XXL Nutrition

How low can i go!!!

Nijs nijs nijs nijs! Dit zien we. Je 100 en 140 vlekkeloos uitgevoerd vind ik. Verdwe je 160 was echt nijs! Goedbezig!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook van de party in !

Succes met je doelen !
je haalt ik weet ut !

Ik ben ook van de party in !

Succes met je doelen !
je haalt ik weet ut !

Kom er maar lekker bij want het gaat er duidelijk lekker aan toe... bijkomen terwijl droger worden. Ik ben duidelijk droger aan't worden dus alles verloopt volgens plan:D

Nice bro, plaats je ook update pics.

Nice bro, plaats je ook update pics.

Ja tuurlijk Frankkr :) Zal ik zeker doen. Ik denk gewoon dat het beter zou zijn om nog eventjes te wachten voor ik een foto erop zet, want ik ben nu nog maar 10dagen bezig.
Ik zie het verschil goed en de mensen die mij goed kennen in de gym maar voor jullie ben ik te bang dat het te vroeg is. Daarom misschien nog 1weekje ofzo wachten zodat het spectaculairder lijkt:D

Gaat lekker zie ik. Ik ben ook benieuwd naar je foto's.

11dagen bezig en ik ben duidelijk droger aan't worden!!!
Ik wou nog geen foto erop zetten maar dit doe ik dan toch maar weer voor jullie:D
weeg voor't moment 82.2kilo dus ik hou alles goed vast en ik word droger;)

1375198_677621105631394_8439320085772489929_n.jpg

zieke schouder!

Gaat goed zo te zien! :)

Ik heb de zelfde bouw,
Kan er soms echt niet tegen.
Schouders die er uit poppen.
Maar toch een buik

Succes ga je volgen

Komt goed trunks!! ;)

bedankt voor de complimenten allemaal. stel ik op prijs :)
Ik denk dat ik al 1.5% ongeveer in vet ben gezakt... nu is het gewoon een kwestie van volhouden en geduld hebben en de rest komt van zelf :)
Ik hoop echt eens op 8% te komen ik ben al tot 9% geraakt en toen heb ik het terug verpest omdat ik de motivatie heb verloren. Nu ga ik er echt voor gaan!!! En omdat ik nog paar maand tot de zomer heb ben ik nog meer gemotiveerd ;)

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Kan iemand mij een ruwe schatting van mijn BF geven?

goede bench!

Denk een bf van 13-14%..

dnp laten liggen dit keer he :)

Terug
Naar boven