PiePa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ZELF bekostigen verhaal geloof ik geen snars van.

Hoop dat het geen slechte grap is want dat 'zelf betalen ' verhaal klopt natuurlijk niks van.
In zulke gevallen kan de hospitalisatie zichHij woont in Belgie he, daar is de wet en regelgeving net ff anders... Ontslag en ziekte daar is heeeeul anders geregeld. Neemt niet weg dat ik het volledig met je eens ben hoor..Dat zou dus betekenen dat iemand met levercirose door alcohol dit zelf moet betalen. Dat iemand die zijn hele leven rookt met longkanker of COPD de medische kosten zelf betaald. Dat iemand met obesitas alle bijkomende problemen met vaten, hart,longen, diabetes of zelf een maagbandje zelf betalen. Dat iemand die met mountainbiken zijn been breekt dit zelf moet betalen. Dat iemand die zijn leven lang slecht eet, weinig vezels en erg ongezond met darmkanker...dit zelf mag betalen. Dat iemand die elke dag zijn jointjes rookt en in de psychiatrie loopt..dit zelf mag betalen. Daarbij komt dat een hartinfarct niet direct aan AAS te koppelen valt. Tuurlijk kun je dit wel zeggen bij jonge kerels ( afgezien van erfelijke factoren). Maar ze kunnen in een specifiek geval niet bewijzen dat dit door AAS komt. Ook niet dat het hier niet door komt...zelf betalen zou ik dus aanvechten. Is trouwens geen gevecht met het zieke huis want deze krijgen zowieso betaald. Is een gevecht met zorgverzekering
Dat zou dus betekenen dat iemand met levercirose door alcohol dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn hele leven rookt met longkanker of COPD de medische kosten zelf betaald.
Dat iemand met obesitas alle bijkomende problemen met vaten, hart,longen, diabetes of zelf een maagbandje zelf betalen.
Dat iemand die met mountainbiken zijn been breekt dit zelf moet betalen.
Dat iemand die zijn leven lang slecht eet, weinig vezels en erg ongezond met darmkanker...dit zelf mag betalen.
Dat iemand die elke dag zijn jointjes rookt en in de psychiatrie loopt..dit zelf mag betalen.
Daarbij komt dat een hartinfarct niet direct aan AAS te koppelen valt. Tuurlijk kun je dit wel zeggen bij jonge kerels ( afgezien van erfelijke factoren). Maar ze kunnen in een specifiek geval niet bewijzen dat dit door AAS komt. Ook niet dat het hier niet door komt...zelf betalen zou ik dus aanvechten.
Is trouwens geen gevecht met het zieke huis want deze krijgen zowieso betaald. Is een gevecht met zorgverzekering

Maar zodra je gehospitaliseerdOk dat is dan wel degelijk anders geregeld dan in nederland.
Maar dan zouden de kosten niet hoger zijn doordat is toegegeven dat er AAS in het spel is?
hij moet gewoon kosten betalen voor ziekenhuis opname en behandeling
http://www.youtube.com/watch?v=WNIPqafd4AsIk heb de beste man op FB, en volgens mij is er geen reet van waarIk zal eens nader informeren. Update: Hij heeft 6 oktober nog een nummer gezongen, en op FB gepost. Dat is de grootste aanval die Sexytrunks waarschijnlijk ooit heeft gehad, maar dat is meer iets mentaals i.p.v fysiek
![]()