XXL Nutrition

how to get big

Er kan altijd iets bij. Als je niet aankomt moet je doorgaan terwijl je al vol zit. Als dat echt niet meer lukt ga je voedsel eten wat meer calorieen per liter bevat.
ik eet elke dag boterammen met pindakaas, tonijn, choco.. ik drink 1l melk per dag en dan nog mijn avond eten.. ik zit praktisch altijd vol vol vol en er gebeurt niks :s

ik eet elke dag boterammen met pindakaas, tonijn, choco.. ik drink 1l melk per dag en dan nog mijn avond eten.. ik zit praktisch altijd vol vol vol en er gebeurt niks :s

nog meer boterhammen met pindakaas, tonijn en kip enzo. en als je een voedingsschema bijhoud en steeds hoger gaat in kcal moet het gewoon lukken

ga rijst of pasta eten in plaats van boterhammen, en probeer nog meer vloeibaar voedsel binnn te krijgen, daar zit je minder lang vol van. Koop een blender en fl**ker daar alles in, kan je het zo naar binnen gieten. Waar een wil is is een weg! (Ja, ook ik vind het rete moeilijk om elke dag aan mn benodigde calorieen te komen)

Probeer steeds beetje bij beetje wat meer te gaan eten,geef het tijd en je zult versteld staan hoeveel je naar binnen kunt werken.

Naarmate de tijd vordert en je progressie enz.. dan vreet je zo een heel brood op een dag of meer zelfs:D

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

hoorde wel dat magere melk meer hormonen bevat als halfvol of vol

Pak gewoon halfvol of volle melk zit meer in.

een goede protein shake sochtends en na je workout is zeker geen bullshit homeboy..

voor de rest klopt het wel +-

CARBS hangt af van je doelen, cutten of bulken...

Laatst bewerkt:
zit ook wel wat schoon voedsel bij hoor...
moet gewoon grote hoeveelheden kcals hebben, anders gain ik niet

meestal bestaat 1 maaltijd uit 2000+ kcal.
kilo bami + 1 liter chocomel bijv. = gains

1 maaltijd 2000+ kcal, kun je dat niet beter uitspreiden?

En over het artikel: 50/50 carbs/protein in een shake - slecht? En je schijt zou er apart van gaan meuren?

wat vinden jullie van anabolen ?

Geen ervaring mee :)
Maar ga t zeker nog een keer uitproberen ;)

wat vinden jullie van anabolen ?

dat je daar als 16jarige puber vooral ver weg van moet blijven en in mijn mening enkel moogt gebruiken als je echt naturel echt niet meer verder kan (dan spreken we over 90-100kg bw)

iedereen is natural hier op dbb!

dat je daar als 16jarige puber vooral ver weg van moet blijven en in mijn mening enkel moogt gebruiken als je echt naturel echt niet meer verder kan (dan spreken we over 90-100kg bw)

Ligt maar puur aan je lengte en doorzettingsvermogen wat je naturel kan behalen. Ik zit nu zelf op 110kg bij 181cm en kan nog wel heel wat kg spiermassa aankomen. Ligt puur aan de persoon hoe snel hij/zij wilt aankomen in spiermassa en/of kracht.

'How to get big' is vooral geen fabeltjes geloven en je vooral houden aan de basics. Zeer zeker geen bladen gaan lezen als muscle&fitness :roflol: om elke 4 pagina's vol met reclame over product X wat Cutler en Coleman hebben gebruikt om huge te worden voor mr.olympia.

Get big = train big & eat big.

Ligt maar puur aan je lengte en doorzettingsvermogen wat je naturel kan behalen. Ik zit nu zelf op 110kg bij 181cm en kan nog wel heel wat kg spiermassa aankomen. Ligt puur aan de persoon hoe snel hij/zij wilt aankomen in spiermassa en/of kracht.

'How to get big' is vooral geen fabeltjes geloven en je vooral houden aan de basics. Zeer zeker geen bladen gaan lezen als muscle&fitness :roflol: om elke 4 pagina's vol met reclame over product X wat Cutler en Coleman hebben gebruikt om huge te worden voor mr.olympia.

Get big = train big & eat big.
ik ben nu 1.84cm en ik weeg 71 kilo ?? ik moet massa's bijkomen en vooral schouders, borst en armen (benen ook eigelijk)
ik heb al vanalles geprobeert, niks is echt gelukt tot hier toe

ik ben nu 1.84cm en ik weeg 71 kilo ?? ik moet massa's bijkomen en vooral schouders, borst en armen (benen ook eigelijk)
ik heb al vanalles geprobeert, niks is echt gelukt tot hier toe

Je eet niet genoeg.
Als je echt niet bijkomt door boven je onderhoud te eten, probeer dan gewoon GOMAD.

Terug
Naar boven