Fitness Seller

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit jongen! Doe je ook cardio of je voeding omlaag schroeven, of laat je de tren zijn werk doen voor de vetverbranding?

Ik doe alles, heel de combinatie... zowel cardio op't einde na mijn krachttraining en voeding omlaag schroeven en tren zorgt dat je sneller je doelen bereikt maar voor te zeggen dat het vet verbrand daar ben ik niet zeker van, ik denk dat het eerder komt door veel te zweten dat je gewoon veel vocht verliest

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

oke doen we!

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

Oké. Ik heb zelf echter wel met tren ervaren dat je er droger door wordt zonder echt cardio te doen of bewust in een calorietekort gaan zitten. Wellicht heeft het dan andere oorzaken, wie zal het zeggen.

komt door Vetvrije massa die je bijkrijgt en hoe meer VVM hoe droger je oogt bro

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Zover ik heb gelezen zou tren vetverbrandende stimuleren vanwege binding aan een bepaalde receptor

Ik heb ook gehoord dat je carbs moet eten als je op tren zit om de tren meer zijn werk te laten doen. Zelfs word er ergens op DBB schepijs aangeraden, maar ik kan het zelf niet onderbouwen of het wel echt waar is of niet.

dat isgewoon pwo snel carbs laden nadat je de hele dag op eiwitten heb geteerd. maar idd tren is geen vetverbrander, je oogt wel droger.

Bodyfatt is goed omlaag aan't gaan... Definitie aan de buikstreek kan beter!!! Denk wel dat ik op een vetpercentage ben gekomen dat ik mijn abs zou goed moeten kunnen zichtbaar krijgen, dus wat ga ik doen vanaf nu? Meer abs oefeningen toevoegen op't einde van de training ;)

10509563_720455341347970_2254392110716393393_n.jpg

Deze is misschien van 1-2weken ervoor maar wat ik dus niet snap is dus dat ik toen meer zichtbare abs had terwlijl bij de foto hierboven mijn BF echt lager staat!!! iemand een logische verklaring? :p

10390983_720467108013460_6623874465542005259_n.jpg

Spiermassa? :p

Zoutinname, het weer, vocht vasthouden...

Dan te weinig spiermassa :p waha.

Haha, komt wel als ik klaar ben :)
Nu 91kg op 11-12%. ;)

Haha, komt wel als ik klaar ben :)
Nu 91kg op 11-12%. ;)

goed zo je bent 1.85meter en je zou 85kilo moeten wegen en je weegt er 6kilo meer op 11-12%
dat is heel mooi maar om te zeggen tegen iemand dat die niet genoeg spiermassa heeft is een foute conclusie trekken ;)

By the way ik ben 1.65meter en zou dus 65kilo moeten wegen en ik weeg 77kilo voor't moment op 11-12% als u das dus een verschil van 6kilo meer dat ik heb op dezelfde BF als u... KuchKuch :D

Oeps ik zie juist dat je zelfs 1.88meter bent dus is het maar 3kilo over uw gewicht :( Dat betekent dat mijn 12kilo x4 is tegen over u :p

Maar doet er niet toe bro ieder voor zich maar niet zeggen dat ik te weinig spiermassa heb terwijl het bij u het geval is :p

Klopt, was ook als grap bedoeld.

Zal er volgende keer no offence bij zeggen. Via internet komen dingen soms anders over.
Toch tof dat je een hele berekening hebt gemaakt ;)

Klopt, was ook als grap bedoeld.

Zal er volgende keer no offence bij zeggen. Via internet komen dingen soms anders over.
Toch tof dat je een hele berekening hebt gemaakt ;)

Man sorry voor mijn kinderachtig gedrag maar het is die fucking Tren die mij zo maakt :p
Heel raar dat tren je anders kan doen reageren zonder dat je het beseft dat het de tren is!

Tsja als je abs niet door komen is je vet% nog te hoog, extra buikspier oefeningen veranderen daar niks aan.

Paar weken fatsoenlijk dieeten zou zijn vruchten afwerpen, en hoge dosseringen tren zal daar echt niet aan helpen

Terug
Naar boven