- Waardering
- 7.124
Toegeven dat je aas hebt gebruikt is tussen de dokter en de patient. Heeft de verzekering niets mee te maken.
Tenzij de dokter vermeld dat er hogere waardes van n of ander product is gevonden en de verzekering daaruit
concludeerd dat het niet zomaar even toeval was.
Beetje zoals je helemaal lazarus drinken en dan een ongeval krijgen. Politie laat je blazen, positief? Floep, weg verzekering
Dit is natuurlijk een totaal andere vergelijking, hier zit meer logica in. Je kan een voertuig niet meer besturen en je brengt bovendien anderen in gevaar.
In Nederland wordt zo ver ik weet alles vergoed, hoe zeer je jezelf ook schade toe brengt met de middelen die je gebruikt. Rokers met longkanker hebben in Belgie dus een probleem? Tot hoe ver gaat dit, mensen die te vaak de zon opzoeken met huidkanker ook?

dat iemand zegt dat ie mij kent en op bezoek is geweest in de ziekenhuis enzo en dat kuren gevaarlijk is is het stomste onzin en Chizofreeny dat ik ooit heb gehoord Wahahaaaaaaaaaa 
heel eerlijk ben ik nu... niks maar ook niks buiten het feit dat hij mij voorbij is gevlogen met gains en dat meen ik!!! dus blijf maar lekker doorspuiten zonder zorgen mannen