p haha

Simpel toch??? s'morgens 100gram voor en na de training 100gram ;)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

wie niet op DBB in de AAS-sectie :p

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

:d

ow zo, ik dacht in 1x 300gr :P

Oke 6 trainingen erop zitten nu... En ik sta terug ongeveer bijna zoals ik toen voor mijn blessure eruitzag... Dus Martyyn bij deze een update picture speciaal voor jou :p LOL

10155081_699541903439314_3952960054198995265_n.jpg

Hey gozer how is life? Ghoe gaat trainen?

brede jongen met tatts.

ja dat vind ik echt met die grote armen van je.

Hehe Trunks je weet wel wat je naast je zet om breder te lijken ;-)

Terug
Naar boven