AndroidHealthClinic

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter
Uit verveling heb ik wat foto's genomen!!! Aders komen op plaatsen waar ik het nooit verwacht had!!! Tren = A bad mother****er!!!! Kan niet wachten wat het gaat geven om op de korte esters te zitten:D

1554467_688646631195508_3676570876893102298_n.jpg

10153711_688637497863088_24214310389698053_n.jpg

10172858_688637654529739_9156676751085390930_n.jpg

10305600_688643111195860_6435247322754726760_n.jpg

10325803_688643184529186_4852117677058889497_n.jpg

Ben het niet mee eens dat het een wonder middel is. er zijn vast wel sides die niet op langere termijn bestudeerd zijn en niet bij iedereen optreden. iig HGH is geen speelgoed. ik zou het dan ook nemen als ik wat ouder ben. wie weet verrander ik van gedachte maar voor nu is het niet echt nodig.. ja om jong te lijken is niet het doel hea sexy :P je wilt je rug goed hebben.

kan mij lekker niks schelen of jij het eens bent of niet Lekkapeu-Eu haha :p
Op lange termijn kan kuren ook schaden makker ;) Dus dan kan je beter niks doen:D

ga je dan hele leven HGH nemen? denk dan dat HGH geen echte oplossing is vooral als je slechter van wordt?

Nee, niet mijn hele leven. Het herstel van pezen is vrij langzaam dus ik ga het 6 maanden gebruiken. Ook ben ik niet aan het rusten wat ook niet mijn herstel ten goede komt. Ik heb in de afgelopen maanden 2x rust genomen de ene keer 1 week en de 2e keer 2 weken. Dit was voor mij al veel te lang zonder trainen. Ik merkte dat ik zonder pijn was maar wanneer ik begon te trainen de pijn weer terug kwam. Vooral de pull oefeningen gaan moeilijk. Ik merk nu wel heel langzaam vooruitgang maar 1 verkeerde beweging en het is weer helemaal mis met mijn elleboog. Ik moet maar ook weer de strekoefeningen gaan doen en wellicht ook de excentrische oefeningen gaan doen.

Ben het niet mee eens dat het een wonder middel is. er zijn vast wel sides die niet op langere termijn bestudeerd zijn en niet bij iedereen optreden. iig HGH is geen speelgoed. ik zou het dan ook nemen als ik wat ouder ben. wie weet verrander ik van gedachte maar voor nu is het niet echt nodig.. ja om jong te lijken is niet het doel hea sexy :P je wilt je rug goed hebben.

HGH heeft zeker bijwerkingen. Acromelogie is daar 1tje van. Het kan ook daarbij zo zijn dat je organen groeien en dat kan wel ernstig zijn. Daarom moetje zeker oppassen niet overdrijven. Het heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen. En HGH zeker niet nemen als je nog niet uitgegroeid bent.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Uit verveling heb ik wat foto's genomen!!! Aders komen op plaatsen waar ik het nooit verwacht had!!! Tren = A bad mother****er!!!! Kan niet wachten wat het gaat geven om op de korte esters te zitten:D
Gruwelijk! Je hele onderarm zitten vol. Zie je het ook al op andere plaatsen in je lichaam?

Ziet er goed uit! Ook al aders te zien bij je chest/delts? onderaan je ABS?

Nee, niet mijn hele leven. Het herstel van pezen is vrij langzaam dus ik ga het 6 maanden gebruiken. Ook ben ik niet aan het rusten wat ook niet mijn herstel ten goede komt. Ik heb in de afgelopen maanden 2x rust genomen de ene keer 1 week en de 2e keer 2 weken. Dit was voor mij al veel te lang zonder trainen. Ik merkte dat ik zonder pijn was maar wanneer ik begon te trainen de pijn weer terug kwam. Vooral de pull oefeningen gaan moeilijk. Ik merk nu wel heel langzaam vooruitgang maar 1 verkeerde beweging en het is weer helemaal mis met mijn elleboog. Ik moet maar ook weer de strekoefeningen gaan doen en wellicht ook de excentrische oefeningen gaan doen.

HGH heeft zeker bijwerkingen. Acromelogie is daar 1tje van. Het kan ook daarbij zo zijn dat je organen groeien en dat kan wel ernstig zijn. Daarom moetje zeker oppassen niet overdrijven. Het heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen. En HGH zeker niet nemen als je nog niet uitgegroeid bent.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Gruwelijk! Je hele onderarm zitten vol. Zie je het ook al op andere plaatsen in je lichaam?

