XXL Nutrition

How low can i go!!!

Hee kassem, de fotos op fb zijn de resultaten veel meer zichtbaar. Ik zou zeggen post die eens

Hee kassem, de fotos op fb zijn de resultaten veel meer zichtbaar. Ik zou zeggen post die eens

Denk dat Trunks hier niet meer komt. Door de tren kan die niet zo goed tegen opbouwende kritiek of het directe wat in de Nederlandse cultuur zit. Jammer want het was leuk om hem te volgen en de meeste hadden het toch goed met hem voor.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat Trunks hier niet meer komt. Door de tren kan die niet zo goed tegen opbouwende kritiek of het directe wat in de Nederlandse cultuur zit. Jammer want het was leuk om hem te volgen en de meeste hadden het toch goed met hem voor.

ik pak al tren van mijn 1ste kuur KNUL ;) Ik pak bijna geen kuur zonder tren erin wat zit jij nou dan te lullen over opbouwende kritiek?!! Hier word geen opbouwende kritiek gegeven, er word alleen maar met de vinger gewezen en tegenwoordig denken ze allemaal dat ze iets kunnen bijbrengen de Fuckers!!!
Ik verspil mijn tijd niet meer aan logjes op DBB als er niet normaal kan gedaan worden... het is voor anderen dat ik het doe niet voor mijn zelf, ik kan zonder leven!
Meeste mensen die heel lang op DBB zijn ingeschreven komen ook niet meer online omwille van het feit dat het tegenwoordig absurd aan't worden is met kritiek en onnodige commentaren die anderen heus wel weten!! Als je iemand zijn log binnenspringt kan je toch gewoon die persoon het beste wensen en positief blijven tegenover hem... en die persoon zo aanmoedigen om nog vaker op DBB logjes te plaatsen en ervaringen te delen! Grux er is geen enkele trensoort die ik niet heb genomen van MT-DMN tot Tri-tren etc... ik ken niemand zelfs op DBB die zovaak tren al heeft gehad dus AUB niet afkomen met tren die mij veranderd het is niet de tren maar mensen op DBB die mensen veranderen!!! begrijp mij nu niet verkeerd er zijn heel veel goeie mensen hier ook, maar die kom ik helaas niet veel meer tegen in deze logje. De meesten zijn mensen tegenwoordig die op geen ruk trekken kwa fysiek en pas ingeschreven zijn op DBB en ze komen dan opeens de grote MAN uithangen met comments en tips die ik allang ken!!! Mensen vergeten dat ik 2weken OUT ben geweest met mijn rug!!! en Borst blessure heb opgelopen op die 3maand cuttfase oftewel hebben ze gewoon heel het log niet doornomen en lullen ze maar wat. Ik heb hier gewoon geen tijd voor, en het doet mij ook niet beter voelen of het motiveerd niet om omringd te zijn door negatieve mensen! Groetjes

Ik snap je punt en het tren was een grapje tussen neus en lippen door :-p Hehe dat maakt je reactie nu ook grappig, maar dat zal meer mijn scheve humor zijn.

Naja ondanks dat heb ik toevallig wel alles gelezen en in het commentaar van de ene kan ik mij wel vinden en van de andere niet. Ondanks dat wens in je toch veel succes bro :-)

Maak je niet zo dik man! Zo krijg je nooit abs te zien.

Leuke woordspeling toch?

Ik snap je punt en het tren was een grapje tussen neus en lippen door :-p Hehe dat maakt je reactie nu ook grappig, maar dat zal meer mijn scheve humor zijn.

Naja ondanks dat heb ik toevallig wel alles gelezen en in het commentaar van de ene kan ik mij wel vinden en van de andere niet. Ondanks dat wens in je toch veel succes bro :-)

bedankt bro! tja het enigste wat mij echt stoorde is het feit dat iedereen zegt dat ze critiek voor mijn best wil geven maar het probleem is dus dat ze geen opbouwende critiek geven of nog niet eens tips geven dus er valt niks te leren uit de comments buiten de belachelijke woordenschat dat hier gegeven word

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Maak je niet zo dik man! Zo krijg je nooit abs te zien.

Leuke woordspeling toch?

Heel leuk... heb je nog iets te zeggen?

Ik ben al droog genoeg vind ik dus ik ben terug aan't cleanbulken!!!

10526181_736370879756416_2119491281691808847_n.jpg

Van 39cm armen in de cuttfase naar 44cm armen op paar weken tijd nu jullie ;)
Ik sta droger en voller en groter dan ooit :p
Oh ja ik weeg nu 81.5kilo ;)

Ik voel mij terug groot door mijn carbloads en ik sta nog redelijk droog rond 10% :D
van 75.5kilo bij 39cm armen naar 81.5kilo bij 44cm op paar weken tijd clean bulken en natuurlijk cardio op't einde na elke sessie.

10468368_735165063210331_4020316050286968068_n.jpg

Ik ken dat gezeik hier op het forum. Op buitenlandse forums wordt er een stuk sportiever omgegaan met elkaar.
Nice! 5 cm erbij op je armen is veel. Je schouders en armen zijn echt groot.
Hoelang doe je cardio op het eind en met welke intensiteit?
Ik train zelf iets van een uur op de gym en doe daarna nooit cardio. Ben een beetje huiverig voor spierverlies. Ik zet heel moeilijk massa aan en verlies het ook heel makkelijk.

