Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat dacht je van minder?jij bent echt wel zo simpel als je eruit ziet he? Hij zegt "to gain mass...."
OT:
Ivm die eiwitshakes moet ik hem wel gelijk geven dat je weiniger gaat eten daardoor , ik heb n tijd getraind zonder die shakes en ging toen beter voouruit in gewicht omdat ik meer carbs kon eten.
Ivm de handschoenen ben ik niet akkoord.
---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------
Maar wie is die kerel die het geschreven heeft??Een competitie-bodybuilder of zomaar een of andere leek??

da lukt ni bij mij, het bijkomen..Vreten:
Kip
Rijst
Kwark
Melk (chocomel)
Vis
etc
Het gaat erom dat je kcal overschot hebt, zodat je groeit.
Compounds:
Squat
Deadlift
Bench press
Bent over rows
Military press
chinnen
Dippen
Bouw je schema op aan de hand van deze oefeningen en voeg wat assistence (isolatie) toe.
Voor de compounds lift met een hoog percentage van je 1rm, dus ongeveer 80/90%
De gedahcte achter de 11 punten zijn wel degelijk waar moet ik bekenen: je tijd in de gym verspillen aan one arm cable laterall raises of aan preacher curls is een waste of time! (go for the 6/7 compounds movements) 3x per week, en je bent er!
cal overschot = vet ! hoger bf heeft niets met groeien te maken

ik eet altijd wanneer er iets bij kan, voor de rest zit ik altijd vol?Heb je dat artikel wel gelezen ?
Zie alinea 10. Impatience and hardgaining.
Waar het op neer komt is: niet aankomen = niet genoeg eten!
ik eet altijd wanneer er iets bij kan, voor de rest zit ik altijd vol?
Kortom: een goddelijk fysiek bouwen met squats, bench, deads en een shoulder press?
Voeg er dips, incline press, pull en chin ups, en barbell/dumbbell rows aan toe en de lijst is compleet (toch ff wat anders, niet?)
Over die gallon of milk is ook zulke onzin, er zijn maar zeer weinig bbers (natural and juicers) die een gallon of milk a day drinken, sterker nog, noem er maar 1 (en dan nog ben ik niet overtuigd van de voordelen van het drinken van melk)
De gedahcte achter de 11 punten zijn wel degelijk waar moet ik bekenen: je tijd in de gym verspillen aan one arm cable laterall raises of aan preacher curls is een waste of time! (go for the 6/7 compounds movements) 3x per week, en je bent er!