MuscleMeat

How low can i go!!!

Jij gaat nog veel vrienden maken hier lange :o

Naast zijn eigen ego strelen snap ik ook niet wat de beste man in deze sectie doet. Het is in ieder geval niet het delen van informatie met medesporters :p Waarschijnlijk een ver familielid van Mister10 o.i.d, die wel gebruikt, maar ook de gave bezit om als net zo'n grote zakkenwasser over te komen :o

Naast zijn eigen ego strelen snap ik ook niet wat de beste man in deze sectie doet. Het is in ieder geval niet het delen van informatie met medesporters :p Waarschijnlijk een ver familielid van Mister10 o.i.d, die wel gebruikt, maar ook de gave bezit om als net zo'n grote zakkenwasser over te komen :o

:)

Trunksie, goed om te lezen dat het flauwekul was.

Welcome back mijn mede tren fanboy!

2000mg deca om de dag :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Trunksie, goed om te lezen dat het flauwekul was. Welcome back mijn mede tren fanboy!
thanks bro ;) ---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------
sterker nog 2500mg om de dag... de blauwe die niet zolang op de markt is ;)

Jij hebt wss nog niet veel gezien... zoek "Boston Loyd" eens op youtube op gewoon voor de grap! Die zette 3ML (3cc) per dag overal in elke spier zelfs zo erg dat hij geen spots meer had en een vriendin heeft moeten bellen om hem te helpen zetten in spots waar hij niet aan geraakt... 5ML per been heb ik al eens gedaan voor enkele weken en geloof mij ik sta hier nog en er is niks aan de hand

Dat ging om synthol, niet om aas

Trunks alles leuk en aardig maar om een beetje te functioneren heb je naast die 8750 (!!!! ) mg Deca ook nog wat Test nodig. Maakt mij niet wijs dat mensen zo'n onzin kuur pakken, zeker niet met een merk dat z'n doseringen aardig waar lijkt te maken.

Bostin Loyd is overigens een debiel. Die 3cc ging om synthol voor zover ik weet en hij claimt in een radiobericht op 13 gram AAS waarvan iets van 3 of 4 gram orals te hebben gezeten. Succes met het te proberen, maar gok dat je dan wel daadwerkelijk bezoek mag ontvangen in 't ziekenhuis.

Uiteraard verder blij dat je niet daadwerkelijk in 't ziekenhuis ligt en 't goed lijkt te gaan. Dat gun je iemand niet.

Vaker op dbb komen. Blijkt weer erg leuk te zijn :p

Goed dat je leven goe gaat Trunks!!

5 ml per week per been kon ik inderdaad makkelijk, maar om de paar dagen daar moet ik toch echt niet aan denken. Maar dit is wel 1 van de weinige logs op DBB waar werkelijke doseringen gegeven worden in plaats van "ik zet 500mg per week, maar in werkelijkheid zet ik 1 gram en daarnaast ook nog...."

Trunks alles leuk en aardig maar om een beetje te functioneren heb je naast die 8750 (!!!! ) mg Deca ook nog wat Test nodig. Maakt mij niet wijs dat mensen zo'n onzin kuur pakken, zeker niet met een merk dat z'n doseringen aardig waar lijkt te maken. Bostin Loyd is overigens een debiel. Die 3cc ging om synthol voor zover ik weet en hij claimt in een radiobericht op 13 gram AAS waarvan iets van 3 of 4 gram orals te hebben gezeten. Succes met het te proberen, maar gok dat je dan wel daadwerkelijk bezoek mag ontvangen in 't ziekenhuis. Uiteraard verder blij dat je niet daadwerkelijk in 't ziekenhuis ligt en 't goed lijkt te gaan. Dat gun je iemand niet.
tuurlijk test ernaast maat, wat dacht je anders? ik vermeld het er niet bij omdat het gewoon basic is en iedereen dit zou moeten weten en doen. Ik probeer helemaal niet wat Boston Loyd doet en ik wil er niet aan denken maar ik zeg gewoon dat ik iemand ken die dat doet... en ik geef toe 5ml per been dus 10ml op een week tijd al geinjecteerd te hebben... maar was niet 1 soort maar zeker 5soorten AAS tegelijk daarom die doseringen! En ik ben geen blufferd ofzo... en ik kan al vertellen dat ik enkel aan vocht snel bijkwam tot het op niks meer trok... zo'n waanzin was dat... ik dacht zoals de meesten van jullie die het niet durven toe te geven hoe meer hoe beter ;) helemaal geen meerwaarde wat je snel gaind verlies je snel PUNT!!! En MikieB jij weet even goed als mij dat de meeste dingen die hier beweerd worden in praktijk zo niet zijn... daarom luister ik niet meer naar Forumonzin maar enkel naar mijn eigen ervaringen waar ik zeker van ben

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Vaker op dbb komen. Blijkt weer erg leuk te zijn :p Goed dat je leven goe gaat Trunks!!

