Raoul91
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
ja visueel zie je er ook droger door, je oogt harder en vasculairder![]()
Ja klopt, dat zal dan misschien ook wel de oorzaak daarvan zijn!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja visueel zie je er ook droger door, je oogt harder en vasculairder![]()
Ziet er goed uit jongen! Doe je ook cardio of je voeding omlaag schroeven, of laat je de tren zijn werk doen voor de vetverbranding?
Oké. Ik heb zelf echter wel met tren ervaren dat je er droger door wordt zonder echt cardio te doen of bewust in een calorietekort gaan zitten. Wellicht heeft het dan andere oorzaken, wie zal het zeggen.
Zover ik heb gelezen zou tren vetverbrandende stimuleren vanwege binding aan een bepaalde receptor
dat isgewoon pwo snel carbs laden nadat je de hele dag op eiwitten heb geteerd. maar idd tren is geen vetverbrander, je oogt wel droger.

Spiermassa?
Zoutinname, het weer, vocht vasthouden...
haha... en vocht vasthouden tja dat zie ik niet echt gebeuren op 1ML test per week 
Jij weegt nieens wat dat je lang bent van lengte 
Goeie grap kerelJij weegt nieens wat dat je lang bent van lengte
![]()
Niet te veel na kijken. Kan het moment zijn of belichting etc. Gewoon naar je massa en vp kijken 
Goeie grap kerelJij weegt nieens wat dat je lang bent van lengte
![]()
Niet teveel letten op oude stats. Straks trek je foute conclusies.
hahaAlleen de buik trainenNiet te veel na kijken. Kan het moment zijn of belichting etc. Gewoon naar je massa en vp kijken
![]()

Dat betekent dat mijn 12kilo x4 is tegen over u 

Klopt, was ook als grap bedoeld.
Zal er volgende keer no offence bij zeggen. Via internet komen dingen soms anders over.
Toch tof dat je een hele berekening hebt gemaakt![]()

Tsja als je abs niet door komen is je vet% nog te hoog, extra buikspier oefeningen veranderen daar niks aan.