Fitness Seller

how to get big

Martin Propper, de nieuwe guru van DBB. :D

Ben geen guru, wil het ook niet zijn.

Lekker leesvoer ;)

Hi Seppe,
tja,...guru,...probleem is alleen ik weet lang niet alles. Ben zelfs nu weer bezig met een cursus fitnessdocent. Dus weer heel iets anders dan BB.

verder,
alles wel goed ja, maar trainen is kl*te tegenwoordig.
Ik sta doordeweeks 4 avonden op het voetbalveld en het hele weekend,...dus lastig met trainen. Maar dat is het probleem als je voetbaltrainer bent en er voor betaald wordt, dan moet je komen ook. Maar het is wel leuk verder hoor. 1x per week trainingen coördineren voor F en E jeugd en een aantal elftallen trainen en coachen.

Met wat geluk hier en daar kom ik wel nog steeds aan 3x per week trainen, maar echt lekker draait het wat dat betreft niet. Sta ook wat stil op dit moment.
Maar ik moet wel, ik heb me voorgenomen in mei 2011 groot, hard en droog op een wedstrijd te staan....dusss......ik moet naar de 120kg en max7%bf

Bedankt man. En hoe gaan jouw trainingen tegenwoordig?
We zijn wel lekker offtopic maar goed...

Mooie doelen voor 2011 :)
Ben zeer benieuwd hoe je er dan uit ziet.

Ja gaat wel weer lekker,toch maar weer overgestapt naar een 4 daagse split ivm knieschijf.
3x per squatten is te belastend voor mij.
maar heb t nu weer op rails qua oefeningen en schema.
Weer een schemaatje van schoonpaps gekregen (lekker old school) ha ha.

jij bent echt wel zo simpel als je eruit ziet he? Hij zegt "to gain mass...."

OT:

Ivm die eiwitshakes moet ik hem wel gelijk geven dat je weiniger gaat eten daardoor , ik heb n tijd getraind zonder die shakes en ging toen beter voouruit in gewicht omdat ik meer carbs kon eten.

Ivm de handschoenen ben ik niet akkoord.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Maar wie is die kerel die het geschreven heeft??Een competitie-bodybuilder of zomaar een of andere leek??
Wat dacht je van minder?;)

OT: Vind het een goed artikel en denk wel dat er veel van waar is.
Vind het ook motiverend werkend!

Vreten:
Kip
Rijst
Kwark
Melk (chocomel)
Vis

etc

Het gaat erom dat je kcal overschot hebt, zodat je groeit.

Compounds:
Squat
Deadlift
Bench press
Bent over rows
Military press
chinnen
Dippen

Bouw je schema op aan de hand van deze oefeningen en voeg wat assistence (isolatie) toe.
Voor de compounds lift met een hoog percentage van je 1rm, dus ongeveer 80/90%
da lukt ni bij mij, het bijkomen..

Goede post Patje ;)

Kortom: een goddelijk fysiek bouwen met squats, bench, deads en een shoulder press?

Voeg er dips, incline press, pull en chin ups, en barbell/dumbbell rows aan toe en de lijst is compleet (toch ff wat anders, niet?)

Over die gallon of milk is ook zulke onzin, er zijn maar zeer weinig bbers (natural and juicers) die een gallon of milk a day drinken, sterker nog, noem er maar 1 (en dan nog ben ik niet overtuigd van de voordelen van het drinken van melk)

De gedahcte achter de 11 punten zijn wel degelijk waar moet ik bekenen: je tijd in de gym verspillen aan one arm cable laterall raises of aan preacher curls is een waste of time! (go for the 6/7 compounds movements) 3x per week, en je bent er!

De gedahcte achter de 11 punten zijn wel degelijk waar moet ik bekenen: je tijd in de gym verspillen aan one arm cable laterall raises of aan preacher curls is een waste of time! (go for the 6/7 compounds movements) 3x per week, en je bent er!

Ligt aan je doel. De spieren die meer aandacht krijgen t.o.v. andere spieren zullen ook harder groeien. Niets is een waste of time als het bijdraagt aan je doel..

ik eet altijd wanneer er iets bij kan, voor de rest zit ik altijd vol?

Er kan altijd iets bij. Als je niet aankomt moet je doorgaan terwijl je al vol zit. Als dat echt niet meer lukt ga je voedsel eten wat meer calorieen per liter bevat.

Kortom: een goddelijk fysiek bouwen met squats, bench, deads en een shoulder press?

Voeg er dips, incline press, pull en chin ups, en barbell/dumbbell rows aan toe en de lijst is compleet (toch ff wat anders, niet?)

Over die gallon of milk is ook zulke onzin, er zijn maar zeer weinig bbers (natural and juicers) die een gallon of milk a day drinken, sterker nog, noem er maar 1 (en dan nog ben ik niet overtuigd van de voordelen van het drinken van melk)

Ik weet niet of je alleen op pro's doelde, maar ik heb het gomad principe 6-8 weken geprobeerd. het gaat over volle melk, en volgens mij kwam je met alleen je gomad al op 2400 calorieen. normaal eten erbij en je zat zo op 4000 zonder enige moeite. dus voor de echte ectos is het een manier. de goede vette zorgen voor meer vrije testosteron en uit een recent onderzoek (meende in een docu gepost in de allerlei sectie) bleek dat de grote hoeveelheid calcium zorgde voor het minder vet opslaan in je lichaam. correct me if im wrong. Ik ben in die periode enorm snel gegroeid, maar mn vet percentage schoot ook omhoog. mijn tip is dan ook dit alleen te doen als je een echte ecto bent. voor mij (ecto/meso) was het teveel.

of je drinkt 1 liter magere melk per dag ipv volle of halfvolle!

Terug
Naar boven