Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb bijna 2weken niet getraind en je verwacht dat ik progressie foto's heb? Juist omgekeerd juist heb ik het gevoel heel plat te zijn en leeggezogen 
Mij niet proberen uit te lachen nu broIk heb bijna 2weken niet getraind en je verwacht dat ik progressie foto's heb? Juist omgekeerd juist heb ik het gevoel heel plat te zijn en leeggezogen
![]()

Alleen maar versterking van je log. We weten iig hoe je op de top eruit ziet. Is alleen maar betere beeld naar mijn mening. Je moet zelf weten ik ben iig benieuwd![]()
hahaaaaaaa... Zondag gaan mijn eerste spuiten erin en Maandag terug knallen in de Gym Yeahhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyy
Mijn cycle ondersteunende supps zijn ook aan het wachten dus het komt dik in orde!!! Ik denk nu dat ik teveel carbs en Sodium heb gegeten dat het perfect zal zijn voor maandag terug alles JUIST te doen!!! Het gaat mijn progress veel goeds doen in ieder geval daar ben ik zeker vanIk word ook vaker dan normaal leeggezogen als ik in een kuur zit![]()

Ik volg
Ben benieuwd wat je kuur nu zal gaan brengen
Mijn 1ste training was geslaagd maar de pomp zat wel in de weg bij triceps, ik kon mijn armen niet meer plooien alleen maar half
is echt niks van waar geen pijn bij het inspuiten en ook niet de dag erna... volgens mij veel p*ssy's gewoon
haha
Thanx 88jaMijn 1ste training was geslaagd maar de pomp zat wel in de weg bij triceps, ik kon mijn armen niet meer plooien alleen maar half
training ging goed en geen postworkout pijn gehad op't eerste zicht maar ik hou mijn vingers gekruisd want het kan altijd terug in mijn rug schieten. Ik heb gisteren mijn 1ste inject van de korte esters erin geknald, mast-p/tren-a/test-p/winnie depot!!! en alles ging goed, mensen kunnen echt overdrijven over de winnie waterbasis dat het keiveel pijn doetis echt niks van waar geen pijn bij het inspuiten en ook niet de dag erna... volgens mij veel p*ssy's gewoon
haha

Net als prop zo erg zou zijn. Heb er echt niet noemenswaardig last van. Behalve dat ik het weer kip lekker vindt om sinds een week weer on te zijn![]()
Praat voor jezelf joh.
Of zit je iedereen die daar wel last van heeft belachelijk te maken.l?
Had je de eerste 3 weken niet recht in mijn gezicht moeten zeggen.
Liep zo mank als een mong**l van de test p.. Befwijf trouwens zwaar of je het had aan gedurft te zeggen.
tja dat jij er een lauwe reet van krijgt hoeft ook niet te betekenen dat anderen er last van hebben.

Oooo
Oooo
Ik dacht dat wij hadden afgesproken dat je het still zou houden.
Net als prop zo erg zou zijn. Heb er echt niet noemenswaardig last van. Behalve dat ik het weer kip lekker vindt om sinds een week weer on te zijn![]()