Fitness Seller

How low can i go!!!

Hoe bevalt de methyl tren? Vloeibaar of pillekes?

En zou dat niet die gekke dromen veroorzaken... Heb ook weinig last op tren-e, maar als ik de verhalen moet geloven..
Of zou parabolan je zo laten dromen? Zelf geen ervaring mee.

snap alleen niet waarom de sust, ik blaasde helemaal op van sust.. ik volg je trouwens

he's alive.....!!!!!!
succes!

Ben trug in! Ben HEEL curieus hoe de methyl tren gaat gaan, wil deze ook namelijk aan einde van kuur gaan gebruiken!

Ga je die 1 of 2 maal zetten per dag?

• Topic Starter Topic Starter

Thanx ;)

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Hoe bevalt de methyl tren? Vloeibaar of pillekes?

En zou dat niet die gekke dromen veroorzaken... Heb ook weinig last op tren-e, maar als ik de verhalen moet geloven..
Of zou parabolan je zo laten dromen? Zelf geen ervaring mee.

Methyl tren ben ik nog niet aan begonnen dat doe ik op't einde als afsluiter om toch nog even die laatste procentjes omlaag te halen.
Het is zeker weten van de parabolan van dag 1 had ik het al:D
Van para wordt je para haha :p

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

snap alleen niet waarom de sust, ik blaasde helemaal op van sust.. ik volg je trouwens

Gewoon omdat ik test-E al zo vaak heb gehad en mijn libido niet meer zo goed gaat op test-E daarom eens sust proberen :)
Dat kan wel zijn dat je van sust opblaast maar zoals elke AAS kan je er gewoon op cutten, zelfs d-bol en deca zijn er die erop cutten :)
AAS = AAS en voeding bepaald hoe je eruit gaat zien niet de AAS die je neemt, maar de een ondersteund beter voor bepaalde doelen that's it... Komt goed ik heb er een goed voorgevoel bij.
Moest het niet goed komen dan zet ik op't einde gewoon test-p bij mijn Methyl tren dan zal het vocht wel sneller wegtrekken :)

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

he's alive.....!!!!!!
succes!

Haha Vermeulen92 zo ****ing lang geleden dat ik je nog gesproken heb:D
Hoe gaat ie daar in Nederland?

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Ben trug in! Ben HEEL curieus hoe de methyl tren gaat gaan, wil deze ook namelijk aan einde van kuur gaan gebruiken!

Ga je die 1 of 2 maal zetten per dag?

1x per dag gewoon. Ik heb al eerder Methyl tren injects van de Chinees vroeger genomen en werkte gewoon super op 1x per dag.
Nu heb ik Methyl tren van een andere lab... blauwe 2letters ;)

hier gaatie prima hoor, sporten blijft op een hoog pitje, alleen de voeding is wat op een lager pitje gekomen, probeer nu gewoon gewicht aan te houden en leaner te worden.

maar bij jou gaat hij de goeie kant op he'?

hier gaatie prima hoor, sporten blijft op een hoog pitje, alleen de voeding is wat op een lager pitje gekomen, probeer nu gewoon gewicht aan te houden en leaner te worden.

maar bij jou gaat hij de goeie kant op he'?

Als je dat kan op gewicht blijven en leaner worden dan ga je BOM staan ;)
Bij mij gaat het mentaal moeilijk worden ik ben bijna 1week bezig nu en ik merk dat ik vocht kwijt aan't raken ben en dat ik opeens smaller begin te lijken, dus dat ga ik moeten leren aanvaarden dat ecto's met beetje biceps mij binnenkort gaan voorbij lopen met de blik "wat is er met jou gebeurd"

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Oke guys vandaag juist 1week bezig en ik weeg voor't moment 81.2kilo
Ik heb het gevoel dat ik iets droger aan mijn chest en armen ben geworden:D
Ik verlies niet drastisch veel gewicht das al een goed teken.
Alleen hoop ik niet dat ik teveel vocht ga vasthouden van de Sustanon anders word het een moeilijke zaak om te zien of ik goed bezig ben of niet.
Als ik binnen 1-2weken merk dat het niet goed lukt door de sustanon dan zal ik overgaan op test-P ;)
Libido is al aan't stijgen en de erecties s'morgens bij het opstaan ook, zalige feeling:p

lekkah lekkah! ga je nog training loggen?

lekkah lekkah! ga je nog training loggen?

Ja dat wil ik wel doen maar ik ben aan't cutten en tijdens het cutten ga ik echt niet sterker worden, dus zo interessant zal dat niet zijn. Ik heb een video erop proberen te zetten van 18x 100kilo bench press en 140kilo x 4 en 160kilo x 1 maar het lukt niet er is iets met het bestand ofzo... ik zou het graag willen posten:D

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

invalid file staat er altijd op :(

18* 100 kg? wow nijs man!! ok ik wil die zien dus blijf proberen XD

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

probeer t te converteren naar een acceptable bestand?

18* 100 kg? wow nijs man!! ok ik wil die zien dus blijf proberen XD

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

probeer t te converteren naar een acceptable bestand?

Ik zal proberen bro... ;)

is die 160 gelukt? :O in goeie vorm?

hahaha XD nee man ik niet. ben geen pc held sorry XD miss even googlen?

het is mij gelukt om het op mijn pc te krijgen maar de bestand blijft invalid :(
Naar welke bestand moet je het converteren om het te laten lukken op DBB? Niemand???

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

oke weet iemand waar je op DBB videobestanden moet zetten? Want het is niet via de uitgebreide berichten editor zie ik nu... ???

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

er zijn er hier die youtube video's op de forum krijgen... ik heb mijn bestanden naar flv bestanden converteerd en het ging niet... en toch zijn er hier die dat wel kunnen ik snap er in ieder geval geen bal van!

Ik denk dat je zelf de video op youtube moet uploaden. Dan de bijbehorende tags in je post zetten.
Correct me if wrong. Ik heb zelf ook nog nooit een video gepost.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Wellicht werkt de link ook gewoon.

Ik denk dat je zelf de video op youtube moet uploaden. Dan de bijbehorende tags in je post zetten.
Correct me if wrong. Ik heb zelf ook nog nooit een video gepost.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Wellicht werkt de link ook gewoon.

Dat is waar wat je zegt :)
maar ik ga dan een account moeten aanmaken aangezien ik geen meer heb :p
zal het morgen ofzo doen want ik heb weinig tijd vandaag...

S'morgens gewogen en ik woog 81.9kilo dus 800gram op 1dag erbij??? weet iemand hoe dit kan komen?
Ik heb gisteren zo hard getraind en cardio gedaan na mijn krachttraining 25minuten tot het zweet langs alle kanten spette... En nu krijg ik opeens dit... Wat wel raar is is het feit dat ik wel zie dat ik droger word zeker aan mijn chest die zat vol vocht en nu is die veel platter maar rotshard aan't worden. Kan het zijn dat ik mijn Sustanon 600mg per week te hoog gedosseerd is? misschien verlagen naar 300mg per week en zien wat dat geeft?

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

18x 100kilo Bench Press

http://www.youtube.com/watch?v=Td2BpRnDZYU

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

140kilo x 4

http://www.youtube.com/watch?v=pr_rCYvwte8

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

160kilo x 1

http://www.youtube.com/watch?v=e4n0rzouB7c

Terug
Naar boven