vitnezzer
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 59kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Heb je mijn kracht gains ook gezien dan? En fysiek verandering van de afgelopen 1,5 jaar. sinds dat ik begonnen ben met trainen dus?
Ik eet ook gewoon havermout pannenkoeken, kipfilet, rijst, pastas.. Af en toe extra vis.
Voeg daar alleen grote hoeveelheid chocomel aan toe. Waarom? Gewoon omdat het kan en omdat ik een rasechte ecto ben.
Je begrijpt dit hele stuk niet en hoe iemand als Mike bezig is zichzelf te ontwikkelen. Het gaat hier om de progressie die je moet maken als krachtatleet en wat je daarvoor moet doen. Omdat de schrijver het stuk kort en bondig heeft gehouden en geen heel boek heeft geschreven komen bepaalde uitspraken wat ongenuanceerd over. Mensen die daar over vallen begrijpen het niet en zullen het helaas ook nooit begrijpen.Je krachtgains zijn inderdaad erg indrukwekkend en je fysiek is ook van normale jongen naar brede gozer getransformeerd. Alleen een echt mooi fysiek vind ik het niet, iedereen kan makkelijk groot en breed worden door simpelweg veel te vreten. Maar het hele jaar(of een langere periode) een mooi droog en kloppend fysiek houden dat lukt maar weinigen. En met producten als chocomelk lukt dat al helemaal niet(uitzonderingen daar gelaten).
Opzich niks nieuws onder de zon.
Lijkt me dat iedereen het belang van deadlifts, squats en benchpresses wel inziet.
En goh, je hebt voeding nodig om massa aan te zetten.
Vind whey overigens een fijn product, wat is er mis mee? Het bevat eiwit en thats it, dat het geen maaltijd vervanger is moge duidelijk zijn.
Juist voor bb-ers ook. Wat maakt het uit hoe hij er nu uitziet! Progressie weet je nog? Weet niet hoeveel kwaliteitsmassa hij heeft gewonnen maar meer dan mening een naturel bodybuilder in hetzelfde tijdsbestek daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.Als je het aankomen voornamelijk voor kracht doet, dan is er niks mis met chocomelk begrijp me niet verkeerd, maar voor een mooi fysiek vind ik het maar niks. En jij zegt ALS hij gaat cutten, maar wanneer gebeurd dat? Ik kijk naar hoe hij er nu uitziet, niet als dit of als dat. Kijk het licht er maar aan vanuit welke hoek je dit artikel bekijkt. Voor pl/strongman vind ik het een redelijke tekst, in BB opzicht niet.
No focking way!!!
Bij mij in de sportschool doet naast mijzelf, nog 1 iemand anders Squats en Deadlifts. De rest rent van aparaat naar aparaat, doet 1 setje van 10 en bewonderd zichzelf dan in de spiegel.
Dus ja, zou wel moeten, maar in de praktijk valt het erg tegen!
Ik doel hierbij op krachtsporters/bodybuilders, niet het fitness volk die buikspier-kwartiertjes volgen en enkel hun armen een beetje pompen.

Ik snap het...
Maar het feit blijft dat juist die laatste groep 'het fitness volk' wel de meerderheid van dit forum lijkt te bevolken!![]()
+1
btw nog een reden waarom ik het niet zuip! het is een zuivel product, ik heb zuivel afgezworen (behalve kwark voor het slapen en 250ml melk met me havermout)
chocomelk is idd wel een goeie kcalbom, maar kheb liever clean food zoals patmuscle zegt
Ik snap het...
Maar het feit blijft dat juist die laatste groep 'het fitness volk' wel de meerderheid van dit forum lijkt te bevolken!![]()
Juist voor bb-ers ook. Wat maakt het uit hoe hij er nu uitziet! Progressie weet je nog? Weet niet hoeveel kwaliteitsmassa hij heeft gewonnen maar meer dan mening een naturel bodybuilder in hetzelfde tijdsbestek daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Wanneer je een wedstrijd doet kun je wel steeds lopen zeiken hoe dik en vochtig iemand offseason is maar op de wedstrijd zelf staan ze er steengoed bij. Mike is pas 1,5 jaar bezig. Wat heeft het voor zin om dan met een 6-pack rond te gaan lopen als hij daarbij 5 a 10kg spiermassa moet inleveren omdat de gains minder zijn. Eerst een paar jaar spiermassa op dat frame gooien en neem de vetgains daarbij voor lief. Later kan je ervoor kiezen dat vet omlaag te brengen.