Fitness Seller

How low can i go!!!

Kan me bijna niet voorstellen dat OP niet een (misschien kleine) afwijking heeft aan zijn hart.

Beterschap OP!

"Zoveel" gebruikte hij toch niet?

welke leeftijd is onze topic starter? gebruikte hij nog recreatieve drugs erbij?

mvg

dat ZELF bekostigen verhaal geloof ik geen snars van.

Nondepinne, dat is niet niks...

ALS dit echt waar is...sterkte!.
Misschien toch goed om een terugkoppeling te geven hoe en wat er precies gebeurd is.
Als ik terug lees werd er ook methyltren gebruikt.
Ergens op een ander board werd deze link toen ook gelegd.
Iig sterkte en doe hier eens je verhaal.
Kunnen anderen misschien van leren

Hoop dat het geen slechte grap is want dat 'zelf betalen ' verhaal klopt natuurlijk niks van.

Hoop dat het geen slechte grap is want dat 'zelf betalen ' verhaal klopt natuurlijk niks van.

Hangt een beetje ervan af wat ze bedoelen met zelf betalen ;) In zulke gevallen kan de hospitalisatie zich
wel terug trekken. Dan word er maar een minimum door de ziekenkas betaald en voor de rest kan je zelf
opdraaien. En dat kan een aardig prijskaartje zijn

Dat zou dus betekenen dat iemand met levercirose door alcohol dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn hele leven rookt met longkanker of COPD de medische kosten zelf betaald.
Dat iemand met obesitas alle bijkomende problemen met vaten, hart,longen, diabetes of zelf een maagbandje zelf betalen.
Dat iemand die met mountainbiken zijn been breekt dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn leven lang slecht eet, weinig vezels en erg ongezond met darmkanker...dit zelf mag betalen.
Dat iemand die elke dag zijn jointjes rookt en in de psychiatrie loopt..dit zelf mag betalen.

Daarbij komt dat een hartinfarct niet direct aan AAS te koppelen valt. Tuurlijk kun je dit wel zeggen bij jonge kerels ( afgezien van erfelijke factoren). Maar ze kunnen in een specifiek geval niet bewijzen dat dit door AAS komt. Ook niet dat het hier niet door komt...zelf betalen zou ik dus aanvechten.
Is trouwens geen gevecht met het zieke huis want deze krijgen zowieso betaald. Is een gevecht met zorgverzekering

Dat zou dus betekenen dat iemand met levercirose door alcohol dit zelf moet betalen. Dat iemand die zijn hele leven rookt met longkanker of COPD de medische kosten zelf betaald. Dat iemand met obesitas alle bijkomende problemen met vaten, hart,longen, diabetes of zelf een maagbandje zelf betalen. Dat iemand die met mountainbiken zijn been breekt dit zelf moet betalen. Dat iemand die zijn leven lang slecht eet, weinig vezels en erg ongezond met darmkanker...dit zelf mag betalen. Dat iemand die elke dag zijn jointjes rookt en in de psychiatrie loopt..dit zelf mag betalen. Daarbij komt dat een hartinfarct niet direct aan AAS te koppelen valt. Tuurlijk kun je dit wel zeggen bij jonge kerels ( afgezien van erfelijke factoren). Maar ze kunnen in een specifiek geval niet bewijzen dat dit door AAS komt. Ook niet dat het hier niet door komt...zelf betalen zou ik dus aanvechten. Is trouwens geen gevecht met het zieke huis want deze krijgen zowieso betaald. Is een gevecht met zorgverzekering
Hij woont in Belgie he, daar is de wet en regelgeving net ff anders... Ontslag en ziekte daar is heeeeul anders geregeld. Neemt niet weg dat ik het volledig met je eens ben hoor..

Zou het in belgie zoveel anders zijn dan?

Dat zou dus betekenen dat iemand met levercirose door alcohol dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn hele leven rookt met longkanker of COPD de medische kosten zelf betaald.
Dat iemand met obesitas alle bijkomende problemen met vaten, hart,longen, diabetes of zelf een maagbandje zelf betalen.
Dat iemand die met mountainbiken zijn been breekt dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn leven lang slecht eet, weinig vezels en erg ongezond met darmkanker...dit zelf mag betalen.
Dat iemand die elke dag zijn jointjes rookt en in de psychiatrie loopt..dit zelf mag betalen.

Daarbij komt dat een hartinfarct niet direct aan AAS te koppelen valt. Tuurlijk kun je dit wel zeggen bij jonge kerels ( afgezien van erfelijke factoren). Maar ze kunnen in een specifiek geval niet bewijzen dat dit door AAS komt. Ook niet dat het hier niet door komt...zelf betalen zou ik dus aanvechten.
Is trouwens geen gevecht met het zieke huis want deze krijgen zowieso betaald. Is een gevecht met zorgverzekering

Neen :)

Je moet niets zelf betalen, voor een gedeelte komt de ziekenkas ertussen ;) Maar zodra je gehospitaliseerd
word, betaald de ziekenkas maar het minimum en een gedeelte moet je dus zelf betalen. Het gedeelte wat
je zelf moet betalen word afgedekt door een hospitalisatie verzekering en afhankelijk van de clausule kunnen
ze uitsluiten whatever ze willen. Het is aan de consument om te beslissen waar hij voor wilt betalen. Des
te meer je betaald, des te meer word gedekt. Even kort door de bocht

Praktisch voorbeeld bij ons thuis gebeurd:
- Vrouw krijgt borstkanker & alles wordt volledig vergoed
- Vrouw hervalt, is niet meer gedekt want ze was genezen dus meer kosten voor ons

Ok dat is dan wel degelijk anders geregeld dan in nederland.
Maar dan zouden de kosten niet hoger zijn doordat is toegegeven dat er AAS in het spel is?
hij moet gewoon kosten betalen voor ziekenhuis opname en behandeling

Ok dat is dan wel degelijk anders geregeld dan in nederland.
Maar dan zouden de kosten niet hoger zijn doordat is toegegeven dat er AAS in het spel is?
hij moet gewoon kosten betalen voor ziekenhuis opname en behandeling

Toegeven dat je aas hebt gebruikt is tussen de dokter en de patient. Heeft de verzekering niets mee te maken.
Tenzij de dokter vermeld dat er hogere waardes van n of ander product is gevonden en de verzekering daaruit
concludeerd dat het niet zomaar even toeval was.

Beetje zoals je helemaal lazarus drinken en dan een ongeval krijgen. Politie laat je blazen, positief? Floep, weg verzekering

Ik heb de beste man op FB, en volgens mij is er geen reet van waar ;) Ik zal eens nader informeren.

Update: Hij heeft 6 oktober nog een nummer gezongen, en op FB gepost. Dat is de grootste aanval die Sexytrunks waarschijnlijk ooit heeft gehad, maar dat is meer iets mentaals i.p.v fysiek :p

:roflol: The Plot Thickens :D

Huh, werden we ff hard getrolled? Nondeju, Satisfied, verklaar jezelf nader.
Zijn nou ook niet echt dingen om over te trollen eigenlijk! :P

Terug
Naar boven