AndroidHealthClinic

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter

Thanx SindaCate alles goed maat? :)

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Ja het is iets beter met mijn rug, maar ik voel het nog heel erg.
Ik kon het niet laten om armen te trainen met kabels op z'n minst vandaag:D daarna gevolgd door 45min cardio...
Ik heb elke avond wel nachtmarries op die parabolan echt zieke spul haha :p

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Oke guys ik weet hoe ik mijn kuur ga afsluiten en ik heb besloten elke dag op Methyl tren 4mg injects te gaan!!! BF zal omlaag moeten gaan!!!

Mn trainingsmaat en ik doen zo beetje zelfde kuur nu. Dus ik volg ;)

Je logs schijnen nogal bekend te zijn, dus succes

Mn trainingsmaat en ik doen zo beetje zelfde kuur nu. Dus ik volg ;)

Nice :) Welke kuur doen jullie dan? ook parabolan?

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Je logs schijnen nogal bekend te zijn, dus succes

Is het echt? haha... Ik zie toch nog niet veel volgers tegenover andere logs, toen had ik van de 1ste dagen veel volgers. Maar als er al 1 persoon volgt dan is dat voor mij motivatie genoeg om te loggen. Ik doe het toch met plezier:D
Bedankt voor te checken

Ik volg Trunks! Succes maat!

Haha deze mag ik natuurlijk niet missen :D
IN 4 the stories :engel:

Fijn... Hoe meer volgers des te meer motivatie vollebak:)

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Haha Punjab hoe gaat 'ie daar bij jou?:D Ben je nog goeie progressie aan't maken?

Trunks! Ja lekker hoor :D
Met ups & downs, je weet hoe het gaat! Hou ook teveel van het goede leven :o

Trunks! Ja lekker hoor :D
Met ups & downs, je weet hoe het gaat! Hou ook teveel van het goede leven :o

Hahahaaaaaaa :p Wie houd er niet van het goede leven met zo'n lekkere weertje tegenwoordig ;)
Zomer komt eraan Punjabbbbbbbbbbbbbbbbbb...... We moeten shredden bro :p
Ik ben aan't cutten en ik weeg al 1.5kilo zwaarder... 1ste keer dat ik sustanon pak en ik vermoed dat het een hele goeie bulking AAS zou zijn:D

hoe is het mogelijk dat dit je eerste keer sust is XD

hoe is het mogelijk dat dit je eerste keer sust is XD

Ja toch is het waar :p Wahahaaaaaaaaaaaaaaa... ik heb enkel tes-E en test-P gebruikt maar deze is echt hard!!!!!! ik krijg erecties nu al van zelf zonder reden:D
Gisteren cardio gedaan en heel de dag rongelopen buiten en ik weeg nog altijd hetzelfde... Mijn lichaam wil gainen tijdens cutten... echt raar maar zou wel mooi zijn

tja vind je t gek XD is toch alleen maar beter :P

Ik volg ook. :)

tja vind je t gek XD is toch alleen maar beter :P

Cutten en bulken tegelijkertijd vind ik wel gek ja en geloof ik niet echt in eigenlijk. Maar ja wie weet wat er allemaal mogelijk is met Roids
Ik mag inderdaag niet klagen als het waar moest zijn:p

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Kom er maar bij WELKOM vriend!!!!!!!!!!!!!!!!

doen we nog dingen als HGH enz erbij? weet nog je ene topic met DNP, gaat meneer nog zulke dingen doen?

Hahahaaaaaaa :p Wie houd er niet van het goede leven met zo'n lekkere weertje tegenwoordig ;)
Zomer komt eraan Punjabbbbbbbbbbbbbbbbbb...... We moeten shredden bro :p
Ik ben aan't cutten en ik weeg al 1.5kilo zwaarder... 1ste keer dat ik sustanon pak en ik vermoed dat het een hele goeie bulking AAS zou zijn:D

Ja cutten.. Na afgelopen weekend zie ik ineens weer wat dat met je doet, cutten..
Ik ben aan het recompen, geen haast anders word ik zo'n jojo namelijk.

HAHA je ging helemaal bad op die spul XD

Ja cutten.. Na afgelopen weekend zie ik ineens weer wat dat met je doet, cutten..
Ik ben aan het recompen, geen haast anders word ik zo'n jojo namelijk.

Nee ik begrijp het maat... ik heb eigenlijk ook nog genoeg tijd tot de zomer ik kan het ook beter rustig aan doen. Bij mij lijkt het ook een soort van Recomp gisteren heel de dag rondgelopen en getraind en 45min cardio en ik weeg mij vanmorgend en hetzelfde gewicht als de dag ervoor gewoon???
Die sust laat mij gainen op't gemak... goeie testo precies op 1ste zicht:D

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

HAHA je ging helemaal bad op die spul XD

Die spul heeft mij Mentaal gekraakt:D

In!!!Zet em op!!

Terug
Naar boven