- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk een ver familielid van Mister10 o.i.d, die wel gebruikt, maar ook de gave bezit om als net zo'n grote zakkenwasser over te komen 
Naast zijn eigen ego strelen snap ik ook niet wat de beste man in deze sectie doet. Het is in ieder geval niet het delen van informatie met medesportersWaarschijnlijk een ver familielid van Mister10 o.i.d, die wel gebruikt, maar ook de gave bezit om als net zo'n grote zakkenwasser over te komen
![]()

thanks broTrunksie, goed om te lezen dat het flauwekul was. Welcome back mijn mede tren fanboy!
---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------
sterker nog 2500mg om de dag... de blauwe die niet zolang op de markt is

tuurlijk test ernaast maat, wat dacht je anders? ik vermeld het er niet bij omdat het gewoon basic is en iedereen dit zou moeten weten en doen. Ik probeer helemaal niet wat Boston Loyd doet en ik wil er niet aan denken maar ik zeg gewoon dat ik iemand ken die dat doet... en ik geef toe 5ml per been dus 10ml op een week tijd al geinjecteerd te hebben... maar was niet 1 soort maar zeker 5soorten AAS tegelijk daarom die doseringen! En ik ben geen blufferd ofzo... en ik kan al vertellen dat ik enkel aan vocht snel bijkwam tot het op niks meer trok... zo'n waanzin was dat... ik dacht zoals de meesten van jullie die het niet durven toe te geven hoe meer hoe beterTrunks alles leuk en aardig maar om een beetje te functioneren heb je naast die 8750 (!!!! ) mg Deca ook nog wat Test nodig. Maakt mij niet wijs dat mensen zo'n onzin kuur pakken, zeker niet met een merk dat z'n doseringen aardig waar lijkt te maken. Bostin Loyd is overigens een debiel. Die 3cc ging om synthol voor zover ik weet en hij claimt in een radiobericht op 13 gram AAS waarvan iets van 3 of 4 gram orals te hebben gezeten. Succes met het te proberen, maar gok dat je dan wel daadwerkelijk bezoek mag ontvangen in 't ziekenhuis. Uiteraard verder blij dat je niet daadwerkelijk in 't ziekenhuis ligt en 't goed lijkt te gaan. Dat gun je iemand niet.
helemaal geen meerwaarde wat je snel gaind verlies je snel PUNT!!! En MikieB jij weet even goed als mij dat de meeste dingen die hier beweerd worden in praktijk zo niet zijn... daarom luister ik niet meer naar Forumonzin maar enkel naar mijn eigen ervaringen waar ik zeker van benVaker op dbb komen. Blijkt weer erg leuk te zijnGoed dat je leven goe gaat Trunks!!
5 ml per week per been kon ik inderdaad makkelijk, maar om de paar dagen daar moet ik toch echt niet aan denken. Maar dit is wel 1 van de weinige logs op DBB waar werkelijke doseringen gegeven worden in plaats van "ik zet 500mg per week, maar in werkelijkheid zet ik 1 gram en daarnaast ook nog...."
en zeg mij niet dat het niet waar is want ik ben er 100% zeker van!!! ik ken er veel van jullie die Privé zenden naar mij en alle feiten toegeven... zelfs jochies van 18jaar zitten aan AAS hier en beweren over de 21 te zijn7.5 gram deca per week? Hoe zijn de gains daarop? of moet die voortaan overal naartoe rollen
Dan mag je gelijk trt heel je leven doen tot je wacht dat de deca uit je lichaam isIk gok niet veel spectaculairder dan op de helft of zelfs een kwart.

Verdomme zeg, je overtreft jezelf wel iedere keer Trunks!
Ben benieuwd hoe het je vergaat, hou wel goed je waardes en je vitale functies in de gaten (BP/HR etc.)
7.5 gram deca per week? Hoe zijn de gains daarop? of moet die voortaan overal naartoe rollen

Ik gok niet veel spectaculairder dan op de helft of zelfs een kwart.

Verdomme zeg, je overtreft jezelf wel iedere keer Trunks! Ben benieuwd hoe het je vergaat, hou wel goed je waardes en je vitale functies in de gaten (BP/HR etc.)