Gregel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oneens. Melk heeft ZEKER bijgedragen om te komen waar ik nu ben. Dat had ook gekunnen met andere voeding, maar melk blijft voor mij belangrijk. (zeker als vegetarier zijnde)
voor mij ook, vorig jaar heeft het me goed geholpen.
1 pak is weer 35 gram eiwitten en 300 kcal ofso dacht ik.
maar ik kreeg er een te vette huid van, veel puisten, vooral op me rug schouders en gezicht.
en ik had vaak een opgeblazen gevoel en diarree.
dus ik ben nu gepakt met zuivel, alleen kwark nog.

Klopt als een bus. En wie groeien er het meest van de wereld?
Klopt als een bus. En wie groeien er het meest van de wereld?
Baby's ja!
dacht dat moedermelk wel vol zou zitten met eiwitten.chocomelk is -1
alleen nuttig voor ecto's van 60 kilo.
ga jij je mond is spoelen
chocomel staat gelijk aan massive gains
ja in de vorm van snelle suikers, ik ben er persoonlijk niet echt een fan van sorry!
als je al een behoorlijke BF hebt en je zit al op een aardige gewicht is het niet echt nodig vind ik
hard gaan op suikers nog nooit gehoord , je kan imo die troep vervangen door schoon voedsel rijst met tuna ofzo daar ga je pas hard op niet op cocomelk ahahah

hard gaan op suikers nog nooit gehoord , je kan imo die troep vervangen door schoon voedsel rijst met tuna ofzo daar ga je pas hard op niet op cocomelk ahahah
+1
btw nog een reden waarom ik het niet zuip! het is een zuivel product, ik heb zuivel afgezworen (behalve kwark voor het slapen en 250ml melk met me havermout)