XXL Nutrition

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdeel het over de maand heen. Dan heb je dus 3 cheats in 1 maand. Is toch best te doen? En dan houd je je gewoon in met hoeveel je eet.

Verdeel het over de maand heen. Dan heb je dus 3 cheats in 1 maand. Is toch best te doen? En dan houd je je gewoon in met hoeveel je eet.
Met social events heb je het helaas niet altijd voor het zeggen wanneer deze plaats vinden..

...en inhouden...tja:roflol:

Je kan gewoon mee gaan met al die feestjes?

Gewoon je bakjes mee en eten wanneer het tijd is ;)

Het eerste jaar kijken ze je vreemd aan maar de jaren erna is het dood normaal :D

Ik begrijp niet waarom je niet gaat met de etentjes @hoxyz . Je moet jezelf niet tekort doen.
Kies voor magere producten en doe een beetje extra cardio. Zo moeilijk is het niet bro.

• Topic Starter Topic Starter
84,8kg of,4 vergeet het altijd de seconde dat ik van de weegschaal af stap.

M'n benen zijn echt ongelooflijk zuur, weet niet of het door trainen of door het fietsen komt. Aangezien ik nooit spierpijn na legday heb.

Twee x per dag gaan trainen en you have nergens meer last van.
Daar ben ik te druk voor
en dat was een leugen

:roflol:
Jep, paar weekjes nog
Bbq vind ik zelf makkelijk in te plannen. Gewoon (mee) boodschappen doen en relatief magere maar lekkere dingen uitzoeken. Dan alles even in mfp zetten wat je wilt gaan eten en je kan echt easy rond de 1000-1200 blijven en toch goed gegeten hebben.
Pak ook wat ananas of groente voor op de bbq.

Voor de uit etentjes zou ik dr 1 kiezen die je het liefste doet.
Hm ja je kan idd altijd nog iifym doen, maar vind de de tijd voor en na de bbq altijd moeilijk.
Welkom in mijn leven..:roflol:

Zo is het Marvinnen ontstaan..:marvin:
Kut sociale events
En dan net als ik alsnog vol debiel gaan op stokbrood en pindasaus omdat het vlees te lang duurt:roflol:
Hahaha vroeger wel, maar dat moet ik nu wel vermijden.
Daarom zorgen voor wat greens of fruit. Is sneller klaar dan vlees of gewoon "rauw". Lekker zelf mee boodschappen doen dus :D
Groente vies :(
Werkt allemaal niet voor mij helaas. Ik ben een obees qua eetlust:o
I feel you
Vind drie cheats best veel in een maand, maar als ik me inhoud idd..
Met social events heb je het helaas niet altijd voor het zeggen wanneer deze plaats vinden..

...en inhouden...tja:roflol:
Word
Right babe

Het eerste jaar kijken ze je vreemd aan maar de jaren erna is het dood normaal :D
Mwhoa als m'n vrienden bbqen dan ga ik niet met m'n eigen eten zitten, kom dan vaka gewoon wat later alsze aan het borrelen zijn, aangezien ik toch geen alcohol drinken.

Dar raar aankijken ken ik overigens wel, eerste twee dagen op school keken ze raar naar m'n bakje eten, daarna vonden ze het wel interessant.
Ik begrijp niet waarom je niet gaat met de etentjes @hoxyz . Je moet jezelf niet tekort doen.
Kies voor magere producten en doe een beetje extra cardio. Zo moeilijk is het niet bro.
True true maar cardio tho

Je kan dr op de dag van een etentje wel een soort IF van maken als je het ervoor moeilijk vindt? Stel je gaat om 6 uur eten eet je om 3 uur wat (niet teveel kcals). Dan uit eten en savonds nog ruimte voor wat lekkers.

Je kan dr op de dag van een etentje wel een soort IF van maken als je het ervoor moeilijk vindt? Stel je gaat om 6 uur eten eet je om 3 uur wat (niet teveel kcals). Dan uit eten en savonds nog ruimte voor wat lekkers.
Yeah probeer ik vaak, alleen is IF moeilijk imo :P
Goal for weight of cut je gewoon door tot na de contest?

Je moet nog wel ff paar poseer pics plaatsen :emo: anders contest rip
Gewoon totdat ik droog genoeg ben, zal zeker nog doorgaan na de contest. En hoezo, heb toch al pics gepost?

Ik hoop zo ontzettend dat ik nooit zo word:roflol:

Wel respect tho!

Wat is het probleem met cardio? Desnoods wandel je naar je 'Sociale event'. Serieus de beste vorm van cardio imo aangezien het 0,0 negatieve impact heeft op herstel, integendeel, het helpt zelfs met herstel. Bovendien gaat de tijd lekker snel voorbij naar ervaring.
En mocht je het niet van mij aan willen nemen, JW zweert er ook bij naar mijn weten :D

84,8kg

Vet gemeten vandaag, kan niet op vaste dagen doen dus doe het wanneer chille guy in de gym aanwezig is.
Tov laatste meting (22/5/17)

Heup: 19,5mm > 16mm
Borst 10mm > 9mm
Bovenbeen 20mm > 19mm
buik 21mm > 19mm

-8,5mm dus

Was beetje moe want geen monster vandaag, maar eenmaal in de gym prima energie.

paused bonks
3x10x20kg
3x40kg
1x60kg
4x6x70kg +1 rep elke set, prima

lat pulldown
15x30kg
10x50kg
3x10x76,5kg

paused ohp
5x20kg
1x30kg
8x45kg
6x45kg
5x45kg
pittig, ga hier gewoon heel sloom reps op progressen tot 3x8x45kg. Dus volgende keer 8x45 7x45 5x45 >

weighted pushup
1xbw :emo:
3x12x8,75kg

machine row
15x40kg
3x10x66,3kg

skullcrusher
1x10x25kg + ez
9x25kg + ez
8x25kg + ez
progress idem hier als ohp

bayesian curl
3x10x18,5kg

20 min zonnebank hnnnnnnng

Ik hoop zo ontzettend dat ik nooit zo word:roflol:

Wel respect tho!
HOW BAD DO YOU WANT IT
Wat is het probleem met cardio? Desnoods wandel je naar je 'Sociale event'. Serieus de beste vorm van cardio imo aangezien het 0,0 negatieve impact heeft op herstel, integendeel, het helpt zelfs met herstel. Bovendien gaat de tijd lekker snel voorbij naar ervaring.
En mocht je het niet van mij aan willen nemen, JW zweert er ook bij naar mijn weten :D
I know dat het zo kan inderdaad. Maar de mensen die mij kennen weten dat ik liever lui dan moe ben :roflol:

Cardio is lekker:D

Verder wat @Pillz zegt, doe je ding gewoon. Lekker getraind trouwens.:thumbup:

20 min zonnebank had je mooi 20 minuten kunnen cardioen :trollface:

a2e58e10b6d000e6d4b5c7ed99cd2c66.png

14:00
havermout, whey en bessen
15:00
3 eierkoek
16:30
kipschnitzel, pudding en melk
18:00
pasta en gehakt
21:15
kwark
22:00
eierkoek, broodje pindakaas en koekje

Ik mis de chips:p

Gaat push up al beter?

Net nog even 10 min cardio gedaan, waarom weet ik niet.

Ik mis de chips:p

Gaat push up al beter?
Chips is op man, vrijdag halen m'n ouders weer. Pushup gaat prima inderdaad. Volgende week eindelijk 10kg schijf er aan ipv 5 2,5 en 1,75 :roflol: Ben benieuwd tot wanneer ik kan doorbouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven