MuscleMeat

how to get big

Klopt als een bus mofo !

Werkt in ieder geval motiverend.

Waarvoor? Te bulken? Te cutten? Kracht? Massa? Een deel van het verhaal is waar, een deel erg discutabel en een ander deel valt door onderzoek compleet te ontkrachten. Een trainingsrichtlijn opgeven zonder doel is alsof je een bouwvakker op een vrachtschip zet, compleet stuurloos.

Oneens. Melk heeft ZEKER bijgedragen om te komen waar ik nu ben. Dat had ook gekunnen met andere voeding, maar melk blijft voor mij belangrijk. (zeker als vegetarier zijnde)

voor mij ook, vorig jaar heeft het me goed geholpen.
1 pak is weer 35 gram eiwitten en 300 kcal ofso dacht ik.
maar ik kreeg er een te vette huid van, veel puisten, vooral op me rug schouders en gezicht.
en ik had vaak een opgeblazen gevoel en diarree.
dus ik ben nu gepakt met zuivel, alleen kwark nog.

voor mij ook, vorig jaar heeft het me goed geholpen.
1 pak is weer 35 gram eiwitten en 300 kcal ofso dacht ik.
maar ik kreeg er een te vette huid van, veel puisten, vooral op me rug schouders en gezicht.
en ik had vaak een opgeblazen gevoel en diarree.
dus ik ben nu gepakt met zuivel, alleen kwark nog.

gekapt? ;)

~450 kcal voor halfvolle melk

Mja neem de grote vier en bouw je schema erom heen,zoals de meeste lifters het doen.

Mc chick je begrijpt natuurlijk dat die stats niet kloppen

Zitten motiverende stukken in. Maar ook stukken die discutabel zijn in mijn ogen.

Dit stukje tekst is vooral bedoeld voor de beginnende ecto die ''door de bomen het bos niet meer ziet'' en denkt met allerlei supps en trainen met machines in no-time groot is. Natuurlijk kan niet iedereen zich in dit artikel vinden, maar het is zeker wel een goed stuk!

ga jij je mond is spoelen

chocomel staat gelijk aan massive gains

ja in de vorm van snelle suikers, ik ben er persoonlijk niet echt een fan van sorry!
als je al een behoorlijke BF hebt en je zit al op een aardige gewicht is het niet echt nodig vind ik

ja in de vorm van snelle suikers, ik ben er persoonlijk niet echt een fan van sorry!
als je al een behoorlijke BF hebt en je zit al op een aardige gewicht is het niet echt nodig vind ik

nja als jij het vind, mag jij dat vinden.
ik vind het ideaal spul.
2 liter per dag ga er lekker hard op.

als je met hoge intensiteit traint kan het echt wel imo..

mjah je moet zelf weten wat je fijn vind. ik ga er hard op dus voor mij is het heilig

• Topic Starter Topic Starter
hard gaan op suikers nog nooit gehoord , je kan imo die troep vervangen door schoon voedsel rijst met tuna ofzo daar ga je pas hard op niet op cocomelk ahahah

hard gaan op suikers nog nooit gehoord , je kan imo die troep vervangen door schoon voedsel rijst met tuna ofzo daar ga je pas hard op niet op cocomelk ahahah

zit ook wel wat schoon voedsel bij hoor...
moet gewoon grote hoeveelheden kcals hebben, anders gain ik niet

meestal bestaat 1 maaltijd uit 2000+ kcal.
kilo bami + 1 liter chocomel bijv. = gains

In fact, why are you doing curls. Go and squat.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

als ik me niet vergis zijn er een aantal onderzoeken geweest die uitwezen dat chocomelk de nr 1 post workout drank is

dat eigenlijk alle intensieve sporters het zouden moeten zaufen jahhh

+1

btw nog een reden waarom ik het niet zuip! het is een zuivel product, ik heb zuivel afgezworen (behalve kwark voor het slapen en 250ml melk met me havermout)
chocomelk is idd wel een goeie kcalbom, maar kheb liever clean food zoals patmuscle zegt

Terug
Naar boven