Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee kassem, de fotos op fb zijn de resultaten veel meer zichtbaar. Ik zou zeggen post die eens
Denk dat Trunks hier niet meer komt. Door de tren kan die niet zo goed tegen opbouwende kritiek of het directe wat in de Nederlandse cultuur zit. Jammer want het was leuk om hem te volgen en de meeste hadden het toch goed met hem voor.
Ik pak bijna geen kuur zonder tren erin wat zit jij nou dan te lullen over opbouwende kritiek?!! Hier word geen opbouwende kritiek gegeven, er word alleen maar met de vinger gewezen en tegenwoordig denken ze allemaal dat ze iets kunnen bijbrengen de Fuckers!!!Man sorry voor mijn kinderachtig gedrag maar het is die fucking Tren die mij zo maakt
Heel raar dat tren je anders kan doen reageren zonder dat je het beseft dat het de tren is!

Ik snap je punt en het tren was een grapje tussen neus en lippen door :-p Hehe dat maakt je reactie nu ook grappig, maar dat zal meer mijn scheve humor zijn.
Naja ondanks dat heb ik toevallig wel alles gelezen en in het commentaar van de ene kan ik mij wel vinden en van de andere niet. Ondanks dat wens in je toch veel succes bro :-)
Maak je niet zo dik man! Zo krijg je nooit abs te zien.
Leuke woordspeling toch?

Ik ken dat gezeik hier op het forum. Op buitenlandse forums wordt er een stuk sportiever omgegaan met elkaar.
Nice! 5 cm erbij op je armen is veel. Je schouders en armen zijn echt groot.
Hoelang doe je cardio op het eind en met welke intensiteit?
Ik train zelf iets van een uur op de gym en doe daarna nooit cardio. Ben een beetje huiverig voor spierverlies. Ik zet heel moeilijk massa aan en verlies het ook heel makkelijk.

ik doe cardio 3x per week en het zorgt dat ik minder vochtig oog in mijn bulk dus een echte aanrader.... intensiteit doe ik gewoon eerst rustig joggen op de loopband 5minuten en dan 5minuten op veel sneller tempo spurten en dan terug 5minuten joggen... en dat tesamen maar 20minuten en ik ben buiten. Ik zie wel tijdens mijn krachttraining dat ik niet te snel alle oefeningen achtereen doe anders verbrand ik daar ook meer caloriëen bij en dan is cardio eigenlijk overbodig omdat je lichaam dan denkt cardio te doen want lichaam kent het verschil niet tussen cardio of krachttraining (supersetts of circuit) alles achtereen non stop. Zo bouw ik massa op tijdens krachttraining en achteraf lekker vocht verliezen om iets of wat droog te ogen
werkt als een TIET bro 
Ga ik ook eens proberen. Ik doe tegenwoordig wel een intensieve buiktraining achteraf om zo toch een cardio workout gehad te hebben. Ik zit op 1 gram test en niks te zien in mijn bloedwaarden. Mijn bloeddruk en hartslag is wat hoger maar gewoon binnen de grenzen. Voel me niks anders dan op mijn 1e test-e 500mg/week kuur.
Mooi dat je er weer bent man.
Die irritante sukkeltjes keyboard warriortjes lekker laten lullen maat!!

LOL
Week 10 zit ik nu. Geil ben ik altijd al haha haha.beter denk ik dat je cardio doet bro, zorgt ook dat je beter groeid in spiermassa.
in welke week van je test kuur zit je nu dan bro? normaal moet je toch zo geil als een beer zijn op 1gram hoor, misschien dat je proviron erbij kunt doen bro om meer uit uw testkuur te halen?
Week 10 zit ik nu. Geil ben ik altijd al haha haha.
Ik had niet echt het idee dat Proviron wat deed bij mijn 500mg test-e kuur. Volgende keer zou ik Tren wel willen proberen. Laag test en hoog Tren. Moet me er eens in gaan verdiepen.