Nou dit is pas een Quote en Respect!!! heel erg bedankt vriend!!!
De eene wenst mij het ziekenhuis in met een hartaanval en de andere mij weer een goeie leven!!!
Daarom en enkel daarom dat ik soms terugkom op deze Forum, door mensen als jou GruX. God Bless you bro!!!

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

5 ml per week per been kon ik inderdaad makkelijk, maar om de paar dagen daar moet ik toch echt niet aan denken. Maar dit is wel 1 van de weinige logs op DBB waar werkelijke doseringen gegeven worden in plaats van "ik zet 500mg per week, maar in werkelijkheid zet ik 1 gram en daarnaast ook nog...."

Jij kent mij ookal een tijdje persoonlijk bro!!! Jij weet dat ik recht door de wind ben!!! Als ik mijn gains zou behalen op korte tijd door 5ML AAS per been in te spuiten dan deel ik dat ook eerlijk mee met de rest van't forum zodat iedereen weet hoe ik het gedaan heb, maar ik raad nooit iemand aan hetzelfde te doen als ik tenzei je het echt wil en mij raad vraagt in een PM anders Never... ik heb al veel ge-experimenteerd en vooral met Trenbolone ik heb ze allemaal gehad en ik ken alle side-effects en positive effects van het goedje in alle vormen van esters!!! ik zeg er ook bij (praktische ervaring) niet Theorie van Jan en Piet die logjes aanmaken en beweren iets genomen te hebben en enkel op tabs zitten ;) en zeg mij niet dat het niet waar is want ik ben er 100% zeker van!!! ik ken er veel van jullie die Privé zenden naar mij en alle feiten toegeven... zelfs jochies van 18jaar zitten aan AAS hier en beweren over de 21 te zijn

7.5 gram deca per week? Hoe zijn de gains daarop? of moet die voortaan overal naartoe rollen

Die doseringen zijn zwaar overkill. Zonde van je geld en gezondheid.

Zal niet ze snel oordelen kan zomaar in eens gaan werken suc6 gaan we misschien veel van leren

Verdomme zeg, je overtreft jezelf wel iedere keer Trunks!
Ben benieuwd hoe het je vergaat, hou wel goed je waardes en je vitale functies in de gaten (BP/HR etc.)

Swim?

7.5 gram deca per week? Hoe zijn de gains daarop? of moet die voortaan overal naartoe rollen

Hij was gigantisch geworden op korte tijd!!! en daarbij stopte het nu gaind hij niks meer!! hij is ook dom geweest om mijn raad niet op te volgen daarom stopt het gainen voor hem nu:D
Ik heb hem uitgelegd als je lang genoeg off bent geweest en terug onn gaat dat je niet in 1x teveel moet beginnen eten en enkel moet opbouwen om de 2weken met iets kleins enzovoort... zelfde bij de doseringen... heb hem ook gezegd laag te beginnen met doseren zodat hij iets heeft om naartoe op te bouwen maar hij wist het beter en kuurde vroeger jaren geleden veel en wist het beter. Hij is wel breeder als mij geworden maar hier stopt het voor hem en hij is niet van plan off te gaan en ik weet dat ik hem terug ga inhalen omdat ik mijn lichaam even geen AAS geef en dan opeens BAM terug ONN:cool:
eerste 3weken heb ik meestal mijn vorige limiet van het laatste kuurtje dat ik heb genomen allemaal terug bereikt!!! daarna is het nog groter worden.... :p

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik gok niet veel spectaculairder dan op de helft of zelfs een kwart.

Je bereikt gewoon je 12weken gains bij een gewone kuurtje met lage doseringen op 4weken tijd al en daarna stopt het ;)

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Verdomme zeg, je overtreft jezelf wel iedere keer Trunks! Ben benieuwd hoe het je vergaat, hou wel goed je waardes en je vitale functies in de gaten (BP/HR etc.)

Ik ben al bijna 2maand off bro hier is alles heel goed.... ik heb niet genakuurd deze keer en ik voel deze keer echt niks van een dipje... ik raad het jullie niet aan hier en zeg niet dat het zo het beste is maar ik wou het eens anders proberen en ik heb nog genoeg nakuren liggen in huis moest ik mij bedenken maar zoals het nu eruitziet gaat het beter als met nakuur

Terug
Naar boven