MuscleMeat

How low can i go!!!

foto's van nu? :P

• Topic Starter Topic Starter
Mij niet proberen uit te lachen nu bro :p Ik heb bijna 2weken niet getraind en je verwacht dat ik progressie foto's heb? Juist omgekeerd juist heb ik het gevoel heel plat te zijn en leeggezogen :D

Ik word ook vaker dan normaal leeggezogen als ik in een kuur zit:cool:

Alleen maar versterking van je log. We weten iig hoe je op de top eruit ziet. Is alleen maar betere beeld naar mijn mening. Je moet zelf weten ik ben iig benieuwd :D

Alleen maar versterking van je log. We weten iig hoe je op de top eruit ziet. Is alleen maar betere beeld naar mijn mening. Je moet zelf weten ik ben iig benieuwd :D

Ik heb teveel aan de Sodium gezeten de laatste week bro dus ik ben helemaal bloated as **** aan de buikstreek :p hahaaaaaaa... Zondag gaan mijn eerste spuiten erin en Maandag terug knallen in de Gym Yeahhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyy:D Mijn cycle ondersteunende supps zijn ook aan het wachten dus het komt dik in orde!!! Ik denk nu dat ik teveel carbs en Sodium heb gegeten dat het perfect zal zijn voor maandag terug alles JUIST te doen!!! Het gaat mijn progress veel goeds doen in ieder geval daar ben ik zeker van

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Ik word ook vaker dan normaal leeggezogen als ik in een kuur zit:cool:

oh ja vindt jij dat? probeer dan eens zoals mij gewoon 2weken niet te trainen dan zal je het woord "leeggezogen" pas leren kennen:p

Ik volg
Ben benieuwd wat je kuur nu zal gaan brengen

Ik volg
Ben benieuwd wat je kuur nu zal gaan brengen

Thanx 88ja :) Mijn 1ste training was geslaagd maar de pomp zat wel in de weg bij triceps, ik kon mijn armen niet meer plooien alleen maar half:D
training ging goed en geen postworkout pijn gehad op't eerste zicht maar ik hou mijn vingers gekruisd want het kan altijd terug in mijn rug schieten. Ik heb gisteren mijn 1ste inject van de korte esters erin geknald, mast-p/tren-a/test-p/winnie depot!!! en alles ging goed, mensen kunnen echt overdrijven over de winnie waterbasis dat het keiveel pijn doet :p is echt niks van waar geen pijn bij het inspuiten en ook niet de dag erna... volgens mij veel p*ssy's gewoon ;) haha

XD idd veel p*ssy's :p

trunks hoeveel gr carbs pak je in cut

Thanx 88ja :) Mijn 1ste training was geslaagd maar de pomp zat wel in de weg bij triceps, ik kon mijn armen niet meer plooien alleen maar half:D
training ging goed en geen postworkout pijn gehad op't eerste zicht maar ik hou mijn vingers gekruisd want het kan altijd terug in mijn rug schieten. Ik heb gisteren mijn 1ste inject van de korte esters erin geknald, mast-p/tren-a/test-p/winnie depot!!! en alles ging goed, mensen kunnen echt overdrijven over de winnie waterbasis dat het keiveel pijn doet :p is echt niks van waar geen pijn bij het inspuiten en ook niet de dag erna... volgens mij veel p*ssy's gewoon ;) haha

Net als prop zo erg zou zijn. Heb er echt niet noemenswaardig last van. Behalve dat ik het weer kip lekker vindt om sinds een week weer on te zijn :D

Net als prop zo erg zou zijn. Heb er echt niet noemenswaardig last van. Behalve dat ik het weer kip lekker vindt om sinds een week weer on te zijn :D

Praat voor jezelf joh.
Of zit je iedereen die daar wel last van heeft belachelijk te maken.l?
Had je de eerste 3 weken niet recht in mijn gezicht moeten zeggen.
Liep zo mank als een mong**l van de test p.. Befwijf trouwens zwaar of je het had aan gedurft te zeggen.

Praat voor jezelf joh.

Of zit je iedereen die daar wel last van heeft belachelijk te maken.l?

Had je de eerste 3 weken niet recht in mijn gezicht moeten zeggen.

Liep zo mank als een mong**l van de test p.. Befwijf trouwens zwaar of je het had aan gedurft te zeggen.

tja dat jij er een lauwe reet van krijgt hoeft ook niet te betekenen dat anderen er last van hebben.

trunks hoeveel gr carbs pak je in cut

Nu voor't moment 300gram havermouth in mijn shake das al. s'morgens en voor en na mijn training voor de rest groentjes met kipfillet heel de dag door. En ik sta echt nog niet eens als voor mijn rugblessure ik ben nog altijd niet al het vocht enzo kwijt... Ik vind dat het niet snel genoeg gaat en het demotiveerd mij eerlijk gezegd. Ik blijf volhouden nu en ik zit lager dan anders in mijn carbs dus ik ben benieuwt wat het mij gaat brengen de komende dagen. Ik doe slow steady cardio 30min na elke training
Ik was zo lekker goed bezig en nu door laatste week met mijn blessure af en toe uit verveling te cheaten ben ik terug ZOOO achteruit gegaan, ongelovelijk hoe hard dedicated je moet zijn voor gewoon abs te krijgen

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Fijn gevoel he haha :p

nee joh je moet wel geduld hebben man :P

Terug
Naar boven