- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het niet mee eens dat het een wonder middel is. er zijn vast wel sides die niet op langere termijn bestudeerd zijn en niet bij iedereen optreden. iig HGH is geen speelgoed. ik zou het dan ook nemen als ik wat ouder ben. wie weet verrander ik van gedachte maar voor nu is het niet echt nodig.. ja om jong te lijken is niet het doel hea sexyje wilt je rug goed hebben.

Dus dan kan je beter niks doen
ga je dan hele leven HGH nemen? denk dan dat HGH geen echte oplossing is vooral als je slechter van wordt?
Ben het niet mee eens dat het een wonder middel is. er zijn vast wel sides die niet op langere termijn bestudeerd zijn en niet bij iedereen optreden. iig HGH is geen speelgoed. ik zou het dan ook nemen als ik wat ouder ben. wie weet verrander ik van gedachte maar voor nu is het niet echt nodig.. ja om jong te lijken is niet het doel hea sexyje wilt je rug goed hebben.
Gruwelijk! Je hele onderarm zitten vol. Zie je het ook al op andere plaatsen in je lichaam?Uit verveling heb ik wat foto's genomen!!! Aders komen op plaatsen waar ik het nooit verwacht had!!! Tren = A bad mother****er!!!! Kan niet wachten wat het gaat geven om op de korte esters te zitten![]()
Nee, niet mijn hele leven. Het herstel van pezen is vrij langzaam dus ik ga het 6 maanden gebruiken. Ook ben ik niet aan het rusten wat ook niet mijn herstel ten goede komt. Ik heb in de afgelopen maanden 2x rust genomen de ene keer 1 week en de 2e keer 2 weken. Dit was voor mij al veel te lang zonder trainen. Ik merkte dat ik zonder pijn was maar wanneer ik begon te trainen de pijn weer terug kwam. Vooral de pull oefeningen gaan moeilijk. Ik merk nu wel heel langzaam vooruitgang maar 1 verkeerde beweging en het is weer helemaal mis met mijn elleboog. Ik moet maar ook weer de strekoefeningen gaan doen en wellicht ook de excentrische oefeningen gaan doen.
HGH heeft zeker bijwerkingen. Acromelogie is daar 1tje van. Het kan ook daarbij zo zijn dat je organen groeien en dat kan wel ernstig zijn. Daarom moetje zeker oppassen niet overdrijven. Het heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen. En HGH zeker niet nemen als je nog niet uitgegroeid bent.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Gruwelijk! Je hele onderarm zitten vol. Zie je het ook al op andere plaatsen in je lichaam?
Ziet er goed uit! Ook al aders te zien bij je chest/delts? onderaan je ABS?
Bij de ABS ben ik nog veel te ver weg ik heb nog veel vet bij de buikstreek en vocht!!! Maar ja das gewoon een kwestie van volhouden denk ik, het gaat als laatste aan de buik weg maar ik denk dat dat allemaal wel zal meevallen eens ik hersteld ben en aan de korte esters zit

Nee, niet mijn hele leven. Het herstel van pezen is vrij langzaam dus ik ga het 6 maanden gebruiken. Ook ben ik niet aan het rusten wat ook niet mijn herstel ten goede komt. Ik heb in de afgelopen maanden 2x rust genomen de ene keer 1 week en de 2e keer 2 weken. Dit was voor mij al veel te lang zonder trainen. Ik merkte dat ik zonder pijn was maar wanneer ik begon te trainen de pijn weer terug kwam. Vooral de pull oefeningen gaan moeilijk. Ik merk nu wel heel langzaam vooruitgang maar 1 verkeerde beweging en het is weer helemaal mis met mijn elleboog. Ik moet maar ook weer de strekoefeningen gaan doen en wellicht ook de excentrische oefeningen gaan doen.
HGH heeft zeker bijwerkingen. Acromelogie is daar 1tje van. Het kan ook daarbij zo zijn dat je organen groeien en dat kan wel ernstig zijn. Daarom moetje zeker oppassen niet overdrijven. Het heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen. En HGH zeker niet nemen als je nog niet uitgegroeid bent.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Gruwelijk! Je hele onderarm zitten vol. Zie je het ook al op andere plaatsen in je lichaam?
Nog geen aders op je delt ?
Maar ik kan niet trainen
1-2weken rusten met mijn rug

Ik kwam een artikel tegen mbt het gebruik van HGH en het herstel van pezen, kraakbeen. Ik dacht meteen aan dit topic dus plaats even de links voor de geïnteresseerden.
http://www.ergogenics.org/het-geheime-wapen-tegen-sportblessures-heet-groeihormoon.html
Moet ik ook eens doen dan haha 
Met de rug is het nu helemaal terug OK ik voel niks meer en kan normaal bewegen en de dag doorkomen zonder pijn... Maar nog 1week moet ik van mijn huisdokter rusten voor de zekerheid... Dus het begint af te tellen en te kriebelen aangezien ik alles al in huis heb staan dat mijn naam elke dag roept in de Kast
Dus wat heb ik staan... hier komt het... Test-p/tren-A/Mast-P/Winnie-injects/Methyl-tren (injects)/ Epistane IBE (prohormone)
hahaha... komt dus allemaal dik in orde!!!!

hahahaha ik lees je bericht en ik wil al helemaal all out gaan in de gym XD lekker man dat tug beter is! en niet te veel aan de kast denken![]()

Mooi man. Nog even volhouden dus. Heb je een beetje afleiding om de week door te komen?
haha... Toch iets beter als niks toch? 
Ik zou die eerste paar trainingen toch even rustig aanvoelen en niet meteen volle polle gaan rowen en stuff, kan je rug wel eens weer vernken.
komt goed!!! rustig opbouwen 1ste week enzo...