Nu effe niet meer gaan trainen maar in de gym zag ik het ook aan mijn delts voorkant een ader die naar mijn chest toe loopt

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ziet er goed uit! Ook al aders te zien bij je chest/delts? onderaan je ABS?

Van delts voorkant naar chest wel 1ader maar door mijn chest zie ik niet echt aders maar als ik het opspan heb ik wel 2lijnen die in de breedte lopen :) Bij de ABS ben ik nog veel te ver weg ik heb nog veel vet bij de buikstreek en vocht!!! Maar ja das gewoon een kwestie van volhouden denk ik, het gaat als laatste aan de buik weg maar ik denk dat dat allemaal wel zal meevallen eens ik hersteld ben en aan de korte esters zit:D

Wat ligt er op je bed? een tril ei :P

Waarom geen hgh nemen als je niet uitgegroeid bent ? Of heb je het over high dose als je niet uitgegroeit bent..

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Onderarm ziet er nasty uit sexytrunks :p Nog geen aders op je delt ?
Edit : zie net dat je er een hebt gespot.

kijk eens aan die trunks leeft nog.

nice!! bruut die aders pic

Ziet er goed uit ;)

kijk eens aan die trunks leeft nog.

Ik leef nog:D Maar ik kan niet trainen:o 1-2weken rusten met mijn rug

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Bedankt maat... ja als ik niet train wil niet zeggen dat ik niet blijf door dieeten :D

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

Bedankt Frankkr... Binnenkort binnen weekje ofzo... tren-A/test-P/Mast-P/winnie-injects switch 5weken minimuum om de dag prikken en dan op't einde test-p/Methyl-tren injects elke dag 20-30dagen lang...
Het zal er dan een beetje vasculairder uitzien:D

Even meedelen dat ik al 1week zonder training zit en dat ik nog heel deze week moet rusten, pffff... om gek van te worden!!!! :o Met de rug is het nu helemaal terug OK ik voel niks meer en kan normaal bewegen en de dag doorkomen zonder pijn... Maar nog 1week moet ik van mijn huisdokter rusten voor de zekerheid... Dus het begint af te tellen en te kriebelen aangezien ik alles al in huis heb staan dat mijn naam elke dag roept in de Kast:D Dus wat heb ik staan... hier komt het... Test-p/tren-A/Mast-P/Winnie-injects/Methyl-tren (injects)/ Epistane IBE (prohormone) ;) hahaha... komt dus allemaal dik in orde!!!!
Supps heb ik ook een aantal gekocht... Gold Standard Whey protein Isolates, Mutant Amino,Now foods Water out, Taurine caps van Olimp Sport nutrition, CLA-core van Muscle Pharm,Glucosamine Chondroitine & Msm van B&F, Leucine poeder van B&F.... ter waarde van 121euro gekocht :p
Dus ik ben helemaal klaar voor te Blasten als een mother****er!!!! Ik kan niet meer wachten om de gym binnen te gaan en mijn cycle te beginnen om te shredden!!! :D

hahahaha ik lees je bericht en ik wil al helemaal all out gaan in de gym XD lekker man dat tug beter is! en niet te veel aan de kast denken :P

Mooi man. Nog even volhouden dus. Heb je een beetje afleiding om de week door te komen?

hahahaha ik lees je bericht en ik wil al helemaal all out gaan in de gym XD lekker man dat tug beter is! en niet te veel aan de kast denken :P

Ja het is echt veel beter ik voel niks meer eerlijk gezegd het is zo goed als helemaal weg kan ik zeggen. Maar ja je weet maar nooit hoe ik mij ga voelen als ik mijn 1ste training er terug ga ingooien. Kan goed zijn dat het tegenvalt en terugkomt :p

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Mooi man. Nog even volhouden dus. Heb je een beetje afleiding om de week door te komen?

Ach ja, ik ben ondertussen aan't leren hoe ik dingen moet verkopen op Ebay en waar ik ze elders goedkoper vind en zo er winst op maken ;) haha... Toch iets beter als niks toch? :D

Ik zou die eerste paar trainingen toch even rustig aanvoelen en niet meteen volle polle gaan rowen en stuff, kan je rug wel eens weer vernken.

Ik zou die eerste paar trainingen toch even rustig aanvoelen en niet meteen volle polle gaan rowen en stuff, kan je rug wel eens weer vernken.

Idd MikieB uw raad neem ik ten zeerste aan!!! ;) komt goed!!! rustig opbouwen 1ste week enzo...

Terug
Naar boven