Ik ken dat gezeik hier op het forum. Op buitenlandse forums wordt er een stuk sportiever omgegaan met elkaar.
Nice! 5 cm erbij op je armen is veel. Je schouders en armen zijn echt groot.
Hoelang doe je cardio op het eind en met welke intensiteit?
Ik train zelf iets van een uur op de gym en doe daarna nooit cardio. Ben een beetje huiverig voor spierverlies. Ik zet heel moeilijk massa aan en verlies het ook heel makkelijk.

Ja jij weet wel wat ik bedoel. Buitenlandse forums maakt het ook niet uit hoeveel AAS je in je lijf spuit omdat ze uw beslissing respecteren maar hier moet je je als een klein kind verantwoorden aan iedereen als je al 1gram test inspuit terwijl dat er geen f**k aan is:p
bro geen schrik hebben om massa te verliezen bij cardio het gebeurd echt niet.... je moet proberen te recompen dus gewoon boven onderhoud eten en 20min cardio op't einde en that's it meer is niet nodig ;) ik doe cardio 3x per week en het zorgt dat ik minder vochtig oog in mijn bulk dus een echte aanrader.... intensiteit doe ik gewoon eerst rustig joggen op de loopband 5minuten en dan 5minuten op veel sneller tempo spurten en dan terug 5minuten joggen... en dat tesamen maar 20minuten en ik ben buiten. Ik zie wel tijdens mijn krachttraining dat ik niet te snel alle oefeningen achtereen doe anders verbrand ik daar ook meer caloriëen bij en dan is cardio eigenlijk overbodig omdat je lichaam dan denkt cardio te doen want lichaam kent het verschil niet tussen cardio of krachttraining (supersetts of circuit) alles achtereen non stop. Zo bouw ik massa op tijdens krachttraining en achteraf lekker vocht verliezen om iets of wat droog te ogen :) werkt als een TIET bro :D

Ga ik ook eens proberen. Ik doe tegenwoordig wel een intensieve buiktraining achteraf om zo toch een cardio workout gehad te hebben. Ik zit op 1 gram test en niks te zien in mijn bloedwaarden. Mijn bloeddruk en hartslag is wat hoger maar gewoon binnen de grenzen. Voel me niks anders dan op mijn 1e test-e 500mg/week kuur.

Ga ik ook eens proberen. Ik doe tegenwoordig wel een intensieve buiktraining achteraf om zo toch een cardio workout gehad te hebben. Ik zit op 1 gram test en niks te zien in mijn bloedwaarden. Mijn bloeddruk en hartslag is wat hoger maar gewoon binnen de grenzen. Voel me niks anders dan op mijn 1e test-e 500mg/week kuur.

beter denk ik dat je cardio doet bro, zorgt ook dat je beter groeid in spiermassa.
in welke week van je test kuur zit je nu dan bro? normaal moet je toch zo geil als een beer zijn op 1gram hoor, misschien dat je proviron erbij kunt doen bro om meer uit uw testkuur te halen?

Mooi dat je er weer bent man.
Die irritante sukkeltjes keyboard warriortjes lekker laten lullen maat!!

Mooi dat je er weer bent man.
Die irritante sukkeltjes keyboard warriortjes lekker laten lullen maat!!

Tuurlijk bro... in't begin is het allemaal om wie er het beste is te doen, maar na een paar jaar training gaat het er wel vanaf bij die mensen:D
Ik ga zeker niet weg uit mijn eigen logje voor onnozelaars die het toch beter weten maar het niet kunnen onderbouwen:cool:
Iemand slecht maken zonder tips te geven hoe het beter kan is gemakkelijk.
we gaan door makker tot de dood ons scheid ;) LOL

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

zeker ik blijf gaan brother :)

beter denk ik dat je cardio doet bro, zorgt ook dat je beter groeid in spiermassa.
in welke week van je test kuur zit je nu dan bro? normaal moet je toch zo geil als een beer zijn op 1gram hoor, misschien dat je proviron erbij kunt doen bro om meer uit uw testkuur te halen?
Week 10 zit ik nu. Geil ben ik altijd al haha haha.
Ik had niet echt het idee dat Proviron wat deed bij mijn 500mg test-e kuur. Volgende keer zou ik Tren wel willen proberen. Laag test en hoog Tren. Moet me er eens in gaan verdiepen.

whaha keurig!!

Week 10 zit ik nu. Geil ben ik altijd al haha haha.
Ik had niet echt het idee dat Proviron wat deed bij mijn 500mg test-e kuur. Volgende keer zou ik Tren wel willen proberen. Laag test en hoog Tren. Moet me er eens in gaan verdiepen.

probeer 25mg provi per 250mg test en zie dan wat het geeft het zorgt zeker dat je uw test hoger kan doseren zonder dat je te vochtig wordt bro... ik heb dat toch ondervonden allesinds

Terug
Naar boven