AndroidHealthClinic

how to get big

Tuurlijk, alle powerlifters zijn moddervet.

.1122151094030.DSCN0115.jpg

.1122151145749.DSCN0120.jpg

ik weeg nu 71kg & ik ben 1.84m groot (ondergewicht dus)
ik moet op een korte periode snel bijkomen, enige tips ??

Wow Epk Jij hebt een mooie keuken !
Zotte rug btw :d

Mooi artikel.
Zou dit liever 6 maanden eerder gelezen willen hebben toen ik de bomen door het bos niet zag.. Maar alles wat ik tot nu toe geleerd/gelezen heb op dit forum staat er idd in.
Behalve dat stuk van Melk, Ik krijg er slijmhoest van, puistjes, vette huid etc.
Dus voor mij Kwark en chocomelk 8er training.

Wow Epk Jij hebt een mooie keuken !
Zotte rug btw :d

Mooi artikel.
Zou dit liever 6 maanden eerder gelezen willen hebben toen ik de bomen door het bos niet zag.. Maar alles wat ik tot nu toe geleerd/gelezen heb op dit forum staat er idd in.
Behalve dat stuk van Melk, Ik krijg er slijmhoest van, puistjes, vette huid etc.
Dus voor mij Kwark en chocomelk 8er training.

hij zou willen dat hij zo'n fysiek had :P

ik wil ook blokjes op mijn rug!

Ik kan me ook in een hoop uitspraken vinden, goeie tekst! Volgens mij heeft mijn coach die tekst ook gelezen.....

helemaal mee eens op een heleboel dingen, blaadjes zijn bs, machines zuigen, handschoenen zijn voor homocoïtusuele poten enzovoort..

maar drie uur niet kunnen eten na een eiwitshake???????

Vreten:
Kip
Rijst
Kwark
Melk (chocomel)
Vis

etc

Het gaat erom dat je kcal overschot hebt, zodat je groeit.

Compounds:
Squat
Deadlift
Bench press
Bent over rows
Military press
chinnen
Dippen

Bouw je schema op aan de hand van deze oefeningen en voeg wat assistence (isolatie) toe.
Voor de compounds lift met een hoog percentage van je 1rm, dus ongeveer 80/90%

Laatst bewerkt:
hoi,

ik zou het nu wel voor eens en altijd willen weten, want ik lees steeds iets anders: wat kan je t best vreten voor en na je workout, en wanneer de shakes? Met betrekking tot mijzelf:
ikzelf train meestal in de namiddag(tot 18uur) of savonds (na 20uur)

Sticky lezen, hij heeft geen zin om weer alles uit te leggen :)

ik heb alles al gelezen de afgelopen 2jaar en nog zie ik in elk topic allerlei andere meningen/feiten door mekaar lopen hierover, dus ik vraag het gewoon hier totdat er een eenduidig antwoord is;)

ik heb alles al gelezen de afgelopen 2jaar en nog zie ik in elk topic allerlei andere meningen/feiten door mekaar lopen hierover, dus ik vraag het gewoon hier totdat er een eenduidig antwoord is;)

Is per persoon verschillend..als je overal verschillende meningen/feiten ziet lopen.. wat verwacht je nu dan? dat iedereen het met elkaar eens in?

g a l man

nee natuurlijk niet

maar de experts op dit forum zullen toch wel weten wat op dit moment de meest gehanteerde richtlijnen zijn voor wat betreft het moment vd shake, en voeding voor en na de workout

Waarom zou ik geen curls met een barbell doen?

Je denkt dat iedere pl of Strongman op dbb moddervet is of zo? Ik heb met een groot aantal getraind en dat valt echt wel mee hoor..

Staat er "iedere strongman of PL" in mijn stukje? Ik kan er nu ook bij zetten, de gemiddelde PL'er kan niet lezen........
Ik zou wel eens willen weten hoeveel PL'ers en strongmen er met max 15%bf rondlopen. Zullen er in verhouding toch vrij weinig zijn denk ik zomaar. 1 op de hoeveel?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Maar dan ga je cutten, ben je klaar en zie je er prima uit. Vervolgens ga je neem ik aan weer dirty bulken, zonde vind ik dat. Kan er gewoon niet over uit dat je er niet het hele jaar goed bij wil lopen wat ook prima valt te combineren met strongman/pl

Waar haal je vandaan dat hij dan gaat dirty bulken?
Misschien blijft hij wel heel licht en clean bulken om alleen maar massa aan te zetten en minimaal bf?
Tenminste, ik begrijp uit een reply dat hij er een tijdje goed wil bij lopen. En niet te hoog in bf wil komen.

Laatst bewerkt:
Het gaat erom dat je kcal overschot hebt, zodat je groeit.

Bouw je schema op aan de hand van deze oefeningen en voeg wat assistence (isolatie) toe.

cal overschot = vet ! hoger bf heeft niets met groeien te maken

sinds wanneer zijn assistence en iso's gerelateerd aan elkaar?
voorbeeldje: triceps en schouders zijn de grootste assists voor de pec's bij benchpress.
wat wil je dan met isolatie oefeningen?

Terug
Naar boven