Fitness Seller

How low can i go!!!

Toegeven dat je aas hebt gebruikt is tussen de dokter en de patient. Heeft de verzekering niets mee te maken.
Tenzij de dokter vermeld dat er hogere waardes van n of ander product is gevonden en de verzekering daaruit
concludeerd dat het niet zomaar even toeval was.

Beetje zoals je helemaal lazarus drinken en dan een ongeval krijgen. Politie laat je blazen, positief? Floep, weg verzekering

Dit is natuurlijk een totaal andere vergelijking, hier zit meer logica in. Je kan een voertuig niet meer besturen en je brengt bovendien anderen in gevaar.

In Nederland wordt zo ver ik weet alles vergoed, hoe zeer je jezelf ook schade toe brengt met de middelen die je gebruikt. Rokers met longkanker hebben in Belgie dus een probleem? Tot hoe ver gaat dit, mensen die te vaak de zon opzoeken met huidkanker ook?

Dit is natuurlijk een totaal andere vergelijking, hier zit meer logica in. Je kan een voertuig niet meer besturen en je brengt bovendien anderen in gevaar.

Nee hoor, niet bij wet in Belgi. AAS is nog steeds gelijk gesteld met druggebruik in Belgi ;)

Ik dacht dat nederland hypocriet was....

Ik ken OP persoonlijk. Hij ligt in het ziekenhuis na een 'plotselinge hartaanval' sinds 25 september 2014. Ik ben vorige week zaterdag laatst langsgeweest en alles gaat langzaam beter. De doctor heeft gezegt dat zijn lichaam de dosis niet meer aankon en het zeer wss door de doseringen kwam die hij gebruikte(de doseringen heb ik doorgegeven). OP zal over een week weer naar huis kunnen gaan maar door trainen wordt hoogst afgeraden. Ook moet hij de kosten allemaal ZELF bekostigen omdat de aanleiding aas waren. Jullie worden op de hoogte gehouden!

Zojuist van Sexytrunks gehoord dat dit complete onzin is.

Het lijkt me verstandig dat je een goede psychiater opzoekt, of een of ander self-help boek koopt. Welke? Doe maar allemaal. Denk dat je daar, in dit geval, meer aan hebt dan aan vials met AAS. Wellicht dat moderatoren iets kunnen doen aan je aanwezigheid op DBB, dan heb je meer tijd om bovenstaande tips ten harte te nemen :)

Vind het ook en slechte en stomme grap

• Topic Starter Topic Starter
f**k kerels wat is hier allemaal aan de hand hoorde juist van mijn maat Allain dat er dingen werden beweerd dat niet waar was... en Wow:eek: dat iemand zegt dat ie mij kent en op bezoek is geweest in de ziekenhuis enzo en dat kuren gevaarlijk is is het stomste onzin en Chizofreeny dat ik ooit heb gehoord Wahahaaaaaaaaaa :p
Ik heb een maat in mijn buurt en die spuit 10ml deca om de dag en hij is ouder dan mij al in de 40jaar en wat denk je dat er met hem na 3maand is gebeurd??? heel eerlijk ben ik nu... niks maar ook niks buiten het feit dat hij mij voorbij is gevlogen met gains en dat meen ik!!! dus blijf maar lekker doorspuiten zonder zorgen mannen ;)
ik ben al 5weken off maar heel druk met mijn gezin bezig en mijn nieuwe werk als magazijnier en met een nieuwe auto dat ik heb gekocht... :D

Zojuist van Sexytrunks gehoord dat dit complete onzin is. Het lijkt me verstandig dat je een goede psychiater opzoekt, of een of ander self-help boek koopt. Welke? Doe maar allemaal. Denk dat je daar, in dit geval, meer aan hebt dan aan vials met AAS. Wellicht dat moderatoren iets kunnen doen aan je aanwezigheid op DBB, dan heb je meer tijd om bovenstaande tips ten harte te nemen :)

Was een harde grap, maar de amusements-waarde lag wel hoog.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

f**k kerels wat is hier allemaal aan de hand hoorde juist van mijn maat Allain dat er dingen werden beweerd dat niet waar was... en Wow:eek: dat iemand zegt dat ie mij kent en op bezoek is geweest in de ziekenhuis enzo en dat kuren gevaarlijk is is het stomste onzin en Chizofreeny dat ik ooit heb gehoord Wahahaaaaaaaaaa :p Ik heb een maat in mijn buurt en die spuit 10ml deca om de dag en hij is ouder dan mij al in de 40jaar en wat denk je dat er met hem na 3maand is gebeurd??? heel eerlijk ben ik nu... niks maar ook niks buiten het feit dat hij mij voorbij is gevlogen met gains en dat meen ik!!! dus blijf maar lekker doorspuiten zonder zorgen mannen ;) ik ben al 5weken off maar heel druk met mijn gezin bezig en mijn nieuwe werk als magazijnier en met een nieuwe auto dat ik heb gekocht... :D

Kijk maar...

OP heeft iig antwoord gegeven op z'n eigen topictitel.

echt een h**renzoon ben jij als ik het zo lees ;) f**k off gast!!! jij hebt door in deze toppic te reageren het antwoord op mijn topictitel gegeven!!! wat vind je daar van? stel ik was echt in't ziekenhuis of dood dan hou jij je nog met zo'n dingen bezig terwijl we allemaal hier op DBB deel uitmaken uit dezelfde communie!!! f**k off gewoon!!!

na mijn bulk laatste foto's dat ik heb getrokken armomtrek 46cm!

10439375_751840361542801_8319194895471556301_n.jpg

10514481_747803625279808_8355968732226769407_n.jpg

10523565_747803348613169_7900712272857077097_n.jpg

echt een h**renzoon ben jij als ik het zo lees ;) f**k off gast!!! jij hebt door in deze toppic te reageren het antwoord op mijn topictitel gegeven!!! wat vind je daar van? stel ik was echt in't ziekenhuis of dood dan hou jij je nog met zo'n dingen bezig terwijl we allemaal hier op DBB deel uitmaken uit dezelfde communie!!! f**k off gewoon!!!

Wat ik daar van had gevonden? Ik had er geen minuut minder door geslapen.:)

Wat ik daar van had gevonden? Ik had er geen minuut minder door geslapen.:)

kerel rot toch gewoon op met je 6maand fitness figuur en dan nog durven komen in de AAS-sectie rondsnuffelen om een manier te vinden om van uw anorexia af te geraken :p
ik ga er terug vanaf van DBB amusseer jij je nog maar een beetje met uw "keybord" terwijl ik lekker bij mijn gezinnetje zit en naar de gym ga inplaats van op't internet de keyboard worrier uit te hangen:D

Doei :sl*t:

kerel rot toch gewoon op met je 6maand fitness figuur en dan nog durven komen in de AAS-sectie rondsnuffelen om een manier te vinden om van uw anorexia af te geraken :p ik ga er terug vanaf van DBB amusseer jij je nog maar een beetje met uw "keybord" terwijl ik lekker bij mijn gezinnetje zit en naar de gym ga inplaats van op't internet de keyboard worrier uit te hangen:D Doei :sl*t:

Haha :angstig:

Ik heb van de OP begrepen dat hij een reisje naar Mars heeft gemaakt op zoek naar de nieuwste methoden om nog buffer te worden, dus elk ander bericht is gewoon een post om de werkelijkheid te verhullen (hartaanvallen etc. )

Jij gaat nog veel vrienden maken hier lange :o

Nee dat blijkt :D

Terug
Naar boven