AndroidHealthClinic

How low can i go!!!

Tsja als je abs niet door komen is je vet% nog te hoog, extra buikspier oefeningen veranderen daar niks aan.

Volgens mij hoe dikker de buikspieren hoe eerder ze doorkomen?? Of kijk ik er verkeerd tegen aan?
Maar je hebt gelijk, beetje vet droppen en ze komen vanzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Paar weken fatsoenlijk dieeten zou zijn vruchten afwerpen, en hoge dosseringen tren zal daar echt niet aan helpen

ik ben al 3maand fatsoenlijk aan't dieeten:D

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Volgens mij hoe dikker de buikspieren hoe eerder ze doorkomen?? Of kijk ik er verkeerd tegen aan?
Maar je hebt gelijk, beetje vet droppen en ze komen vanzelf.

Nee je hebt absoluut gelijk maar er doorkomen veranderd niks aan het feit dat ze hard moeten aanvoelen bro :) Ze moeten eruitkomen en steenhard zijn, dat is tenminste wat ik wil maateke :)

Geloof best dat dat goed gaat komen man! Succes nog even!

ik ben al 3maand fatsoenlijk aan't dieeten:D

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Nee je hebt absoluut gelijk maar er doorkomen veranderd niks aan het feit dat ze hard moeten aanvoelen bro :) Ze moeten eruitkomen en steenhard zijn, dat is tenminste wat ik wil maateke :)

3 maanden? Hahaha, ik zou je dieet nog eens herzien dan als ik zo je laatste foto's eens bekijk:o

Wil ook wel veren in je reet steken hoor :o

tumblr_lglbnx3EYV1qa9yvvo1_400.gif

Trunks kan alleen positieve commentaar verdragen. inb4 het komt door de tren, heel gemakkelijk hoor;) Ga niet zo rap op je paard zitten, niemand probeert je hier te kleineren... Zijn uiteindelijk allemaal tips

Trunks kan alleen positieve commentaar verdragen. inb4 het komt door de tren, heel gemakkelijk hoor;) Ga niet zo rap op je paard zitten, niemand probeert je hier te kleineren... Zijn uiteindelijk allemaal tips

Ja vindt jij het dan normaal als iemand zo doet omdat je 12weken aan't cutten bent?

Check tekst vanboven op deze pagina! Dus mij laten uitlachen om mijn foto's terwijl ik de moeite doe om ze te plaatsen "Opbenbaar" moet ik normaal vinden?
Nee sorry hoor, ben ik niet mee akkoord!!! Juist is juist en dit is niet juist man!µ

En nog iets... Waar zie jij tips van hem? Ik lees geen tips alleen maar lachen om mijn dieet en foto's enzo... tof hoor ;)

Hij zegt gewoon dat je misschien je dieet nog eens zou moeten herzien. Voor 12 weken vind ik het persoonlijk ook magertjes maar je kiest uiteraard zelf hoelang je cut, al denk ik dat iedereen liever zo snel mogelijk klaar is.

Doe je carbcycling? Zou anders eens inlezen

Ja vindt jij het dan normaal als iemand zo doet omdat je 12weken aan't cutten bent?

Check tekst vanboven op deze pagina! Dus mij laten uitlachen om mijn foto's terwijl ik de moeite doe om ze te plaatsen "Opbenbaar" moet ik normaal vinden?
Nee sorry hoor, ben ik niet mee akkoord!!! Juist is juist en dit is niet juist man!µ

En nog iets... Waar zie jij tips van hem? Ik lees geen tips alleen maar lachen om mijn dieet en foto's enzo... tof hoor ;)

Bekijk 't eens zo ipv te reageren alsof je een klap hebt gekregen : Je bent nu 12 weken in de cut he? Hoeveel % heb je verloren? Op foto's zou ik zeggen dat het zeker niet meer dan 4 % is. Vind jij 4 % in 12 weken genoeg? Dan prima, ga zo door. Heb je er zelf toch ook je twijfels bij, bekijk dan je dieet eens wat beter ipv er meer Tren in te drukken. Tren maakt je namelijk niet droog, evenmin als buikspieren trainen je droog maakt ouwe, dat weet jij ook.

Bekijk 't eens zo ipv te reageren alsof je een klap hebt gekregen : Je bent nu 12 weken in de cut he? Hoeveel % heb je verloren? Op foto's zou ik zeggen dat het zeker niet meer dan 4 % is. Vind jij 4 % in 12 weken genoeg? Dan prima, ga zo door. Heb je er zelf toch ook je twijfels bij, bekijk dan je dieet eens wat beter ipv er meer Tren in te drukken. Tren maakt je namelijk niet droog, evenmin als buikspieren trainen je droog maakt ouwe, dat weet jij ook.

MikieB what's up bro:D

10% BF ben ik zeker gezakt hoor ;)
Zie begin foto niet paar pagina's terug bro. En kijk dan naar laatste foto paar pagina's terug en zeg mij dan wat je denkt.

Ik stond zeker wel 20% BF ofzo... nu rond de 11%

Hoe gaat het man?Waar zit je nu op?

op een zak vlaamse friet :D

hoeveel gr carbs per dag trunks? of tel je niet

Hoeveel kcal. eet je per dag Trunks? :) Mss. dat je eens moet proberen wat ik deze zomer doe, 3 dagen minder carbs, iedere dag op onderhoud (carbs verhogen) en daarnaast cardio-en als een bezetene ;) Dat i.c.m jouw optimale hormonale milieu (hehehe :D) zou je toch wel naar de 8% moeten brengen maat! :)

Hoe gaat het ermee Trunks?

Terug
Naar boven