- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
of je drinkt 1 liter magere melk per dag ipv volle of halfvolle!
hoorde wel dat magere melk meer hormonen bevat als halfvol of vol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of je drinkt 1 liter magere melk per dag ipv volle of halfvolle!
Waarom zou dat zijn, het komt niet van andere koeien ofzo? Het is gewoon meer afgeroomd, langer bewerkt zodat er minder vet in zit.
Mensen 'horen' zo veel...

ik eet elke dag boterammen met pindakaas, tonijn, choco.. ik drink 1l melk per dag en dan nog mijn avond eten.. ik zit praktisch altijd vol vol vol en er gebeurt niks :sEr kan altijd iets bij. Als je niet aankomt moet je doorgaan terwijl je al vol zit. Als dat echt niet meer lukt ga je voedsel eten wat meer calorieen per liter bevat.
ik eet elke dag boterammen met pindakaas, tonijn, choco.. ik drink 1l melk per dag en dan nog mijn avond eten.. ik zit praktisch altijd vol vol vol en er gebeurt niks :s
ik eet elke dag boterammen met pindakaas, tonijn, choco.. ik drink 1l melk per dag en dan nog mijn avond eten.. ik zit praktisch altijd vol vol vol en er gebeurt niks :s

zit ook wel wat schoon voedsel bij hoor...
moet gewoon grote hoeveelheden kcals hebben, anders gain ik niet
meestal bestaat 1 maaltijd uit 2000+ kcal.
kilo bami + 1 liter chocomel bijv. = gains

dat je daar als 16jarige puber vooral ver weg van moet blijven en in mijn mening enkel moogt gebruiken als je echt naturel echt niet meer verder kan (dan spreken we over 90-100kg bw)
dat je daar als 16jarige puber vooral ver weg van moet blijven en in mijn mening enkel moogt gebruiken als je echt naturel echt niet meer verder kan (dan spreken we over 90-100kg bw)
om elke 4 pagina's vol met reclame over product X wat Cutler en Coleman hebben gebruikt om huge te worden voor mr.olympia.ik ben nu 1.84cm en ik weeg 71 kilo ?? ik moet massa's bijkomen en vooral schouders, borst en armen (benen ook eigelijk)Ligt maar puur aan je lengte en doorzettingsvermogen wat je naturel kan behalen. Ik zit nu zelf op 110kg bij 181cm en kan nog wel heel wat kg spiermassa aankomen. Ligt puur aan de persoon hoe snel hij/zij wilt aankomen in spiermassa en/of kracht.
'How to get big' is vooral geen fabeltjes geloven en je vooral houden aan de basics. Zeer zeker geen bladen gaan lezen als muscle&fitnessom elke 4 pagina's vol met reclame over product X wat Cutler en Coleman hebben gebruikt om huge te worden voor mr.olympia.
Get big = train big & eat big.
ik ben nu 1.84cm en ik weeg 71 kilo ?? ik moet massa's bijkomen en vooral schouders, borst en armen (benen ook eigelijk)
ik heb al vanalles geprobeert, niks is echt gelukt tot hier toe